Jäi vaivaamaan.

fkaofogfpjgj

Nii. Mulla jäi vaivaamaan tällanen juttu. Olin pimeässä olohuoneessa, mutta eteisessä oli valot. Eli olkkarissa kyllä näki. Siinä ollessani aivan yhtäkkiä näin sellaset ruskeakarvaisen suden pään/kasvot. Ne vain ilmestyi ja katosi hetken kuluttua. Kuulostaa aivan naurettavalta, mutta "se susi" katsoi mua suoraan silmiin. Onkohan kellään selitystä tälle, ku se jäi vaivaamaan mua ja muistan tarkalleen minkä näköinen se oli?

5

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaan viestiin+++

      No säikähditkö sitä ilmestystä?On mullaki sattunut jos jonkinlaisia tapahtumia joita ei kukaan voi selittää.

    • ..............

      Hmm... Näitkö suden "sielusi silmin", eli et nähnyt sitä samalla tavalla, kuten näet esimerkiksi lukulampun, omenan tai muut ihmiset? Ikään kuin susi olisi ollut suoraan edessäsi, mutta kuitenkin "kaukana", melkein kuin "toisessa ulottuvuudessa"?
      Itse näin usein kaikenlaista, mutta en näe niitä kokonaan silmilläni, vaan myös sielullani.

      • hhjetjeje

        Joo, siis just silleen "sielun silmin". Se ei näkyny nii ku joku lukulamppu, tai kattila... Ei, en säikähtäny sitä. Se oli melko rauhoittava, mutta se vain jäi vaivaamaan.
        Joskus kakarana näin miehen melkeen samalla tavalla, mutta sitä kyllä säikähdin. Sit mulla tulee.. onko ne nyt jotain etiäisiä tms? Ku kuulen vaikka oven käyvän ja odotan hetken,ett kuka tulee ja kukaan ei sit tule, mutta jonkin ajan kuluttua ovi käy just samalla tavalla ja sieltä tulee esim joku tuttu. Samalla tavalla näen vilaukselta, aivan ku filminauhalta ja hetken kuluttua sit kaikki tapahtuu kuin "nauhalla".


      • EtsitköTouutta?
        hhjetjeje kirjoitti:

        Joo, siis just silleen "sielun silmin". Se ei näkyny nii ku joku lukulamppu, tai kattila... Ei, en säikähtäny sitä. Se oli melko rauhoittava, mutta se vain jäi vaivaamaan.
        Joskus kakarana näin miehen melkeen samalla tavalla, mutta sitä kyllä säikähdin. Sit mulla tulee.. onko ne nyt jotain etiäisiä tms? Ku kuulen vaikka oven käyvän ja odotan hetken,ett kuka tulee ja kukaan ei sit tule, mutta jonkin ajan kuluttua ovi käy just samalla tavalla ja sieltä tulee esim joku tuttu. Samalla tavalla näen vilaukselta, aivan ku filminauhalta ja hetken kuluttua sit kaikki tapahtuu kuin "nauhalla".

        Se oli pimeyden henkivalta mutta sun kannattaa antaa elämäsi Herralle Jeesukselle, kun ihminen uudestisyntyy ylhäältä Jumalan lapseksi, se vanha isäntä lähtee ja Jeesus tulee tilalle.

        Joh 10:7 Niin Jeesus vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lammasten ovi.
        Joh 10:8 Kaikki, jotka ovat tulleet ennen minua, ovat varkaita ja ryöväreitä; mutta lampaat eivät ole heitä kuulleet.
        Joh 10:9 Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.
        Joh 10:10 Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.
        Joh 10:11 Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä.
        Joh 10:12 Mutta palkkalainen, joka ei ole paimen ja jonka omia lampaat eivät ole, kun hän näkee suden tulevan, niin hän jättää lampaat ja pakenee; ja susi ryöstää ja hajottaa ne.
        Joh 10:13 Hän pakenee, sillä hän on palkattu eikä välitä lampaista.
        Joh 10:14 Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut,
        Joh 10:15 niinkuin Isä tuntee minut ja minä tunnen Isän; ja minä annan henkeni lammasten edestä.
        Joh 10:16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.
        Joh 10:17 Sentähden Isä minua rakastaa, koska minä annan henkeni, että minä sen jälleen ottaisin.
        Joh 10:18 Ei kukaan sitä minulta ota, vaan minä annan sen itsestäni. Minulla on valta antaa se, ja minulla on valta ottaa se jälleen; sen käskyn minä olen saanut Isältäni."
        Joh 10:19 Niin syntyi taas erimielisyys juutalaisten kesken näiden sanain tähden.
        Joh 10:20 Ja useat heistä sanoivat: "Hänessä on riivaaja, ja hän on järjiltään; mitä te häntä kuuntelette?"
        Joh 10:21 Toiset sanoivat: "Nämä eivät ole riivatun sanoja; eihän riivaaja voi avata sokeain silmiä?"
        Joh 10:22 Sitten oli temppelin vihkimisen muistojuhla Jerusalemissa, ja oli talvi.
        Joh 10:23 Ja Jeesus käyskeli pyhäkössä, Salomon pylväskäytävässä.
        Joh 10:24 Niin juutalaiset ympäröivät hänet ja sanoivat hänelle: "Kuinka kauan sinä pidät meidän mieltämme kiihdyksissä? Jos sinä olet Kristus, niin sano se meille suoraan."
        Joh 10:25 Jeesus vastasi heille: "Minä olen sanonut sen teille, ja te ette usko. Ne teot, joita minä teen Isäni nimessä, ne todistavat minusta.
        Joh 10:26 Mutta te ette usko, sillä te ette ole minun lampaitani.
        Joh 10:27 Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
        Joh 10:28 Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni.
        Joh 10:29 Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä.
        Joh 10:30 Minä ja Isä olemme yhtä."

        Joh 14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

        Hei, jos on kysyttävää ota yhteyttä vaikka privaviestillä.
        http://www.youtube.com/user/JumalanHullut


      • ...............
        hhjetjeje kirjoitti:

        Joo, siis just silleen "sielun silmin". Se ei näkyny nii ku joku lukulamppu, tai kattila... Ei, en säikähtäny sitä. Se oli melko rauhoittava, mutta se vain jäi vaivaamaan.
        Joskus kakarana näin miehen melkeen samalla tavalla, mutta sitä kyllä säikähdin. Sit mulla tulee.. onko ne nyt jotain etiäisiä tms? Ku kuulen vaikka oven käyvän ja odotan hetken,ett kuka tulee ja kukaan ei sit tule, mutta jonkin ajan kuluttua ovi käy just samalla tavalla ja sieltä tulee esim joku tuttu. Samalla tavalla näen vilaukselta, aivan ku filminauhalta ja hetken kuluttua sit kaikki tapahtuu kuin "nauhalla".

        Juu, tutulta kuulostaa. Itselläni on joku kyky nähdä asioita, kuten aurat, energia jne. Tunnen myös muiden ihmisten tunteet ja osaan todistettavasti lukea ajatuksia (on kokeiltu ja testattu moneen otteeseen).
        Henget ja olennot (kuten tuo sinun sutesi) vaan on, eivätkä ne voi tavoittaa meitä, emmekä me voi koskettaa niitä. Ne on kaukana, vaikka näemmekin ne edessämme. Tämä on siis minun tulkintani. En oikeastaan edes tiedä, että miksi jotkut ihmiset näkevät niitä, koska itselleni ei ole hengistä ollut koskaan mitään hyötyä tai haittaa. Ihan neutraaleja kokemuksia ovat olleet nuo henkien näkemiset, enkä pelkää niitä, sillä ne eivät voi vahingoittaa meitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe