Onko kenelläkään kokemuksia Teneriffan Alcalasta ja siellä hotellista Sensatori Palacio de Isora ? Lomajalkaa kutittaa ja kohde pitäisi päättää pian:)
Teneriffa Alcala: Hotelli Sensatori Palacio de Isora
2
2339
Vastaukset
- lomailija
Eikö kenelläkään ole kokemusta kyseisestä paikasta?
- martanai
Juu kokemusta on , ensin joulukuussa 2 viikkoa, parasta siellä on palvelu ja upeat ruoat, ruoka on myös puhdasta ei mahatauteja. Huone on siisti ja iso
mutta kovin kostea. Joulukuun matkan jälkeen aateltiin että jippii vihdoinkin kunnon hotelli ja tilattiin uusi matka maaliskuun alkuun ja se oli virhe.
Saimme jälleen (niinkuin muutkin suomalaiset) huoneen hotellin varjoisalta
puolelta ja nyt oli lämmitys pois päältä. Huoneessa oli karmean kylmä yöllä ehkä alle 15c. saimme molemmat keuhkoputkentulehduksen jota edelleen
sairastamme. Huone oli kylmä ja kellarimainen ,kostea ja kylmä.
No valitettuamme saimme kaksi sähköpatteria, mutta vahinko oli jo tapahtunut.
Sensatori on parasta mitä olemme kanarialta löytäneet , erinomainen paikka
lepolomalle, mutta vaadi heti lämmittimet jos huone on kylmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671315Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2081281Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134989Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 88913
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828