Asun matikan Maikan kanssa

so little sex

Eräs henkilö kirjoitti 2004 otsikon Asun Historian maikan kanssa, mutta mitään eroottista novellia ei ollut. Ajatus on kutkuttava ja laittoi mielikuvituksen Laukkaamaan ja tässä se nyt tulee

Tarina nimeltään Asun matikan Maikan kanssa

Asuin pienellä paikkakunnalla jossa kaikki tunsivat toisensa hyvin. Peruskoulun suoriteltuani päätin vaihtaa maisemaa kuten monet muutkin luokkakaverini. Valitsin ison kaupungin hyvämaineisen lukion, ja pääsin sinne hyvillä arvosanoillani. Myös paras ystäväni Lotta aloittaisi samassa lukiossa kanssani. Olin jättänyt asunnon metsästyksen viime tippaan, ja kun koulu alkoi ei minulla ollut omaa asuntoa jonne muuttaa. Lotan isoisä oli ostanut Lotalle yksiön kaupungin keskustasta ja sain asua Lotan yksiössä siihen saakka kunnes saisin oman vuokra-asunnon. Jätin myös koulun ilmoitustaululle ilmoituksen etsiväni vuokra-asuntoa tai asuntoa jaettavaksi kämppiksen kanssa.

Lukio oli ihana ja moderni aivan kuin kuvittelinkin. Ja opettaja olivat mahtavia, kohtelivat meitä ihmisinä toisin kuin peruskoulussa. Varsinkin Matikan maikka hän oli hyvännäköinen, tiukoissa Farkuissa ja kauluspaidassa joka vaihtoi väriä viikonpäivien mukaan. Hänen nimensä oli Olli. Monet koulun tytöt kävivät kuumana Olliin ja kaikki puskaradio lauloi kaikki Ollin sanomiset ja tekemiset. Joku oli onnistunut sada selville että, Olli oli kesän aikana eronnut avopuolisostaan. Kun olin asunut Lotan kanssa kolme viikkoa Lotan kanssa puhelin soi. Soittaja olikin Olli joka kertoi nähneensä minun etsivän asuntoa. Olli kertoi että hänellä olisi ylimääräinen huone tarjolla ja keittiön pesuhuoneen ja olohuoneen jakaisin hänen kanssaan. Oma huone ja kuulosti erittäin houkuttelevalta ajatukselta Lotan sohvaan verrattuna. Sovimme että tulisin huomenna koulunjälkeen katsomaan asuntoa. Seuraavana päivänä minulla ei ollut matikantunteja. Ja minua jännitti mennä Ollin asuntoon. Olimme sopineet että emme poistuisi koulusta yhtä matkaa. Olli halusi välttää huomiota.

Oli asui viiden minuutin kävelymatkan päässä lukiosta. vaaleassa kerrostalossa. Soitin ovikelloa ja Olli tuli avaamaan oven. ”Tervetuloa Martta, minun kotiini ja toivottavasti myös sinun kotiisi.” Olli sanoi hymyillen. Olli esitteli minulle huoneen johon voisin muuttaa, se oli ennen ollut työhuone ja sitten hän esitteli keittiön ja olohuoneen. Istuimme olohuoneen sohvalle ja Olli esitteli vuokrasopimusta jonka voisin allekirjoittaa jos haluaisin hänen luokseen muuttaa. Sitten Olli katsoi minua silmiin ja sanoi että ei ole koskaan nähnyt opettajan uran aikana noin sievää tyttöä. Hän silitti poskeani ja minä värähdin hänen kosketuksestaan. Punastuin korviani myöten ja yritin keskittyä vuokrasopimukseen. Sanoin että vuokra on aika korkea. Olli katsoi minua vakavasti teräksenharmailla silmillään ja sanoi matalasti hinnan olevan niin suuri koska se sisälsi koskemattomuuteni. Olli katsoi minua edelleen vakavasti ja sanoi että, kun hän näki minut hänen halunsa heräsivät. Ja kun hän huomasi vuokrasopimuksen hän tiesi sen olevan kohtalo. Olli hivuttautui lähemmäksi minua sanoi että hintaa voidaan pienentää tietyin ehdoin….
Vaikka olinkin kokematon pikkukaupungin tyttö, arvasin mitä Ollilla oli mielessä. Sulin melkein Ollin harmaiden silmien voimasta ja katseesta joka riisui minua. Nyökkäsin varovasti ja samassa Olli alkoi repiä paitaansa auki. Hän alkoi suudella minua voimakkaasti suulle, samalla kun etsi kädellensä reitin paidan alta minun rinnoilleni. Hän puristeli rajusti rintojani ja työnsi kielensä syvälle suuhuni. Säikähdin Ollin rajuista otteista ja pyysin Ollia lopettamaan, Olli murahti liian myöhäistä ja nosti minut kuin nuken olkapäälleen roikkumaan ja kantoi minut makuuhuoneeseen. Oli laski minut sängylle ja sanoi että nyt vaatteet pois. Ollin ääni oli niin vaativa, ettei auttanut muuta kuin totella. Olli viskasi paitansa pois jonka napit oli jo avannut ja alkoi availla farkkujansa. Farkkujen alta paljastuivat tummansiniset Boxerit jotka pullottivat etumuksesta. Olli laskeutui päälleni ja katsoi minua noilla kosmisilla silmillään joissa paloi alkukantainen halu. Tunsin itseni pieneksi ja avuttomaksi tämän aikuisen miehen alla.

jatkuu...

6

15248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • so little sex

      jatkuu

      ”Nyt pysyt kiltisti paikallaan sinä ihana päiväuneni” Olli murahti ja laskeutui alemmaksi kohti minun vakoani joka oli alkanut kuin vahingossa kostumaan. ”Jaahas täällä ollaan melkein valmiita.” Olli sanoi ennen kuin alkoi nuolla vakoani pitkin liikkein. Mikään ei ole koskaan tuntunut niin hyvältä. Tunsin kostuvani hävettävän paljon. Mutta Olli vain jatkoi, hän otti sormensa avuksi ja työnsi sen hehkuvaan lemmenpesääni. Sitten hän lopetti ja katsoi minua sanoi ”Sinähän olet vielä neitsyt. ”Nyökkäsin varovasti ja rukoilin Ollia jatkamaan mitä hän äsken teki. Olli kierähti päältäni pois ja kurottautui yöpöydälle jossa oli kondomi-paketti. Hän riisui boxerinsa ja niiden alta paljastui iso sykkivä elin. Olli tuli kontilleen päälleni ja toi peniksensä aivan kasvojeni lähelle. ”Katsopa tarkkaan tätä kalua Martta tämä tulee pian tekemään ihmeitä sinulle.” Hän ojensi kondomin minulle ja pyysi minua pukeman kondomin hänen kalulleen. Vapisevin käsin avasin kondomi paketin ja vedin kumisen renkaan sieltä esiin. Olli neuvoi miten kondomi vedetään peniksen päälle. Olli laskeutui alas ja alkoi pyöritellä penistään kostuneen vakoni ympärillä, hän suuteli minua suulle ja kysyi olenko valmis? Vastasin kysymykseen suudelmalla ja Olli alkoi pikkuhiljaa työntää penistään minun koskemattomaan kamariini.

      Ollin penis tuntui niin suurelta että minusta tuntui että halkean. Sitten tunsin äkillisen kirpaisun ja kipua. Ja Olli murahti tyytyväisenä. Hän alkoi hitaasti ja varovasti työntelemään edestakaisin. Kipu suli nautinnoksi, ja Olli alkoi kiihdyttää tahtia rytmikkääseen työntöliikkeeseen. Voihkin nautinnosta ja tunsin kuumia väristyksiä sisälläni. Olli ehdotti asennon vaihtamista, hän halusi ottaa minua takaa päin. Hän pyöräytti minut nelinkontin. Läpsäytti minua muutaman kerran takapuolelle ja työnsi itsensä rajusti yhdellä työnnöllä aivan pohjaan saakka. Vaikeroin kun Olli aloitti uudestaan rytmikkään tosin nyt vieläkin nopeamman liikkeen sisälläni. Tässä Ollin penis tuntui vieläkin isommalta. Olli alkoi voihkia ja kiihdytti edelleen lemmenliikettä. Tuntui kuin sisälläni olisi ollut pikajuna. Kuulin Ollin murahtavan tyytyväisenä ja liikkeen rauhoittuvan ja lopulta loppuvan sisältäni. Oli veti peniksen hitaasti pois sisältäni. Ja sanoi menevänsä vessaan. Pyörähdin sängyn laidalle istumaan ja odottamaan Ollia. Olli saapui pian takaisin vuokrasopimuksen kanssa, hän näytti sitä minulle. Vuokrasummaa oli pienentynyt ja Olli sanoi että ”Jos nyt allekirjoitan tämän sopimuksen hänellä on oikeus ottaa minut missä ja milloin vaan. ” Kysyin missä on kynä?

      Palasin illalla Lotan asunnolle ja sanoin muuttavani huomenna Ollin kämpiksesi. Isoveli oli luvannut tuoda loput tavarani pakettiautolla viikonloppuna. Elämä Ollin kanssa on nykyään helppoa, saan keskittyä koulunkäyntiin kunhan pidän alapääni karvattomana. Kerran Lotta tuli meille kylään, mutta mitä sitten tapahtui, siitä kerron joskus toiste.

      Risuja ja Ruusuja vain kehiin Rakkaudella so little sex

      • Vanha pukki

        Vedä käteen. Mielikuvitus ja todellisuus-kaukana toisistaan.


      • haluttaa....
        Vanha pukki kirjoitti:

        Vedä käteen. Mielikuvitus ja todellisuus-kaukana toisistaan.

        Tää oli hemmetin hyvä! Kiihotuin


    • kiihotus............

      Miten kävi, kun Lotta tuli!! Kerroo!!!!!! En voi odottaa!

    • Asdf:737

      Ahh, vedin käteen jq hyvähän novelli tämä on :)

    • so little sex

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe