Lumivalkea maa
tein aikamoisen retken
sydäntäni painoi taakka
Tykätään
tehdään yhdessä retki
semmonen hetki
jätetään pois kiire
ollaanhan ylitetty vuori
Ei me enää palata
ei me enää tulla
Oliko suunnitelma
tiellemme kirjoitettu
sitä joskus kyselen
Onhan kysymyksiä
sateeks asti ollu
huutoa taivaisiin asti
Saaha sitä huutaa
saa saa
rimpuilla ja oikutella
Syli kestää
korva kuulla
ISÄ
onko minulle
vielä lapsilisä
Tarvitsen sitä
Tämmöstä tänää
6
326
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Lukuisat askeleet monet retket - keskustelut...
Milloinka meistä sitä valmista tulee,
pelkäämpä pahoin että siinä sitä aikaa kuluu.. :))
Saa sitä rimpuilla ja huutaa ja sitähän sitä tekee, mutta kyllä se syli kestää!
Huomattu on, kestää jopa tällaista 'takkutukkaa'... ;D ja se on jo meriitti se
Ulkona sysipimeää, tai ehkei sittenkään, kun tarkasti katsoo,
kyllähän siten sitä valoa aina viimein jostain löytää - ja kohta vaalenee taivas
Näin vilkuttaa Murukulta marraskuun talvisessa aamussa ja kiittää Liisa, runostasi! :)
http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/12706/Usvainen_talviaamu.jpgRämmin umpihangessa, kuin lasna.
Tämä ei oo nyt unta,
on kaikkialla valkoinen hetki.
MURUKULTA
Aika matelee etenee, ajatukset kutoo
kutoo välillä tummista väreistä ja
onneks niistäki kirkkaista väreistä
Nyt ollaan kaamoksen kainalossa
nähdään kaunista unta
jokainen aamua on ihme
sisältämme löytyy vieläki laps
Talvista ja lumista on nyt tääläki, sinne pohjoisiin missä revontulet loimuaa.
Tuhatkiitosta vierailustas, stdäntä lämmittävistä ajatuksistas...hymy päivääs
- Mysteriet
Sitä lapsilisää =)
Tykkään tästä!Meissä asuu laps
se onki ihmettä
se ei etes vanhene
Hymyn kera lämmin kiitos talviseen päivääs sinne
- 'punatukkainen'
Kosketti kovin tämä runosi!
"punatukkainen"
Noita syviä vesiä uidessa
sanoiks koitin pukea
mikä tärkeintä silloin
ISÄ
sitä matkalla kyselee
vieläkö minulle on
lapsilisää
Sinulle lämmin kiitos vierailustas ja tuntevaa lämmintä sydäntä.
Sitä tarvitaan koko tien, etemme jäätyis kesken matkan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514
