Onko Apart. Candan poistunut kokonaan Aurinkomatkojen 2011 valikoimasta? Harmi, jos näin on. Oli hyvä lapsiystävällinen huoneistohotelli. Onkohan millä matkanjärjestäjällä ensi kesänä. Vai kaappasiko ruotsalainen Apollo sen kokonaann?
Candan 2011
5
627
Vastaukset
- Ei kiva
Kesällä jo kuulin, että englantilaiset ovat varanneet Candadin ensi vuodeksi. Maksavat hotellivaraukset etukäteen ja saavat näin etulyöntiaseman. Tällai ne on "soluttautuneet" yhteen jos toiseenkin kivaan hotelliin aikaisemminkin.
- appel
No engelsmannithan siellä on hääränneetkiin jo vähän aikaa "isännän ottein". Aurinkomatkoilla on muutenkin tarjonta 2011 marrmariksessa vähän aneeminen. Ja nyt vielä tämäkin. Tietäiskö kukaan muilla matkanjärjestäjillä jotain rauhallista aparttia, hyvällä allasalueella.
- I<3m
appel kirjoitti:
No engelsmannithan siellä on hääränneetkiin jo vähän aikaa "isännän ottein". Aurinkomatkoilla on muutenkin tarjonta 2011 marrmariksessa vähän aneeminen. Ja nyt vielä tämäkin. Tietäiskö kukaan muilla matkanjärjestäjillä jotain rauhallista aparttia, hyvällä allasalueella.
Suosittelen Aurinkomatkojen Prestigeä, olin siellä itse viime kesänä. Todella kivalla paikalla ja allasalue todella mukava ja rauhallinen:)
- lllull
I<3m kirjoitti:
Suosittelen Aurinkomatkojen Prestigeä, olin siellä itse viime kesänä. Todella kivalla paikalla ja allasalue todella mukava ja rauhallinen:)
kokeilkaa deturia on valinnan varaa!en uskalla suositella mun suosikkia kun muutenkin myydään ekana,jään itse ilman huonetta!palvelu pelaa sekä hotellissa ETTÄ deturilla .aurinkomatkat luopuu just niistä hotelleista missä suomalaiset viihtyy!esim.halici!mut päästään sinne ilman aurinkomatkojakin ja edullisemmin!pandora,kuin kiva ystävällinen hotelli,ja nyt pandora!saunat ja kaikki vimpan päälle!
- lllull
lllull kirjoitti:
kokeilkaa deturia on valinnan varaa!en uskalla suositella mun suosikkia kun muutenkin myydään ekana,jään itse ilman huonetta!palvelu pelaa sekä hotellissa ETTÄ deturilla .aurinkomatkat luopuu just niistä hotelleista missä suomalaiset viihtyy!esim.halici!mut päästään sinne ilman aurinkomatkojakin ja edullisemmin!pandora,kuin kiva ystävällinen hotelli,ja nyt pandora!saunat ja kaikki vimpan päälle!
tarkoitin candania tossa lopussa,siellä sauna,,tai sit kuljetus uuteen saunaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364600Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763035- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 251613
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894