Onko kenelläkään kokemuksia Teneriffan Alcalasta ja siellä hotellista Sensatori Palacio de Isora ? Lomajalkaa kutittaa ja kohde pitäisi päättää pian:)
Vastaukset 2
- lomailija
Eikö kenelläkään ole kokemusta kyseisestä paikasta?
- martanai
Juu kokemusta on , ensin joulukuussa 2 viikkoa, parasta siellä on palvelu ja upeat ruoat, ruoka on myös puhdasta ei mahatauteja. Huone on siisti ja iso
mutta kovin kostea. Joulukuun matkan jälkeen aateltiin että jippii vihdoinkin kunnon hotelli ja tilattiin uusi matka maaliskuun alkuun ja se oli virhe.
Saimme jälleen (niinkuin muutkin suomalaiset) huoneen hotellin varjoisalta
puolelta ja nyt oli lämmitys pois päältä. Huoneessa oli karmean kylmä yöllä ehkä alle 15c. saimme molemmat keuhkoputkentulehduksen jota edelleen
sairastamme. Huone oli kylmä ja kellarimainen ,kostea ja kylmä.
No valitettuamme saimme kaksi sähköpatteria, mutta vahinko oli jo tapahtunut.
Sensatori on parasta mitä olemme kanarialta löytäneet , erinomainen paikka
lepolomalle, mutta vaadi heti lämmittimet jos huone on kylmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459