Voisitteko kertoa kuinka paljon mäyräkoirat yleensä maksavat? Semmonen olisi joskus kiva ehkä hankkia. Haukkuuko ne paljon tai jtn?Minun kummitädillä on semmoinen pitkäkarvainen mäyräkoira,joka haukkuu yleensä kun se näkee pitkästä aikaa jonkun tutun esim. Minut 8).Mutta muutense on tosi kiltti ja sen kiltimpääeikä kivempaa vois olla! Vastatkaa PLIIDE ;D!
Hello!!!
1
294
Vastaukset
- hajustiina
saattaa olla kirjava.... ehkä 800 - 1200 euroa. itse maksoin 850 euroa tosi hyvästä karkkarista vähän yli vuosi sitten - vanhemmat ihan valioita ja menestyneitä mutta hankin pienemmästä kennelistä ja ensimmäisestä pentueesta!
Ja mäykyt haukkuu jos on tarve ja ärsytys... mutta eivät räksytä jos ne opetetaan!
Mäykky on perhesitoutuvainen , uskollinen ja erittäin älykäs rotu... on vaikea kuvitella että joka helposti periksi antava alkaisi kasvattamaan mäykkyä - pari ensimmäistä vuotta voi olla haasteellisia mutta sen jälkeen aukeaa taivas eikä mikään eikä kukaan saa Sinua luopumaan mäykkyrodusta!
Puhun seitsemän mäykkyä kokeneena ja aina rakastan niitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889