Hei,
Olen oikeustieteiden opiskelija Rovaniemeltä ja nyt muuttamassa Helsinkiin töiden perässä. Etsin vuokra-asuntoa itselleni ainakin seuraavista kaupunginosista:
Alppila, Arabianranta, Aurinkolahti, Eira, Kallio, Kamppi, Kruunuhaka, Lauttasaari, Punavuori, Ullanlinna, Ruoholahti ja Sörnäinen.
Tarvitsisin asunnon ainakin ajalle 3.1–30.6, mutta voisin vuokrata asunnon jo joulukuussa 1.12.2010 lähtien. Tarvittaessa minusta saisi pitkäaikaisen vuokralaisen. Vuokra max700€/kk.
Vuokralaisena olisin erittäin luotettava. Olen asunut vuokralla jo useita vuosia, eikä minulla ole ollut ikinä mitään ongelmia aikaisemmissa vuokrasuhteissani. Olen siisti, minulla ei ole lemmikkieläimiä, enkä tupakoi.
Olen tällä hetkellä opiskelijavaihdossa ulkomailla, joten toivoisin yhteydenottoja sähköpostiini.
Osoitteeni on: sutervah(at)ulapland.fi
Ystävällisin terveisin ja yhteydenottoanne odottaen,
Suvi
Yksiö/Kaksio Helsingistä
Asuntoa etsivä
1
379
Vastaukset
- Tasokas yksiö
Hei.
Juuri remontoitu tasokas yksiö Töölössä. Lisätiedot: Jussi Parta 358400460614 / [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163