Haluaisin ajaa siiliks hiukeni mut mutsi kieltää sen. Ja sit sanoin et meen sitten ite parturiin ja maksan ite. Sit se sano et ei tuu viikko rahaa jos meet ja sen takii se kieltää ku talvi tulee ni sen mielestä pitää olla pitkät hiukset. mut se näyttää ihan tyhmältä. Mielestäni 14 vuotiaan pitäisi itse saada päättää minkä laisia hiuksia pitää. Mitä voisin tehä?
Vastaukset 3
minun parturissani lyhyeksi leikkaus maksaa kympin. tulee paljon halvemmaksi kuin muotoon leikkaus. ei lyhyt tukka talvella haittaa jos käyttää pipoa. tosin pipon pois päästä ottaminen on just leikatulla siilillä vähän vaikeampaa.
- ____________________
Mitä vaikeaa siinä on?
____________________ kirjoitti:
Mitä vaikeaa siinä on?
tulee tarranauha mieleen. karvat takertuvat pipoon ja pois ottaminen on kuin velcroa irrottaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493