onko se oikeasti niin hyvä että kannataa ostaa millainen yksinpelikamppanja ja monenko pelaajan nettimatsit? En ole vielä ostanut ja puntaroin tässä cod black opsin ja goldeneyen välillä! Goldeneyesta en tiedä oikeastaan mitään muuta ku katsoin youtubesta IGN reviewin jossa peliä kyllä kehuttiin mutta call of duty on aina laatutavaraa ja sen nyt varmasti pystyy ostaan! Ei perkele kyllä tässä nyt taitaa käydä niin että haen molemmat pelit...
goldeneye wii
7
508
Vastaukset
- :) (:
golden eye on just mahtava peli. Siinä on toimiva online ja siinä on monta tarinaa pelattavaksi ja sen pelattavuus on tosi hyvä osta ihmeessä
Black ops kyl parempi ku goldeneye black opsissa on pitempi yksinpeli ku goldeneyessa. bo pystyy pelaa onlinessa 10 goldeneyessa 8 osta vaan molemmat ovat helvetin hyviä fps.
- --------------------
miksei se goldeneye ole ihan hyvä kans vähä vaan itseä arveluttaa onko goldeneyessä nettipelaajia esim. conduit2 aika uus peli ni hyvä jos 100 pelaa netissä ja pelaajia ei sitten löydy millään six sanoisin että varman päälle ja black opsin ostat siel on ainaki pelaajia netissä satojatuhansia ni ei ainakaan sen takia tarvi panikoida et missä kaikki pelaajat! Goldeneye on kyl varmasti muuten parhaimpia fps peläjä wiillä heti codien jälkeen mutta tuo nettihomma vähä askarruttaa sen tiijän siitä että siinä on 8pelaajan matsit black opsissa wiillä 10 ja lisänä co op 4n pelaajan zombie moodi joka on erittäin lystiä pelata! Kyl mä melkeen sanoisin että kannattaa ostaa molemmat on ne kumpikin kovanluokan pelejä kummankaan hankintaa tuskin kadut!
- wiipiraatti
pikku vinkki.. modaa wii, ja lataat piratebaysta vaikka molemmat pelit..
- jammuliina
en tiiä
- james bond
mä kyllä ostan james bond goldeneyen, vaikka se olisikin huono peli
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Yksi vaikeimmista yksinpeli kamppanjoista mitä oon koskaan pelannu niin tuossa bondissa se akan suojelemis kohta ja päävastus lopussa! Kyllä piti molempia kauan tahkota monta kertaa pääsi ärräpäitä ja oli kapulat lähellä lentää seinään. Molemmat kohdat ja pelin läpäisyn sitten pääsin vaan niinkuin vahingossa.
Netissä sitä ei voi enää pelata wiillä koska servut on suljettu mutta jos omistat wii u:n niin sillä luultavasti pystyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456