Yksinäisyyttä kaipaan.
Tilaa itselleni.
Edes pienen hetken.
Hiljaisuutta kuunnellen,
omaa elämääni tutkien.
Mikä onkaan elämäni tarkoitus.
J. Karlstedt
Hetki itselleni
3
262
Vastaukset
Jokaisella pitää olla aikaa itselleen ja asettautua
perimmäisten asioiden juurille tietyin väliajoin
mutta ennenkaikkea silloin kun joku erityinen
elämäntilanne tmv.sitä vaatii.
Elämä on Oppimista : Elää - omin voimavaroin !
Eräs pojistani rippikoulua käydessään kertoi;
että siellä puhuttiin juuri : Elämän tarkoituksesta.
Sinulle : Hyvää näihin Päiviisi !- Jaana K
Dolan:
Pienten lasten äitinä,
ei juuri omaa aikaa jää.
Mutta, varhainen aamu,
ilman hälinää on sitä minulle.
Olisi mielenkiintoista tietää,
rippikoulussa aiheesta puhuttiin. Jaana K kirjoitti:
Dolan:
Pienten lasten äitinä,
ei juuri omaa aikaa jää.
Mutta, varhainen aamu,
ilman hälinää on sitä minulle.
Olisi mielenkiintoista tietää,
rippikoulussa aiheesta puhuttiin.- Ota Yhteyttä - jos vaan voit ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665605Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti942951- 2742611
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362449Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä232219Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611754Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai581349Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131233- 881165
- 901146