Elementteihin sitoutunut

Tuli 94

Olen harjoittanut kohta kaksi vuotta magiaa ja tunne on mitä mainioin.
Olen myös huomannut kehittyväni tietyn elementin mukaan, tai siihen minä ainakin uskon.
Elementti on tuli. Olen aina tiennyt sen, mutta nyt se on jo niin vahvaa että huomaan sen joka päiväisessä
persoonassani. En enää ole ujo tai huomaamaton, mikä tuntuu hyvältä. Reagoin aina hyvin vahvasti tulee ja metalliin, yllätyn aina kun jotain ylimaallista tapahtuu näissä elementeissä...
Kuitenkin, onko kenelläkään muulla jonkinlaista sidettä elementtiin? Tuleen, veteen, maahan, ilmaan, puuhun
tai metalliin?
Minua kiinnostaisi todella tietää, Olenko ainoa jolla on näin vahva side elemettiin joka tuntuu hallitsevan jokaista liikkettäni? Luin horoskooppeja(Tuli), jumalatartyyppien määritykset(hestia, tuli) ja feng shui(metalli.)
Kaikki tuntuu täsmäävän syntymähetkestäni lähtien ja olen tehnyt taustatutkimuksia.
joten onko ketään?

5

428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MaagixTeinixSpessu95

Minulla on tavallaan vähän sama juttu mutta elementti on kyllä ihan eri. Olen puuhastellut elementtini parissa oikeastaan koko ikäni mutta vasta parina viime vuotena olen oppinut ymmärtämään sitä paremmin ja nauttimaan siitä. Aikaisemmin tavallaan häpesin tuntemuksiani vaikka aina sain helpotuksen. Sittemmin olen huomannut kehittyneeni yhä rohkeammaksi elementtini käsittelyssä ja nykyisin teen sitä jopa ihan ventovieraiden läsnäollessa. Varsinkin vieraat ihmiset menevät joskus hämilleen tilanteesta mutta tutut ovat jo tottuneet. Itse saan siitä suurta mielihyvää ja joskus jopa nauran ääneen.

Eli on meitä siis muitakin! Ainiin, oma elementtini on pieru.

• Tarkkahuomio

Magiamentorinani toimiva tyttö kertoi minulle, että elementtini ei ole yksi rakennusosasista, vaan pikemminkin erikoistuminen tiettyyn muotoon, ristiin tai miekkaan. Oudoksun tätä suuresti, koska piirissämme ei ole ketään muuta samankaltaista. Hän kuitenkin vakuuttaa minulle, että jotkut erikoistuvat erimerkiksi parantamiseen tai harmoniaan. Silti tunnen, että tämä on ainoa tie mulle.

Ottoisäni osallistui jonkinlaisiin okkultistisiin menoihin (itse asiassa kuulemani mukaan pyöri jopa Pekka Siitoimen porukoissa), eli olen jossain määrin perehtynyt toismaailmallisiin sfääreihin. En ole ystäväni mukaan kuitenkaan tarpeeksi virittynyt voidakseni syventyä erikoistumiseeni, joten hän ehdotti odon kanavoimista ruumiiseeni heidän muiden ruumiistaan. Minulla on aikaisempaa kokemusta ainoastaan manan kanavoimisesta, onko kellään muulla kokemusta odon siirrosta?

Olen myös miettinyt taistelupuvun hankkimista. Perinteinen rengashaarniska & nahkatakki on liian raskas omaan makuuni eikä mulla oo todellakaan varaa mihinkään kevlariin tai keraamisiin levyihin. Osaako kukaan antaa vinkkejä? Vereni vetää minua leikkimään sankaria, vaikkei mitään vihollisia löydykään. Voisin silti esimerkiksi pyöritellä lähikaupan edessä notkuvia teinejä.

• wwwwäiski

"pyöritellä lähikaupan edessä notkuvia teinejä" ...siis häh?

Leikkimään sankaria kiusaamalla pienempiäsi? Kuulostat kyllä varsinaiselta paskahousulta. Kokeile pyöritellä vaikka jotain moottoripyöräjengiläisiä.

Jos tuo kirjoittamasi ei muuten ollut pilaa niin suosittelisin ihan lämpimästi psykiatrilla käymistä. Ei ole kovin valoisa tulevaisuus edessä jos oikeasti uskot noihin kanavointeihin ja muihin simsalabim-juttuihin. Tiesitkö että se taikuri yleensä hankitaan lastenkutsuille, koska lapsista on hauska nähdä taikatemppuja? Varttuneempien ei kannata ottaa niitä juttuja niin totissaan ettei ala lanttu pehmetä.

• waterwater

Itselle vesi on se kaikkein läheisin, luulisin. Olen horoskoopiltani vahvasti tulipainotteinen, mutta tunnen yhteyttä vahvemmin veteen. Rakastan vedeää oloa, se on jotenkin niin vapauttavaa. Voi sitä tunnetta kun saa pulahtaa veteen uiskentelemaan! Kylven tuntikausia ja voi jos minulla vain olisi amme niin viettäisin siellä varmasti vähintään puolipäivää joka päivä.

Veden tuoksu on ihana, pidän sateesta ja monesti tekee mieli mennä tanssimaan sateeseen, mutten ihan kehtaa täällä kerrostalo lähiössä.. :)

• lkjhgfcdd

Mulla on elementtiongelma, koska en osaa päättää, että olenko enemmän ilma -kuin tulipainotteinen. Olen kumpaakin hyvin paljon, maa taas kuvaa vähiten minua ja ominaisuuksiani.
      Olen temperamenttinen ja elämänhaluinen, mitä kuvaa parhaiten tuli. En kuitenkaan ole erityisen sisukas, kunnianhimoinen tai päättäväinen. Tykkään olla omissa oloissani, harrastukseni ovat pääasiassa taidepainotteisia ja haaveilen kokoajan. Vapaus ja itsenäisyys on minulle ne kaikkein tärkeimmät asiat elämässä. Minun on usein vaikea hallita tunteitani ja elämäni on melko lailla kaaosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3710
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1944
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1598
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      82
      1243
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1057
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      998
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe