N8, en pääse nettiin

Rookia......

Yritän päästä N8:lla nettiin klikkaamalla tota maapalloa mutta tulee vain aina että yhteyttä ei voida muodostaa ja yrittää käyttää Elisaa eli kai kännykkäliittymääni? Se on töistä ja ehkä mitään nettimahdollisuutta ei siinä ole, en tiedä. Mutta lähinnä ihmetyttää siis se että olen oman kotini langattoman verkon saanut tuossa kytkettyä päälle, joten miksi ei käytä sitä? Mitenköhän saisin käyttämään sitä aina kun vain mahdollista?

6

1205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rookie...

      Puhelimen softan päivitys taas näköjään onnistui. Outoa kun eri reittejä toimii, toisia pitkin taas ei, siis noi yhteydet. Ja mistään ei taida nähdä mitä yhteyttä pitkin millonkin mennään? Siis puhelinliittymän datapaketein vai wlanin vai minkä milloinkin. Vai enkö vain osaa? :)

      • Oletko kokeillut muita selaimia? Esim: Opera mobile 10.1? Entä onko wlan verkkosi suojattu wpa2 salauksella? Oletko laittanut wlan salasanan oikein kännykkään?


      • Rookie....
        vapunen kirjoitti:

        Oletko kokeillut muita selaimia? Esim: Opera mobile 10.1? Entä onko wlan verkkosi suojattu wpa2 salauksella? Oletko laittanut wlan salasanan oikein kännykkään?

        Muita selaimia en ole vielä kokeillut. Sain juuri siis puhelimen hyppysiini tänä iltana ja oletuksena ei kai muita selaimia olekaan. Suojaus on wpa2 ja salasana on oikein ja hyväksytty ja näen siis että Asetukset - Yhteydet - Langaton lähiv. kohdassa on tuo langattoman verkkoni nimi.


      • Rookie.... kirjoitti:

        Muita selaimia en ole vielä kokeillut. Sain juuri siis puhelimen hyppysiini tänä iltana ja oletuksena ei kai muita selaimia olekaan. Suojaus on wpa2 ja salasana on oikein ja hyväksytty ja näen siis että Asetukset - Yhteydet - Langaton lähiv. kohdassa on tuo langattoman verkkoni nimi.

        Eli. Mene seuraavaksi puhelimella tänne: Valikko->Asetukset->Yhteydet->Asetukset->Verkkokohteet-> Ja sieltä muuta wlan verkkosi prioriteetin 1 yht.osoite. Olettaen, että olet määritellyt oman wlan verkkosi yhteys osoitteeksi. Puhelin kannattaa myös suojata suojaus asetuksilla: Valikko->Asetukset->Puhelin->Puhelimen hallinta->Suojausasetukset.


      • näin minulla
        vapunen kirjoitti:

        Eli. Mene seuraavaksi puhelimella tänne: Valikko->Asetukset->Yhteydet->Asetukset->Verkkokohteet-> Ja sieltä muuta wlan verkkosi prioriteetin 1 yht.osoite. Olettaen, että olet määritellyt oman wlan verkkosi yhteys osoitteeksi. Puhelin kannattaa myös suojata suojaus asetuksilla: Valikko->Asetukset->Puhelin->Puhelimen hallinta->Suojausasetukset.

        Itse sain puhelimen toiminnon toimimaan siten, että menin kirjainmerkkien asetuksiin kohdasta "Yleiset" ja laitoin yhteysosoitteeksi Kysy aina. Minulla tosin on Nokia N86 8MP puhelin. Nyt puhelin kysyy aina, että käytänkö WLAN-yhteyttä vai GSM tai 3 Getä


      • näin minulla
        näin minulla kirjoitti:

        Itse sain puhelimen toiminnon toimimaan siten, että menin kirjainmerkkien asetuksiin kohdasta "Yleiset" ja laitoin yhteysosoitteeksi Kysy aina. Minulla tosin on Nokia N86 8MP puhelin. Nyt puhelin kysyy aina, että käytänkö WLAN-yhteyttä vai GSM tai 3 Getä

        Nokia N8 käyttöohjeessa on selostettu asetukset sivuilla 96-98. Tässä käyttöohje

        http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_N8-00_UG_fi.pdf


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      585
      1023
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      940
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      806
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      721
    Aihe