Hierojalla seisoo!

hottis.

Ihmettelen vaan, että onko asiallista, että hierojalla on aina erektio? Olen kyllä melko nätti likka, mutta jotenkin kummallista tuo on.

19

5182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nättipä minäkin

Entäs jos hän on vain muuten hyvin varustettu ja sinä luulet, että hänellä on aina stondis? Ja jos seisookin mutta tyyppi hoitaa työnsä hyvin ja on asiallinen, niin so what. Ei minusta mitenkään kummallista.

• Provot pois

Eikö näitä pervoja saada täältä pihalle...
      Tämä on hieronta -ei seksifantasiakeskustelu

• a siakas

Täällä puhutaan aroista aiheita. Hieronta on aina seksuaalista, jollain tasolla. Itse pidän erityisesti eturauhasen hierontaa melko eroottisena. Vaikka se onkin ja kuuluu ihan klassiseen hierontaan.

• urheiluhierojaHenna
        a siakas kirjoitti:

Täällä puhutaan aroista aiheita. Hieronta on aina seksuaalista, jollain tasolla. Itse pidän erityisesti eturauhasen hierontaa melko eroottisena. Vaikka se onkin ja kuuluu ihan klassiseen hierontaan.

Puhutaan aroista aiheista, niimpä .. sitähän tuossa juuri kritisoitiin, että kun tällä palstalla pitäisi keskustella hieronnasta eikä mistään aroista aiheista. Niille on sitten ihan omat foorumit.

Hieronta kun ei ole millään tavalla seksuaalista ja sitä erotiikkaa tosiaan tuntuu täällä puutteessa olevien päässä olevan vähän turhankin kanssa. Se nyt ei kumminkaan hierontaan kuulu sen enempää kuin muuhunkaan terveydenhoitoon. Itse ainakin tekisin poliisille välittömästi ilmoituksen häirinnästä jos joku pervo käyttäytyisi kuten noissa joissain ketjuissa on selostettu.

Täältä löytyy kyllä palstoja seksifantasioitten kertomiseen, antakaa tämän hierontakeskustelun nyt keskittyä ihan tähän hierontaan.

• etu rauhanen
        urheiluhierojaHenna kirjoitti:

Puhutaan aroista aiheista, niimpä .. sitähän tuossa juuri kritisoitiin, että kun tällä palstalla pitäisi keskustella hieronnasta eikä mistään aroista aiheista. Niille on sitten ihan omat foorumit.

Hieronta kun ei ole millään tavalla seksuaalista ja sitä erotiikkaa tosiaan tuntuu täällä puutteessa olevien päässä olevan vähän turhankin kanssa. Se nyt ei kumminkaan hierontaan kuulu sen enempää kuin muuhunkaan terveydenhoitoon. Itse ainakin tekisin poliisille välittömästi ilmoituksen häirinnästä jos joku pervo käyttäytyisi kuten noissa joissain ketjuissa on selostettu.

Täältä löytyy kyllä palstoja seksifantasioitten kertomiseen, antakaa tämän hierontakeskustelun nyt keskittyä ihan tähän hierontaan.

Kyllä täytyy olla kylmä ihminen, jos eturauhasen hieronta ei saa fiiliksiä aikaan.

• hierojalla käynyt
        a siakas kirjoitti:

> Itse pidän erityisesti eturauhasen hierontaa melko eroottisena. Vaikka se onkin ja kuuluu ihan klassiseen hierontaan.

Sehän nyt ei kuulu klassiseen hierontaan eikä urheiluhierontaan. Ei kuulu edes thai-hierontaan.

Miksi esität väärää tietoa?

• Mfadju
        hierojalla käynyt kirjoitti:

> Itse pidän erityisesti eturauhasen hierontaa melko eroottisena. Vaikka se onkin ja kuuluu ihan klassiseen hierontaan.

Sehän nyt ei kuulu klassiseen hierontaan eikä urheiluhierontaan. Ei kuulu edes thai-hierontaan.

Miksi esität väärää tietoa?

Toisilla on suuri tarve pilata keskusteluita kertomalla valheita, suomi24 ei ole kovin vahvasti moderoitu tälläisten kohdalla. Vaikeuttaa suuresti tiedon hakua.

• aaahhhhhh.....
        etu rauhanen kirjoitti:

Kyllä täytyy olla kylmä ihminen, jos eturauhasen hieronta ei saa fiiliksiä aikaan.

Henna- naisen nimi.

Naisilla ei ole eturauhasta :)

Kai se on vähän siitä kateellinen, niin kuin peniksestäkin. Kun se tekee NIIN hyvää kun sitä eturauhasta hieroo.

• heleijhaa

hieronta tehdään penkissä, josta mitään erektiota ei ole
      mahdollista nähdä edes. Joten menehän nyt hyvä
      lapsi kirjoittelemaan muille palstoille typeriä juttujasi.

• vanha konsti paras

Jos herätät hierojassasi voimakkaita viboja niin mitäs jos rupeaisit maksamaan sessioita luonnossa.

• itse nätti tyttö
        vanha konsti paras kirjoitti:

Jos herätät hierojassasi voimakkaita viboja niin mitäs jos rupeaisit maksamaan sessioita luonnossa.

ei hieroja sille mitäään voi, että hänellä on AINA erektio, niin kuin sanoit!! joka paikassa, kirkossakin! ei johdu sinusta, hupakko... ja et oo niin nätti kuin väität.

• kesto seisokki

Hierojat on niin viriilejä, että aina on joko erektio tahi tussu kosteana.

• koviskoiranluu

Tarkotuksella pannut luun housuun, jotta luulisit itseäsi houkuttelevaksi.

• Pitkä lamppu

Tuli tosta mieleen yhden kaverin tanssi reissu josku 40 vuotta sitten. Maaseurulla lavatanssit kukoistivat vielä silloin kaveri oli ottanut muutaman ryypyn ja lähti pokkaamaan hionoa Helsinkiläis rouvaa jonka mies oli jäänyt Helsinkkiin . Pari peliä siinä verettiin kiihkeisssä tunnelmissa jonka jälkeen Ruova ehdotti lähdetään meirän mökille . Siinä porstuassa kaveri laittoi takkia naulaan ja housuista tipahti taskulamppu permannolle Ruova kysäissi mikä toi on kaveri vastasi keikkein kiihkeimmät kappaleet tanssin kuuden patterin tasku lamppu housuissa. Ruova siihen lähdetään takasin lavalle.

• KYLLÄ SE ON NORMAALIA !

• e.rektio

Kyllähän se p eniksen kärki tökkii kylkiin hieronnan aikana, ei sitä voi olla huomaamatta!

• norma.kysyy

Eilen hieroja ruiskautti spermat mun suuhun. Onko se normaalia?

• 65475484

Kyllä se on normaalia!

• puHtaampi

mikään temppunne ei ole normaalia olette so dirtyjä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2500
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      55
      1816
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      1254
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      299
      1087
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      992
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      903
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      884
    8. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      12
      828
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      49
      805
    10. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      111
      785
    Aihe