MINÄ

katleija4

Mitä mieltä olette gallerian Minä:stä? Onko tämä uusi galleria monille vielä niin outo, ettei sitä osata käyttää, vai mistä johtuu ettei profiilin haltija mitenkään huomioi vieraskirjaan kirjoittajia edes kohteliaisuudesta. Tuntuu että ei ole toivottu vierailija. Onhan MINÄssä mahdollisuus torjua epätoivotut vieraat, jos haluaa sen tehdä.
Yksityisyysasetuksilla voi muokata MINÄn itselleen sopivaksi. Olen vaan huomannut kovin hiljaiseksi tuon gallerian nykyään.

39

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Kukkahame*

      Vasta muutama päivä sitten käsitin nuo vasemmassa laidassa olevat 'palkit', meni siinä tovi kun yritin kaikille vastata, ja selostaa etten ole huomannut....!
      No onneksi olen saanut melkein kaikilta 'synninpäästön', kyllä se nolotti monta viikkoa vaiko kuukautta ne ovat siellä piilossa odottaneet, joku oli kysellyt kerro nyt mitä on tapahtunut.
      Minusta tuo MINÄ ei oikein vastaa entistä, vai onko jo iän tuomaa kiinnostuksen vähenemistä kaikkea uutta kohtaan.
      Suoraan kun sanon en pidä tuosta uusinnasta.

    • ollaan minä galleriasta, minä olen sitä mieltä että se on hyvin sekanen ja minulta on mennyt kaikki halut opetella enempää siinä yksinkertaisesti on sekametelisopan ainekset koossa.

      Ja kun ei osaa kunnolla, ei ole haluja käyttääkään,

      • pidä tuosta minä galleriasta.
        Se on sekava ja tarttis jonkun kädestäpitäen opettamaan.
        Olen yrittänyt vastata vierailijoille,mutta en tiedä mihin vastaukseni on menneet.
        Ehkä ne on bitti taivaassa;))


      • sinisirkku-ek
        muori67 kirjoitti:

        pidä tuosta minä galleriasta.
        Se on sekava ja tarttis jonkun kädestäpitäen opettamaan.
        Olen yrittänyt vastata vierailijoille,mutta en tiedä mihin vastaukseni on menneet.
        Ehkä ne on bitti taivaassa;))

        enhän ehtinyt ensimmäisellä rekiströimisellä siellä vanhassa pitkään ollakaan. Kävijöitä on ollut paljon itselläni, mutta en ymmärrä siellä olevia vieraita miehiä, mistä ovat sinne löytäneet.

        Paljon ei siellä tapahdu, eikä koskaan tiedä kuka kävijä on viimeksi käynyt. Se, että omat kirjoitukset tulevat sinne on tietenkin kiva,mutta on jonkinlaista yhteydenpitoa sentään muutamien kanssa ollut vieraskirjan kautta.

        KYllä kai ne omat vastaukset pitäisi näkyä toisen vieraskirjassa, ei minulla ole mitään tuota vastaankaan. Se päivittäimis puhekupla näkyy kai kaikille, jotka ovat visiteeranneet, onhan sekin eräs tapa viestittää mitä kuuluu.


      • utelias ...
        sinisirkku-ek kirjoitti:

        enhän ehtinyt ensimmäisellä rekiströimisellä siellä vanhassa pitkään ollakaan. Kävijöitä on ollut paljon itselläni, mutta en ymmärrä siellä olevia vieraita miehiä, mistä ovat sinne löytäneet.

        Paljon ei siellä tapahdu, eikä koskaan tiedä kuka kävijä on viimeksi käynyt. Se, että omat kirjoitukset tulevat sinne on tietenkin kiva,mutta on jonkinlaista yhteydenpitoa sentään muutamien kanssa ollut vieraskirjan kautta.

        KYllä kai ne omat vastaukset pitäisi näkyä toisen vieraskirjassa, ei minulla ole mitään tuota vastaankaan. Se päivittäimis puhekupla näkyy kai kaikille, jotka ovat visiteeranneet, onhan sekin eräs tapa viestittää mitä kuuluu.

        Katsoin sinun galleriaan eikä vieraskirjassa näkynyt muita miehiä kuin Ruuneperi.


      • joutavoinen
        utelias ... kirjoitti:

        Katsoin sinun galleriaan eikä vieraskirjassa näkynyt muita miehiä kuin Ruuneperi.

        Uteliaan kaltaisten takia siellä ei kannata laittaa muuta kuin korkeintaan viestiä, mutta kun ei sinnekään huomaa aina kurkkia, onko vai eikö siinä pulma, yleensä ei.


      • 23
        sinisirkku-ek kirjoitti:

        enhän ehtinyt ensimmäisellä rekiströimisellä siellä vanhassa pitkään ollakaan. Kävijöitä on ollut paljon itselläni, mutta en ymmärrä siellä olevia vieraita miehiä, mistä ovat sinne löytäneet.

        Paljon ei siellä tapahdu, eikä koskaan tiedä kuka kävijä on viimeksi käynyt. Se, että omat kirjoitukset tulevat sinne on tietenkin kiva,mutta on jonkinlaista yhteydenpitoa sentään muutamien kanssa ollut vieraskirjan kautta.

        KYllä kai ne omat vastaukset pitäisi näkyä toisen vieraskirjassa, ei minulla ole mitään tuota vastaankaan. Se päivittäimis puhekupla näkyy kai kaikille, jotka ovat visiteeranneet, onhan sekin eräs tapa viestittää mitä kuuluu.

        Kalleriassa voi käydä kuka vaan. Aivan vapaasti voin selailla eikä ole pakko olla mitään sanottavaa.
        Kun laittaa itsensä sinne niin siellä olemme selailtavina.
        Jos sinä käyt minun sivuillani siitä jää jälki, sitten joku vierasmies tulee minun sivuilleni ja näkee siellä sinun käyntisi, klikkaa sinisirkkua ja näin hän on teillä.


      • sinisirkku-
        joutavoinen kirjoitti:

        Uteliaan kaltaisten takia siellä ei kannata laittaa muuta kuin korkeintaan viestiä, mutta kun ei sinnekään huomaa aina kurkkia, onko vai eikö siinä pulma, yleensä ei.

        muilleko ei näy kuin Ruuneperi? No on monta muuta miestä,ei tuttua nimimerkkiä mutta väliäkös sillä, jos ovat käyneet kuvia katsomassa:D Jaa, Jjoutava on tuttu, eikö näy hänkään?

        En minäkään niin erikoisesti välitä siellä päivittää, jos mitään ei tapahdu muuta. Täytyy tehdä koekierros ja käydä tervehtimässä, niinkuin alussa tein:)


      • Puskasuleima 22
        23 kirjoitti:

        Kalleriassa voi käydä kuka vaan. Aivan vapaasti voin selailla eikä ole pakko olla mitään sanottavaa.
        Kun laittaa itsensä sinne niin siellä olemme selailtavina.
        Jos sinä käyt minun sivuillani siitä jää jälki, sitten joku vierasmies tulee minun sivuilleni ja näkee siellä sinun käyntisi, klikkaa sinisirkkua ja näin hän on teillä.

        sarjaan en-tykkää-uuristuksesta!
        Sehän on ihan äärestikamalan omituinen. Kyl se erellinen oli parempi


      • voihan vitalis

        Voidaan vielä lisätäyksi lisää ¤minä vaan¤ niin luettelo alkaa olla totuuden mukainen.

        Hänen ystävyyksistään voi olla todella ylpeä


      • sulkasatoa
        Puskasuleima 22 kirjoitti:

        sarjaan en-tykkää-uuristuksesta!
        Sehän on ihan äärestikamalan omituinen. Kyl se erellinen oli parempi

        kone kysyy tunnuksia, entiset ei kelpaa. Siksi kirjoittelen eri nikeillä. Ajattelin että bittimaailmassa jokainen nikki on kuin erivärinen höyhen ja niistä koostuu aikanaan tosi kirjava kananen, vastaisi kai mun persoonaani hyvin.
        Minä opettelen.


      • sinisirkku-

        epäluuloja kuin minuunkin kohdistuneita? Joku luuli minun lähettävän itselleni kauniita musiikkiotoksia!

        Se ei ainakaan pitänyt paikkaansa. Tuollaisiin väitteisiin suhtaudun--- Med en nypa salt:D


      • tumbeleisson
        sulkasatoa kirjoitti:

        kone kysyy tunnuksia, entiset ei kelpaa. Siksi kirjoittelen eri nikeillä. Ajattelin että bittimaailmassa jokainen nikki on kuin erivärinen höyhen ja niistä koostuu aikanaan tosi kirjava kananen, vastaisi kai mun persoonaani hyvin.
        Minä opettelen.

        Vaikka kone sanoo punatekstillä, ettei tunnus ole oikea niin silti rekkautuminen onnistuu. Jos oikea tunnusluku on muuttunut tai hukassa, niin sit ei onnistu.
        Hapuilin ja kiroilin mielessäni kirjautumisongelman kanssa. Sitten ylläpito lähetti pyytämättä viestin, tämä on oikea tunnuslukusi.
        Klikkaat sitä oikean yläreunan kirjautumistilaa. Nyt sivu aukeaa alas vasemmalle. Klikkaa muista minut ruutu ja kirjaudu ja se on siinä.


      • Brisse
        tumbeleisson kirjoitti:

        Vaikka kone sanoo punatekstillä, ettei tunnus ole oikea niin silti rekkautuminen onnistuu. Jos oikea tunnusluku on muuttunut tai hukassa, niin sit ei onnistu.
        Hapuilin ja kiroilin mielessäni kirjautumisongelman kanssa. Sitten ylläpito lähetti pyytämättä viestin, tämä on oikea tunnuslukusi.
        Klikkaat sitä oikean yläreunan kirjautumistilaa. Nyt sivu aukeaa alas vasemmalle. Klikkaa muista minut ruutu ja kirjaudu ja se on siinä.

        kuvat esiin?
        Minulla vanhat kuvat ja haluaisin ne vaihtoon, ennen se ei käynyt ennen kuin oli oma kuva esillä.
        Nyt sitä kuvaa ei saa millään laitettua ja näin ollen ei kuvia voi vaihtaa.

        Olen huomannut että toisilla ainakin kukat ja muut näkyvät.


      • sinisirkku-
        Brisse kirjoitti:

        kuvat esiin?
        Minulla vanhat kuvat ja haluaisin ne vaihtoon, ennen se ei käynyt ennen kuin oli oma kuva esillä.
        Nyt sitä kuvaa ei saa millään laitettua ja näin ollen ei kuvia voi vaihtaa.

        Olen huomannut että toisilla ainakin kukat ja muut näkyvät.

        ei ole ollut vaikeaa vaihtaa kuvia, sitä teen usein. Entinen pitää poistaa ja odottaa hyväksyntää, ja asettaa joko profiilikuvaksi, tai jos se jo on, niin mahtuu 5 muuta kuvaa.


      • Tuollainen perätön nimittely on vastoin palstan etikettiä - voisi sanoa laittomaksi.

        aputoimittaja on aputoimittaja ja oscaro oscaro. Minä olen rekisteröity Ruuneperi ja sellaisena pysyn.

        Otan yhteyttä ylläpitoon ja kerron järjettömyyksistäsi.


      • eihän se nukuta kun.
        Ruuneperi kirjoitti:

        Tuollainen perätön nimittely on vastoin palstan etikettiä - voisi sanoa laittomaksi.

        aputoimittaja on aputoimittaja ja oscaro oscaro. Minä olen rekisteröity Ruuneperi ja sellaisena pysyn.

        Otan yhteyttä ylläpitoon ja kerron järjettömyyksistäsi.

        Tuon aputoimittajan samaksi kirjoittajaksi ruunen kanssa. Kirjoitustyyli myös oscaron. Sitten nuo piikittelyt kokonaan puskista, säännöllisesti.
        On ikä tainnut tehdä tepposet ruunelle. Kaikkia ei voi huijata.


    • katleija4

      Enää en ihmettele luettuani vastauksianne, epäilyni osuivat oikeaan.
      Pikkuisen vaan lisää kärsivällisyyttä opetteluun ja kokeiluun. Ei se nyt niin vaikea ole.

      Yksityisyysasetusten avulla saat Minästä mieleisesi.
      Nyt kun profiilini on saanut olla aika rauhassa, sallin kaikkien vapaasti katsoa ja kirjoittaakin profiiliini.
      Ainoastaan Kaverilistan pidän omana tietonani ja yksityisviestejä saavat vain kaverit kirjoittaa.

    • MINÄ:::

      Minä minä ja minä. Tiedän kaikkien muittenkin minät. Semmonen salapoliisi MINÄ vaan oon.

      • katleija4

        ote turkulaisen arkiveisust:
        "Mää.Mää.Määmää.
        Älä tuppa, et sää.
        Mää.
        Kyl mää ossa, mää kyl tierä!
        Mää kyl pysty.Mää en sierä.
        Sää et mikkä, see ei kukka.
        En mää viitti teijä mukka."

        hauskaa maanantaita ;-))))))))))))))


      • harm.käpink.
        katleija4 kirjoitti:

        ote turkulaisen arkiveisust:
        "Mää.Mää.Määmää.
        Älä tuppa, et sää.
        Mää.
        Kyl mää ossa, mää kyl tierä!
        Mää kyl pysty.Mää en sierä.
        Sää et mikkä, see ei kukka.
        En mää viitti teijä mukka."

        hauskaa maanantaita ;-))))))))))))))

        Niin määki, kun tuota jotakin olisi pitänyt laulaa yksillä synttäreillä. Olisiko hyvä että menisin karaoke laitteeta ostaa, harjoittelin kyllä ilman laitteita laulua kotona mutta varikset tuli koputtamaan ikkunaan että lopeta, älä sinä laula. En minä siellä laulanu vaikka oli siellä varmaan huonompiaki kuin mää. Ne laitteet, onkohan ne kallita?


      • harm.käpink. kirjoitti:

        Niin määki, kun tuota jotakin olisi pitänyt laulaa yksillä synttäreillä. Olisiko hyvä että menisin karaoke laitteeta ostaa, harjoittelin kyllä ilman laitteita laulua kotona mutta varikset tuli koputtamaan ikkunaan että lopeta, älä sinä laula. En minä siellä laulanu vaikka oli siellä varmaan huonompiaki kuin mää. Ne laitteet, onkohan ne kallita?

        Minusta kalleria tuntuu sekavalta. Hyvin harvoin kyllä pistäydynkään, eipä tuo "ruuhka" yllätä. Nyt kävin, ei ne tilastot täsmää, pari viestiä olevinansa lähetin - ei näy lähetetyissä. Olkoon... enpä pidä kovin tärkeänäkään, vaikka saisikin hommelin pelaamaan.


    • laittaa, kun on ollut yritys hyvä kymmenen kirjoittaa , vastata minulle kirjoittaneille. Taas kävin siellä räpiköimässä..ei helekutti onnistu, yritin jos mihin aloitella kirjoitusta, mutta kun ei ota, niin ei ota. Vähä-älynenhän minä muutenkin näissä tekniikka-asioissa. En viitti taas kärsivällisyyttäin koetukselle laittaa, läksin sieltä minästäin karkuun.
      Kunhan nyt taas joutais joku jälkikasvustain paikalle, niin koetan muistaa pyytää siitäkin neuvoa.
      Heikunkeikun!

      • sinisirkku-

        ja monelle muullekin nyt aamulla kokeilumielessä. Katsotaan toimiiko.....


      • katleija4
        sinisirkku- kirjoitti:

        ja monelle muullekin nyt aamulla kokeilumielessä. Katsotaan toimiiko.....

        Viesti oli Vieraskirjassa niinkuin pitikin. En minäkään tuota uutta galleriaa minään niin tärkeänä pidä, mutta luonteeseen kuuluu selvittää itselle uusia asioita. Kun sen osaa, niin ei se silloin ole vaikeaa. Se on ikäänkuin pientä aivovoimistelua.


      • katleija4 kirjoitti:

        Viesti oli Vieraskirjassa niinkuin pitikin. En minäkään tuota uutta galleriaa minään niin tärkeänä pidä, mutta luonteeseen kuuluu selvittää itselle uusia asioita. Kun sen osaa, niin ei se silloin ole vaikeaa. Se on ikäänkuin pientä aivovoimistelua.

        aivovoimistelua viime aikoina, ettei viitti aivokapasiteettiansa ylittää, ja kun koko ajan vähenee kiinnostus netissä roikuskella, niin Facebookistakin lähden. Sekin kokeiltu ja vähemmän antoisaksi nyt todettu. Siellä kun joutuu myös tekemisiin lukemalla aivan ventovieraittenkin...kavereitten kavereitten kavereittenkin tekstejä...niin...
        No, hyvää päivänjatkoa itsekullekin! Tarkoitus on tänään talvikenkien hankintaan, toivottavasti ensi etsimällä löytyvät, en ole kovin shoppailu-ihminen.


      • katleija4
        susmorsian kirjoitti:

        aivovoimistelua viime aikoina, ettei viitti aivokapasiteettiansa ylittää, ja kun koko ajan vähenee kiinnostus netissä roikuskella, niin Facebookistakin lähden. Sekin kokeiltu ja vähemmän antoisaksi nyt todettu. Siellä kun joutuu myös tekemisiin lukemalla aivan ventovieraittenkin...kavereitten kavereitten kavereittenkin tekstejä...niin...
        No, hyvää päivänjatkoa itsekullekin! Tarkoitus on tänään talvikenkien hankintaan, toivottavasti ensi etsimällä löytyvät, en ole kovin shoppailu-ihminen.

        Kyllä se niin on näin vanhemmalla iällä, että kovasti pitää välttää samoihin kuvioihin jumittumista, joista tämä tietsikan kanssa seurustelu on sitä pahemmasta päästä. Monipuolista aivovoimistelua vaan harrastakaamme.
        Naamakirjassa en ole enkä mene. Ikinörttien pikkuporukka ja 70 saa tiittää.


      • joutavoinen
        katleija4 kirjoitti:

        Kyllä se niin on näin vanhemmalla iällä, että kovasti pitää välttää samoihin kuvioihin jumittumista, joista tämä tietsikan kanssa seurustelu on sitä pahemmasta päästä. Monipuolista aivovoimistelua vaan harrastakaamme.
        Naamakirjassa en ole enkä mene. Ikinörttien pikkuporukka ja 70 saa tiittää.

        Olen samaa mieltä hyvin pitkälle 70 saa tiittää. Minä karsinaa ehkä yritetään muokata vähän samanlaiseksi kuin naamakirjaa, kokeilin sitäkin sen Minikaivuri Jukan seikkailua seuraamaan, mutta enpä paljon välitä osallistua niihin juttuihin.


      • sinisirkku-
        joutavoinen kirjoitti:

        Olen samaa mieltä hyvin pitkälle 70 saa tiittää. Minä karsinaa ehkä yritetään muokata vähän samanlaiseksi kuin naamakirjaa, kokeilin sitäkin sen Minikaivuri Jukan seikkailua seuraamaan, mutta enpä paljon välitä osallistua niihin juttuihin.

        kävin vielä Minä-osiossa. Nyt selvisi sen verran, että **UUTTA** osiossa on vastauksia myös statuspäivitykseen!

        Näin ollen kiitän niistä kauniista surunvalitteluviesteistä, jotka nyt vasta löysin.

        Hautajaiset on 4.12. Kaipaan ja pahoittelen niin nuoren poismenoa, pidin hänestä, hiljainen puhumaton mies, hyvin ongelmallinen ihmisenä, mutta hyvä isä lapsilleen omalla tavallaan.

        Viestit lämmittivät:)


      • Miksi?
        katleija4 kirjoitti:

        Viesti oli Vieraskirjassa niinkuin pitikin. En minäkään tuota uutta galleriaa minään niin tärkeänä pidä, mutta luonteeseen kuuluu selvittää itselle uusia asioita. Kun sen osaa, niin ei se silloin ole vaikeaa. Se on ikäänkuin pientä aivovoimistelua.

        Miksi pitäisi ehtiä vielä sinnekin?
        Elämä on aivan täynnä tapahtumia, kiirestressi ei ole hyväksi,
        ja sitä on nyt jo muutenkin.


      • ketkä me
        Miksi? kirjoitti:

        Miksi pitäisi ehtiä vielä sinnekin?
        Elämä on aivan täynnä tapahtumia, kiirestressi ei ole hyväksi,
        ja sitä on nyt jo muutenkin.

        eihän meillä puskiksilla ole siellä mitään tekemistä. Voihan siellä lisää toisiaan nuoleskella, jos ei aina täällä kehtaa.
        Sinne vielä rippikoulukuvat, niin jopa on autuas olo !


      • samantekevää minulle
        ketkä me kirjoitti:

        eihän meillä puskiksilla ole siellä mitään tekemistä. Voihan siellä lisää toisiaan nuoleskella, jos ei aina täällä kehtaa.
        Sinne vielä rippikoulukuvat, niin jopa on autuas olo !

        kuka kirjoittaa, tärkeintä m i t ä sanoo ja tarkoittaa.

        Luonne tulee kyllä esiin viestistä, oli nimimerkki sitten vaikka "Taivaan Pyhä Enkeli" tai "Pyhä Pietari".

        Ainan sama minulle.


      • pitäisikin olla noin
        samantekevää minulle kirjoitti:

        kuka kirjoittaa, tärkeintä m i t ä sanoo ja tarkoittaa.

        Luonne tulee kyllä esiin viestistä, oli nimimerkki sitten vaikka "Taivaan Pyhä Enkeli" tai "Pyhä Pietari".

        Ainan sama minulle.

        mutta kaikkea muuta, näkeehän siitä että niin harva tekee aloituksia, vain TIETYILLE vastaillaan .


      • joillekkin sopis
        pitäisikin olla noin kirjoitti:

        mutta kaikkea muuta, näkeehän siitä että niin harva tekee aloituksia, vain TIETYILLE vastaillaan .

        nikiks "Huru-ukko"" tai "Noita-akka".


      • V A S T A U K S I A
        pitäisikin olla noin kirjoitti:

        mutta kaikkea muuta, näkeehän siitä että niin harva tekee aloituksia, vain TIETYILLE vastaillaan .

        Jos vaikka laittaa jonkin kuvan nähtäväksi

        tai laittaa jonkin tiedotteen.


      • 81188
        joillekkin sopis kirjoitti:

        nikiks "Huru-ukko"" tai "Noita-akka".

        Sellaselle en kyllä vastaakaan.


      • Tuttujen juttuja
        katleija4 kirjoitti:

        Kyllä se niin on näin vanhemmalla iällä, että kovasti pitää välttää samoihin kuvioihin jumittumista, joista tämä tietsikan kanssa seurustelu on sitä pahemmasta päästä. Monipuolista aivovoimistelua vaan harrastakaamme.
        Naamakirjassa en ole enkä mene. Ikinörttien pikkuporukka ja 70 saa tiittää.

        Tuttujen juttuja on mukava seurailla siellä.


    • katleija4

      En tiedä mitä mieltä muut ovat, mutta minusta ketjuissa saisi olla oletuksena tuo puunäkymä, ettei tarvitsisi edestakaisin näkymää vaihdella. Peräperää näkymää käyttäen jää helposti pitkässä ketjussa lukematta myöhemmin väleihin tulleet viestit.
      Makuasia sanoo joku.

      • *Kukkahame*

        Avatessasi ketjua näet sen millä tavalla se on esillä, siitä vain vaihdat niin kätevää se on!

        Minä taas en pidä siitä puusta kun jokainen on luettava erikseen, helpompi lukea alekkain olevat jos päivällä on muutaman tunnin poissa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      97
      1727
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      230
      1387
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      253
      1011
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      895
    5. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      745
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      725
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      37
      687
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      26
      665
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      664
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      30
      654
    Aihe