belgi kotona

Luin näitä kirjoituksia.Ensin ajattelin että en kirjoita ajatuksiani mutta toisin kävi.Belgit ovat luonteeltaan aivan mahtavia.Ne kokeilevat kuinka pitkä pinna sinulla on.Ja todella tietävät mikä on viimeinen naru.Olen siis viimeisen päälle koira tai belgi ihminen ja ylpeä maine coon kissan omistaja.Pentujen koulutus kentillä en halua yleistää.Jos penun omistaja että hän on saanut pennun oppimaan esim.luokse tulon jollain muulla tavalla kuin ohjaja niin pennun omistaja tyrmätään.Tämä on on minun kokemus.Minun asenne on kriittinen.Belgi on rotuna niin mhtava minulla ei sanat riitä.Belgi tarvitsee johtajan.Kun belkkari tietää että sinä olet lauman numero 1. koira on tyytyväinen.Koiran koulutus kentällä muista SINÄ tiedät oman koirasi käyttäytymis mallin.Muista kysyä ja vaadi vastauksia jos kouluttajalta pinna kiristyy olet oikeilla jäljillä.Minulla on ollut aivan ihania belgejä.Minun sydän on myyty belgeille.

4

753

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • knops

kirjoitus. Pidä tuo linja. Minullakin ensimmäinen belggari ja tykkään kovasti luonteesta. Aiemmat koirat olleet sakuja.

• Eli.l

Mullon kotona just kaksi belgii.
        oliko muuten koirasi Mali vai joku muu mulla on siis kaksi malikkaa uroksii molemmat ja veljeksiä.

• fargo

Mulla on 3 tervua. Yksi jo edesmennyt. Vanhin narttu täytti keväällä 13 v ja on edelleen hyvässä kunnossa. Uros on 6 v ja nuorin narttu 2.5 v. Kaikki terveitä . Lonkat A,kyynärät ja silmät terveet. Belgi on mahtava harrastuskoira ja lenkkikaveri.

• LateZ201

Meillä 2 belgia ja 3 maine coonia! voin suositella molempia =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      5
      4009
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      87
      2072
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      50
      856
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      784
    5. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      184
      738
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      34
      738
    7. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      732
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      715
    9. Voi vttu. Tiedän jo nyt että laitan sulle tänään jotain tunnustusviestiä

Koita kestää ❤️
      Ikävä
      35
      674
    10. Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?

Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97
      Maailman menoa
      127
      648
    Aihe