Voisitteko kertoa kuinka paljon mäyräkoirat yleensä maksavat? Semmonen olisi joskus kiva ehkä hankkia. Haukkuuko ne paljon tai jtn?Minun kummitädillä on semmoinen pitkäkarvainen mäyräkoira,joka haukkuu yleensä kun se näkee pitkästä aikaa jonkun tutun esim. Minut 8).Mutta muutense on tosi kiltti ja sen kiltimpääeikä kivempaa vois olla! Vastatkaa PLIIDE ;D!
Hello!!!
1
304
Vastaukset
- hajustiina
saattaa olla kirjava.... ehkä 800 - 1200 euroa. itse maksoin 850 euroa tosi hyvästä karkkarista vähän yli vuosi sitten - vanhemmat ihan valioita ja menestyneitä mutta hankin pienemmästä kennelistä ja ensimmäisestä pentueesta!
Ja mäykyt haukkuu jos on tarve ja ärsytys... mutta eivät räksytä jos ne opetetaan!
Mäykky on perhesitoutuvainen , uskollinen ja erittäin älykäs rotu... on vaikea kuvitella että joka helposti periksi antava alkaisi kasvattamaan mäykkyä - pari ensimmäistä vuotta voi olla haasteellisia mutta sen jälkeen aukeaa taivas eikä mikään eikä kukaan saa Sinua luopumaan mäykkyrodusta!
Puhun seitsemän mäykkyä kokeneena ja aina rakastan niitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745168- 332881
- 402584
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401942Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291779- 951772
- 1671647
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241388Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220