Voisitteko kertoa kuinka paljon mäyräkoirat yleensä maksavat? Semmonen olisi joskus kiva ehkä hankkia. Haukkuuko ne paljon tai jtn?Minun kummitädillä on semmoinen pitkäkarvainen mäyräkoira,joka haukkuu yleensä kun se näkee pitkästä aikaa jonkun tutun esim. Minut 8).Mutta muutense on tosi kiltti ja sen kiltimpääeikä kivempaa vois olla! Vastatkaa PLIIDE ;D!
Hello!!!
1
286
Vastaukset
- hajustiina
saattaa olla kirjava.... ehkä 800 - 1200 euroa. itse maksoin 850 euroa tosi hyvästä karkkarista vähän yli vuosi sitten - vanhemmat ihan valioita ja menestyneitä mutta hankin pienemmästä kennelistä ja ensimmäisestä pentueesta!
Ja mäykyt haukkuu jos on tarve ja ärsytys... mutta eivät räksytä jos ne opetetaan!
Mäykky on perhesitoutuvainen , uskollinen ja erittäin älykäs rotu... on vaikea kuvitella että joka helposti periksi antava alkaisi kasvattamaan mäykkyä - pari ensimmäistä vuotta voi olla haasteellisia mutta sen jälkeen aukeaa taivas eikä mikään eikä kukaan saa Sinua luopumaan mäykkyrodusta!
Puhun seitsemän mäykkyä kokeneena ja aina rakastan niitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634675Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1273033Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua472920Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652237Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4461886Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.751469- 621327
- 631251
- 2611097
- 451008