Johdantona katso video (kettu jousella nyt marraskuussa K-KVA VOITTAJA PARONITTAREN AJOSTA: http://www.youtube.com/watch?v=ug-TjbwLi4w
Muutama kysymys aiheeseen liittyen:
- onko se oikeaa ketunmetsästystä, että kymmenien miesten joukolla kierretään kettu pieneen kierrokseen ja haulikkomiehiä on jokaisessa tienristeyksessä (?)
- onko se sitä, että ketulle ei anneta pienintäkään mahdollisuutta pelastaa nahkaansa?
- jos kettu menee reikään, niin pitääkö se aina ottaa sieltä pois luolakoiran kanssa ja täten ketulta viedään viimeinenkin mahdollisuus?
Edellä mainittuun liittyen hyvin oleellinen kysymys:- jos ketunmetsästyksessä pyritään vain mahdollisimman suureen saalismäärään, onko mikään ihme, jos monissa paikoin kettukanta on kokenut todellisen kadon ja täten haitannut hyvin oleellisesti kettupuolen kenneltoimintaa (on paljon alueita, joissa kettu on tapettu lähes sukupuuttoon).
LISÄKSI:
-onko maassamme vielä niin yksinkertaisia "metsästäjiä", jotka luulevat koiransa arvon punnittavan puhtaasti saalismäärän perusteella ja jos on, niin mistä se kertoo?
LOPPUTIIVISTELMÄ:
- voisiko sittenkin jousimetsästys (joka ehdottomasti on erittäin haastavaa) olla pelastus kettukoirien kennelharrastukselle ja yhä väheneville kettukannoille (vink)
Keskustelua asian tiimoilta toivoen:
Marko Lind / Voittaja-kennel
http://www.voittajakennel.com
ISO UROSKETTU METSÄSTYSJOUSELLA:
Voittaja-Kennel
1
594
Vastaukset
- mmmnnn
Ajo oli hyvä, mut jos mie olisin ollu siellä haulikon kanssa, niin kettu ei ois juossu pariasataa metriä. Laukaus ei ollu kuolettava, valitettavasti. Se oli haavoittava, jonka jälkeen kettu kuoli verenhukkaan. Noin pienellä elukalla parinsadan metrin karkot ei ole hyväksyttäviä. Ymmärrän kaikki leikkaavat nuolet yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392