No otsikko oli lähinnä vitsi :) Anteeksi jos joku otti nokkiinsa.
Tällainen pikku probleema.
Mulla olis 2 LP-levyä jotka pitäis saada digitaaliseen muotoon. Itsellä on vanha Dual soitin, paskalla kuluneella neulalla ja sillä ei kehtaa raaputtaa yhtään levyjä sillä.
Olisiko täällä ketään mukavaa ihmistä, joka kehtaisi kopioida minulle halvalla nuo levyt?
Ei tarvitse muokata/raidoittaa tai mitään sellaista. Kunhan kummatkin puolet on wav:ina levyllä, niin OK.
Millaista taksaa hommasta pyytää?
Pistä postia soitteeseen roskaloota et mymail pointti fi
Laatulaite, kultakorva hörhöille
3
610
Vastaukset
- Roskaloota
Ei nyt ihan millää ION USB soittimella kopiointia kiitos. Jotain laatua laitteilla jos olis...
- hannu.
koitin lähettää sulle viestin, mutta ainakaan sellanen osoite missä laitoin pisteen ton mymail ja pointin väliin ei toiminut.
eli homma hoituu kunhan laitat selvemmän osoitteen ettei tarvi arvailla - Roskaloota
hannu. kirjoitti:
koitin lähettää sulle viestin, mutta ainakaan sellanen osoite missä laitoin pisteen ton mymail ja pointin väliin ei toiminut.
eli homma hoituu kunhan laitat selvemmän osoitteen ettei tarvi arvailla[email protected]
Sama laittaa kokonaan, kun se on todellakin roskaa varten ;)
Paitsi tää juttu on ihan tosi homma!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172443
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää136859- 45841
- 59817
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694