Katkolle

vali vali

Olen muutaman jakson seurannut sitä ja ärsyttää ne muutamat valittaja ja narisijat siellä. On koitettu ohjelmaa ja virikkeitä sinne järjestää ja yhet vaan kitisee, ettei kiinnosta. Miksi ihmeessä ne on sinne tulleet kun mikään ei kelpaa? Kossupullo taitaisi kelvata kuitenkin. Ottaisi pitkät ja lähtisi menemään sitä kossua kittaamaan kun ei kerran kiinnosta!

3

718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elliivo

      Tunnen sen verran monta alkoholistia että tuo on niin tuttua turinaa.
      Alkoholistin tunne-elämän kehitys on jäänyt lapsen asteelle. Kaikki tuntemani alkkikset ovat juuri yhtä itsekkäitä, lyhytpinnaisia, ahneita oman navan ympärillä pyörijöitä kuin tämä katkolle-porukka.

      Minäminäminä! Aina ensin tulee minä ja sitten minä. Ja miten heitä on väärin ymmärretty ja kohdeltu kaikkialla. Laitetaan kaksi alkkista vastakkain istumaan ja keskustelemaan. Jälkeenpäin ei kumpikaan muista mitään toisen puheista vaan ainoastaan sen mitä on itse sanonut.

      Tyypillisin tapaus on se tumma nainen joka suuttuu joka asiasta ja menee aina peiton alle murjottamaan ja odottamaan että joku tulisi hyvittelemään. Ja vierailupäivänä hän sanoi että ihan sama vaikka ei tytär tulisikaan katsomaan, että ei paljoa kiinnosta.
      Tuollaista äitiä ei toivoisi kenellekään.
      Siitä lesbosta en sano mitää ettei mene haukkumiseksi mutta voi hyvänen aika mikä möllikkä!

      Aika vastenmielinen koko ohjelma loppujen lopuksi. Vaikka näitä kuinka paljon autettaisiin niin mikään ei riitä. Hyvin sanoit että kossupullo taitaisi olla ainut mikä kelpaisi. Tulisi vilkettä kinttuun ja pilkettä silmään.
      Ne kaksi nuorta tyttöä olisivat vielä pelastettavissa ja varsinkin se tyttö jolla on kaksi lasta on aidosti joutunut kokemaan kovia. Heille toivon olevan apua tästä ohjelmasta.

      • Raitista joulu

        Minä taas näen ohjelmassa sen, kuinka alkoholismi vääristää sen minä kuvan.
        Kuinka helppo on valehdella itselleen valittamalla.
        Ohjelman yksi hyvä pointti oli ohjaajan lause/ajatus että, alkuun pitää vain pyrkiä raitistumiseen ja sitten paljon myöhemmin alkaa pohtimaan , miksi olen juonut.
        Koska, jos alkuvaiheessa miettii miksi ? niin se antaa vain syyn juoda,, sellainen pohdiskelu.

        Tästä tummasta keski-ikäisestä äidistä sanoisin, minusta hän on erittäin rikkimennyt ihminen ja omanarvon tunne on nolla. Toivottavasti löytää vielä itsensä ja omat vahvuutensa.

        Nuori äitihän päätti lähteä ohjelmasta, toivon kaikkea hyvää hänelle , toivottavasti pärjää,,
        ( mutta epäilen ettei tule näkemään 35vuotis syntymäpäiviään huume käytön vuoksi ).


    • .--------.----------

      Olipa surkeaa katsottavaa tuo viimeinen jakso eli 3 kuukautta sarjan kuvausten jälkeen. Kaikki oli rekahtanut. Osa vähemmän ja osa enemmän. Pysäyttävä oli tämän nuorehkon mies henkilön tapaaminen. Oven aukaisi karmeassa kankkusessa tärisevä ja huonossa kunnossa oleva laihtunut ihmisraunio. Ja oli jo kuitenkin sarjan kuivan kauden aikana saanut niin terveen lookin..huh huh säälittävää..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      622
    Aihe