Pistin tämän viestin jo tietoturvankin keskustelujen alle mutta laitoin nyt vielä tännekin jos joku sattuisi tietämään...
Ajoin koneessa läpi F-Securen Online scannerin. Prosessissa löytyi vajaa kymmenen troijalaista yms, jotka käskin ohjelman sitten poistaa ja puhdistaa. Nyt ohjelma on sitten hurruuttanut koneessa itsekseen LÄHES VUOROKAUDEN?! Ohjeessa sanotaan, että puhdistus voi kestää tunteja, muttei kai sentään noin kauan? En ole vielä keskeyttänyt puhdistusta, ohjeen mukaisesti, mutta nyt alkaa epäilys hiipiä mieleen, onko koko ohjelma susi vai onko ohjelma aiheuttanut koneen jumiutumisen eikä todellisuudessa enää poista/puhdista yhtikäs mitään vaan tulisi keskeyttää tylysti?
Virustorjuntana minulla on Avast joka ei löytänyt kyseisiä viruksia, joten jos tuo F-secure ei toimi, annanko niiden vain olla siellä vai millä saisin ne veks koneestani?
F-Securen Online scannerin hitaus
5
365
Vastaukset
- 23
Keskeytä.Saattanut sotkea Avast sitä.F-secure on tarkka siitä,ettei koneella ole muita virusohjelmia.Muuten on hyvä nykyään.Voisit kokeilla sen jälkeen malwarebytesin ohjelmalla.Se ei häiriinny muista samankaltaisista.
Lataa http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html?part=dl-10804572&subj=dl&tag=button
Päivitä ja aja täysi tarkistus.- Hämmentynyt siivooja
Eli latasin ja ajoin Malwaren täyden tarkastuksen läpi. Mitään ei löytynyt, vaikka F-secure löysi. Pahus.
- karmattuu
Höpö höpö.
Onlisen skannerin voi ajaa huoletta vaikka koneella olisi joku muu skanneri.
- untokuurna
"Prosessissa löytyi vajaa kymmenen troijalaista yms"
Nimiä? Untokuurna jo sanoi:
Laita nimiä ja kuvauksia. F-sökerö johtaa käyttäjiä tahallaan harhaan ilmoittamalla pelkkiä evästeitä haittaohjelmiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047225- 1722249
- 1131778
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021145Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2671029