Fryysarin sinappi

tahtoo sinappia

mistä saa Fryysarin sinappia nyt kun kioski on kii? Jos ei mistää niin onko kellään hyvä reseptiä, että sais vastaavaa? Joku joskus mainitsi jotain, että laittaa tavallista sinappia ja siihen sekaan jotain maustetta, olisko ollut chiliä, niin siitä tulee melkee yhtä hyvää?

16

4857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Taitaa olla niin ettei sinappia (frysärin) taida enään saada mistään. Itsekkin ostaisin mielelläni jos sitä vielä jossain myytäisiin :)

• Ullik

Eipä tuo nyt niin monimutkainen resepti ole.

• vesi kielellä
        Ullik kirjoitti:

Mikä se resepeti mahtaa olla?

• Anonyymi
        Ullik kirjoitti:

On se

• ninnnnnnnnnnni

Samaa tietoa kaipailen minäkin!

• sinappiketsuppi

Kyllähän moni tarjoaa "hyviä" koti- ja joulusinappireseptejä. Yleensä ne on karmean makuisia: etikkaisia tai ällömakeita. Ihme on, jos Frysain perikunta ei jatka sinapin valmistusta.

• Hyvää löytyy

Old Town pubi (välikadulla) myy todella hyvää sinappia. Ei ihan saman makuinen kuin Frysarin,mut hemmetin hyvä. Purkki tais maksaa 7 tai 8 egee.

• miää

"Fryysari" vei reseptin mukanaan hautaan. R.I.P

• varmaa tietoa

Ei vienyt, tyttärellä on tieto.

• hyvääsinappia
        varmaa tietoa kirjoitti:

Ei vienyt, tyttärellä on tieto.

Suostuukohan tytär kertomaan tietoaan..?

• kuluttaja0000

Muistan lukeneeni fryysarin myyneen reseptin jo aiemmin. Ostajalle piti kai tulla käyttöoikeus sitten kun herra itse poistuu keskuudestamme, eli kaiketi jollain on nyt sitten sekä resepti, että oikeudet.

• pommi++++

Minä en pitänyt Fryysarin sinapista,ihan liian vahvaa.

• Pluude

Samaa mieltä! Se vei maun makkaroista! Itse valmistan huomattavasti parempaa sinappia.

• gonokokki Jammu

Sinappi oli kehitetty niihin aikoihin, kun myytiin 3-4 kertaa lämmitettyjä makkaroita. Vahvat mausteet on tehty häivyttämään pilaantuneen ruuan maku.

• Anonyymi

Sen tiedän että hidas tehdä ja vasta seuraavana päivänä oli käyttö kelpoinen...

• Anonyymi

Saksasta Düsseldorfer scharfer senf mielestäni maku aika lähellä tuon Fryysarin :)

Skånepåg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      193
      11626
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5499
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2787
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2405
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1881
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1865
    7. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      13
      1767
    8. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      29
      1754
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1516
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1488
    Aihe