Ehkä vähän väärä paikka kysyä tähän neuvoa mutta jos jotain neuvoa sais. Reilu kuukausi sitten löin pikkuvarpaan tuolinjalkaan kipeästi. Reilun viikon oli todella kipeä, ja epäilin että saattoi murtuakin kun vaivasi niin. Nyt se on parantunut aika hyvin, mutta reilun viikon ollut selvästi turvonnut ja nivelestä eteenpäin aivan punainen, ja siitä eteenpäin myös kipeä. Siskoni löi samalla tavalla vieläpä saman varpaan viime vuonna ja siitä meni luu poikki, mutta parani nopeammin kuin tämä.
Kuinka kauan yleensä tällaisen paraneminen kestää? Vaivaa kuitenkin siinä määrin että voin ulkona käyttää vain yhtiä kenkiä kun menee kipeäksi jos siihen jokin osuu. Opiskelen, ja koulussa pidän sandaaleja jotka eivät edes osu tuohon varpaaseen. Joten minkään ei pitäisi hiertää eikä aiheuttaa tuota turpoamista.
kipeä varvas
jo kuukauden
2
1388
Vastaukset
- .
heti tapaturman jälkeen kiinni viereiseen varpaaseen?
Käy näyttämässä, kurjaa jos se on murtunut ja luutuu ihan päin mäntyä- kyllä kiinni
pari päivää sattuneesta. Aluksi oli niin kipeä ettei olisi kyllä sitä teippiä pystynyt laittamaan. Koko varvas oli musta ja puolet viereisestäkin. Lääkäriin on täällä niin vaikea saada aikaa ettei haluttaisi turhaa alkaa varailemaan, ja ajan saisi kuitenkin vasta noin kuukauden päähän:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542774
- 88954
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11935- 49876
- 78797
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751- 86650
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85586- 48565