Haluaisin ajaa siiliks hiukeni mut mutsi kieltää sen. Ja sit sanoin et meen sitten ite parturiin ja maksan ite. Sit se sano et ei tuu viikko rahaa jos meet ja sen takii se kieltää ku talvi tulee ni sen mielestä pitää olla pitkät hiukset. mut se näyttää ihan tyhmältä. Mielestäni 14 vuotiaan pitäisi itse saada päättää minkä laisia hiuksia pitää. Mitä voisin tehä?
mun mutsi ei anna ajaa hiuksiani
mikketriplefail
3
768
Vastaukset
minun parturissani lyhyeksi leikkaus maksaa kympin. tulee paljon halvemmaksi kuin muotoon leikkaus. ei lyhyt tukka talvella haittaa jos käyttää pipoa. tosin pipon pois päästä ottaminen on just leikatulla siilillä vähän vaikeampaa.
- ____________________
Mitä vaikeaa siinä on?
____________________ kirjoitti:
Mitä vaikeaa siinä on?
tulee tarranauha mieleen. karvat takertuvat pipoon ja pois ottaminen on kuin velcroa irrottaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424310
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1354069- 643726
- 883562
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe653351- 862921
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142334