Mun koiralla on jokavuotinen vaiva näin kylmällä tassuissa on siis aivan punaset "varpaanvälit" joten tarvitsisin neuvoja tossujen ostossa. Eli mikä olis paras materiaali ja kun ne koot on s-xl niin mikä niistä olis meidän laihajalkaiselle parhaat? Tuota L harkitsin mut oliskohan nekin liian isot?
Tossut???
6
635
Vastaukset
- kalajava
niin ja siis tärkein unohtui! Koirani on englanninvinttikoira ja aika isokokoinen.
- ei fleece pakkaseen
huplunta kirjoitti:
tassun kylmällä ja märällä kelillä kun tassu hikoilee.
- mfkdfkdfkdjkdjfkdj
ei fleece pakkaseen kirjoitti:
tassun kylmällä ja märällä kelillä kun tassu hikoilee.
että koirat eivät hikoile! ei edes tassuista.
- Vilipertti4444444444
Sieltä ostin vipukalleni. Aika tiukat ostin mutta tuntuu että oisivat löystyneet taikka sitten jalkaanlaitto on tullut kokemuksen myötä tutummaksi. Kertaakaan ei ole irronneet ja hintaa oli 20, 4 kpl.
T.Vili- sagili
Itse teen koirilleni tossut kaksikertaisesta mikrofleesestä ja toimii mainiosti....nilkkaan tarranauhat ympäri ja toinen tarranauha n. 5-10cm ylemmäs. Ihan vaan pussinmallinen...pysyvät jalassa kovassakin menossa =) Eivätkä todellakaan PAKKASELLA kastu...tossuja käytän vaan pakkasella. Seuraavaksi kokeilen tota neopreeni materiaalia...sen pitäs märkääki kestää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3594588Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1482598Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822196- 1451760
- 311310
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441292- 411283
- 791161
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3461147Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029