Hierojalla seisoo!

hottis.

Ihmettelen vaan, että onko asiallista, että hierojalla on aina erektio? Olen kyllä melko nätti likka, mutta jotenkin kummallista tuo on.

19

4995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nättipä minäkin

      Entäs jos hän on vain muuten hyvin varustettu ja sinä luulet, että hänellä on aina stondis? Ja jos seisookin mutta tyyppi hoitaa työnsä hyvin ja on asiallinen, niin so what. Ei minusta mitenkään kummallista.

    • Provot pois

      Eikö näitä pervoja saada täältä pihalle...
      Tämä on hieronta -ei seksifantasiakeskustelu

      • a siakas

        Täällä puhutaan aroista aiheita. Hieronta on aina seksuaalista, jollain tasolla. Itse pidän erityisesti eturauhasen hierontaa melko eroottisena. Vaikka se onkin ja kuuluu ihan klassiseen hierontaan.


      • urheiluhierojaHenna
        a siakas kirjoitti:

        Täällä puhutaan aroista aiheita. Hieronta on aina seksuaalista, jollain tasolla. Itse pidän erityisesti eturauhasen hierontaa melko eroottisena. Vaikka se onkin ja kuuluu ihan klassiseen hierontaan.

        Puhutaan aroista aiheista, niimpä .. sitähän tuossa juuri kritisoitiin, että kun tällä palstalla pitäisi keskustella hieronnasta eikä mistään aroista aiheista. Niille on sitten ihan omat foorumit.

        Hieronta kun ei ole millään tavalla seksuaalista ja sitä erotiikkaa tosiaan tuntuu täällä puutteessa olevien päässä olevan vähän turhankin kanssa. Se nyt ei kumminkaan hierontaan kuulu sen enempää kuin muuhunkaan terveydenhoitoon. Itse ainakin tekisin poliisille välittömästi ilmoituksen häirinnästä jos joku pervo käyttäytyisi kuten noissa joissain ketjuissa on selostettu.

        Täältä löytyy kyllä palstoja seksifantasioitten kertomiseen, antakaa tämän hierontakeskustelun nyt keskittyä ihan tähän hierontaan.


      • etu rauhanen
        urheiluhierojaHenna kirjoitti:

        Puhutaan aroista aiheista, niimpä .. sitähän tuossa juuri kritisoitiin, että kun tällä palstalla pitäisi keskustella hieronnasta eikä mistään aroista aiheista. Niille on sitten ihan omat foorumit.

        Hieronta kun ei ole millään tavalla seksuaalista ja sitä erotiikkaa tosiaan tuntuu täällä puutteessa olevien päässä olevan vähän turhankin kanssa. Se nyt ei kumminkaan hierontaan kuulu sen enempää kuin muuhunkaan terveydenhoitoon. Itse ainakin tekisin poliisille välittömästi ilmoituksen häirinnästä jos joku pervo käyttäytyisi kuten noissa joissain ketjuissa on selostettu.

        Täältä löytyy kyllä palstoja seksifantasioitten kertomiseen, antakaa tämän hierontakeskustelun nyt keskittyä ihan tähän hierontaan.

        Kyllä täytyy olla kylmä ihminen, jos eturauhasen hieronta ei saa fiiliksiä aikaan.


      • hierojalla käynyt
        a siakas kirjoitti:

        Täällä puhutaan aroista aiheita. Hieronta on aina seksuaalista, jollain tasolla. Itse pidän erityisesti eturauhasen hierontaa melko eroottisena. Vaikka se onkin ja kuuluu ihan klassiseen hierontaan.

        > Itse pidän erityisesti eturauhasen hierontaa melko eroottisena. Vaikka se onkin ja kuuluu ihan klassiseen hierontaan.

        Sehän nyt ei kuulu klassiseen hierontaan eikä urheiluhierontaan. Ei kuulu edes thai-hierontaan.

        Miksi esität väärää tietoa?


      • Mfadju
        hierojalla käynyt kirjoitti:

        > Itse pidän erityisesti eturauhasen hierontaa melko eroottisena. Vaikka se onkin ja kuuluu ihan klassiseen hierontaan.

        Sehän nyt ei kuulu klassiseen hierontaan eikä urheiluhierontaan. Ei kuulu edes thai-hierontaan.

        Miksi esität väärää tietoa?

        Toisilla on suuri tarve pilata keskusteluita kertomalla valheita, suomi24 ei ole kovin vahvasti moderoitu tälläisten kohdalla. Vaikeuttaa suuresti tiedon hakua.


      • aaahhhhhh.....
        etu rauhanen kirjoitti:

        Kyllä täytyy olla kylmä ihminen, jos eturauhasen hieronta ei saa fiiliksiä aikaan.

        Henna- naisen nimi.

        Naisilla ei ole eturauhasta :)

        Kai se on vähän siitä kateellinen, niin kuin peniksestäkin. Kun se tekee NIIN hyvää kun sitä eturauhasta hieroo.


    • heleijhaa

      hieronta tehdään penkissä, josta mitään erektiota ei ole
      mahdollista nähdä edes. Joten menehän nyt hyvä
      lapsi kirjoittelemaan muille palstoille typeriä juttujasi.

      • vanha konsti paras

        Jos herätät hierojassasi voimakkaita viboja niin mitäs jos rupeaisit maksamaan sessioita luonnossa.


      • itse nätti tyttö
        vanha konsti paras kirjoitti:

        Jos herätät hierojassasi voimakkaita viboja niin mitäs jos rupeaisit maksamaan sessioita luonnossa.

        ei hieroja sille mitäään voi, että hänellä on AINA erektio, niin kuin sanoit!! joka paikassa, kirkossakin! ei johdu sinusta, hupakko... ja et oo niin nätti kuin väität.


    • kesto seisokki

      Hierojat on niin viriilejä, että aina on joko erektio tahi tussu kosteana.

    • koviskoiranluu

      Tarkotuksella pannut luun housuun, jotta luulisit itseäsi houkuttelevaksi.

      • Pitkä lamppu

        Tuli tosta mieleen yhden kaverin tanssi reissu josku 40 vuotta sitten. Maaseurulla lavatanssit kukoistivat vielä silloin kaveri oli ottanut muutaman ryypyn ja lähti pokkaamaan hionoa Helsinkiläis rouvaa jonka mies oli jäänyt Helsinkkiin . Pari peliä siinä verettiin kiihkeisssä tunnelmissa jonka jälkeen Ruova ehdotti lähdetään meirän mökille . Siinä porstuassa kaveri laittoi takkia naulaan ja housuista tipahti taskulamppu permannolle Ruova kysäissi mikä toi on kaveri vastasi keikkein kiihkeimmät kappaleet tanssin kuuden patterin tasku lamppu housuissa. Ruova siihen lähdetään takasin lavalle.


    • KYLLÄ SE ON NORMAALIA !

    • e.rektio

      Kyllähän se p eniksen kärki tökkii kylkiin hieronnan aikana, ei sitä voi olla huomaamatta!

    • norma.kysyy

      Eilen hieroja ruiskautti spermat mun suuhun. Onko se normaalia?

      • 65475484

        Kyllä se on normaalia!


    • puHtaampi

      mikään temppunne ei ole normaalia olette so dirtyjä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3827
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1485
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe