Nyt Suomen Uintikauppa hakee Helsingin myymäläänsä oppisopimuskoulutettavaa, jonka toimenkuvaan kuuluvat esimerkiksi asiakaspalvelu, verkkokaupan ylläpito ja tuotteiden postitus sekä myymälän päivittäisten asioiden hoitaminen. Etsimämme henkilön tavoitteena tulee olla merkonomin tai datanomin tutkinto, tai näiden päälle rakentuva soveltuva erikoisammattitutkinto. Kyseessä on monipuolinen ja kokonaisvaltainen työ, jonka avulla henkilö hankkii osaamista ja taitoja sekä myymälä- että verkkomyynnissä. Yrityksemme kouluttaa työntekijän edellä mainittuihin tehtäviin yhdessä sopimusoppilaitoksen kanssa.
http://blogi.uintikauppa.fi/oppisopimustyontekija/
Oppisopimuspaikka merkonomi tai datanomi
oppisopimus2010
1
857
Vastaukset
- 3333 €/kk+ylittyökor
Mitä ihmeen oppisopimuskoulutusta tarvitsee tuontasoinen henkilö.
Suoraan työhön, ja siinä oppimaan.
Suositus palkka tulisis alkaa numerolla 3 ( kolme)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805639
- 1273923
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453790- 663464
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262878Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?321793Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739