"Myrsky repi puita taivas salamoi..."
Kuka esittää ja mikä on kappaleen nimi?
Mikä biisi?
8
7002
Vastaukset 8
- Janne Tulkki
esittäjä on Janne Tulkki, ja biisin nimi on kirje.
- Tyyne
...vaan Janne HURME. Ja kappaleen nimi on tosiaan kirje. Jotkut sanoo sitä Myrskyksi.
- Rhanna
Tyyne kirjoitti:
...vaan Janne HURME. Ja kappaleen nimi on tosiaan kirje. Jotkut sanoo sitä Myrskyksi.
Kyllä se tosiaankin on Janne HURME joka sen Kirjeen laulaa. Löytyy Jannen ihan ensimmäiseltä cd:ltä, joka kantaa myös nimeä Kirje. Mahtavan paatoksellinen biisi! Alkuperäisen, bosnian kielisen version esittää Hari Mata Hari ja se on nimeltään STRAH ME DA TE VOLIM, mielenkiintoinen tuo alkuperäinen versio, kuten Janne joskus itsekin on todennut kun sai kauttani itselleen tuon version ja muutaman muun ensimmäiselle levylleen levyttämän biisin alkuperäisen version.
- Anonyymi
Janne hurme osaa laulaa tosi hyvin taivas repii puita taivas salamoi kirje ja tinasormus
- Anonyymi
Kyllä se on Tapio Rautavaaran kappale.
Janne Hurme "Kirje".
"Myrsky repi puita, taivas salamoi, myrsky samanlainen sydämessäin soi. Elämääni muita tulla ei nyt voi, siks revin kirjees, tulen heitin sen".- Anonyymi
Eikö kyseessä ole kuitenkin kirje kappaleen sijasta Janne Hurmeen kappale nimeltä ikävä, jonka alkuperäisversio on tuo Hari Mata Harin esittämä Volio Bi' Da Te Ne Volim?
- Anonyymi
Kyllä kirje on alkuperäisesti hari mata harin kappale... Kuten myös tinasormuskin... Niin kuin tuo mainitsemasi ikäväkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta843447Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3971272Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty38964Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty71843Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä196797Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s271724Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto22700Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel31618Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen20607Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan33576