Luin näitä kirjoituksia.Ensin ajattelin että en kirjoita ajatuksiani mutta toisin kävi.Belgit ovat luonteeltaan aivan mahtavia.Ne kokeilevat kuinka pitkä pinna sinulla on.Ja todella tietävät mikä on viimeinen naru.Olen siis viimeisen päälle koira tai belgi ihminen ja ylpeä maine coon kissan omistaja.Pentujen koulutus kentillä en halua yleistää.Jos penun omistaja että hän on saanut pennun oppimaan esim.luokse tulon jollain muulla tavalla kuin ohjaja niin pennun omistaja tyrmätään.Tämä on on minun kokemus.Minun asenne on kriittinen.Belgi on rotuna niin mhtava minulla ei sanat riitä.Belgi tarvitsee johtajan.Kun belkkari tietää että sinä olet lauman numero 1. koira on tyytyväinen.Koiran koulutus kentällä muista SINÄ tiedät oman koirasi käyttäytymis mallin.Muista kysyä ja vaadi vastauksia jos kouluttajalta pinna kiristyy olet oikeilla jäljillä.Minulla on ollut aivan ihania belgejä.Minun sydän on myyty belgeille.
belgi kotona
4
820
Vastaukset
- knops
kirjoitus. Pidä tuo linja. Minullakin ensimmäinen belggari ja tykkään kovasti luonteesta. Aiemmat koirat olleet sakuja.
- Eli.l
Mullon kotona just kaksi belgii.
oliko muuten koirasi Mali vai joku muu mulla on siis kaksi malikkaa uroksii molemmat ja veljeksiä.
- fargo
Mulla on 3 tervua. Yksi jo edesmennyt. Vanhin narttu täytti keväällä 13 v ja on edelleen hyvässä kunnossa. Uros on 6 v ja nuorin narttu 2.5 v. Kaikki terveitä . Lonkat A,kyynärät ja silmät terveet. Belgi on mahtava harrastuskoira ja lenkkikaveri.
- LateZ201
Meillä 2 belgia ja 3 maine coonia! voin suositella molempia =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2331789- 1861591
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä451192Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad49917- 14750
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30741Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21730- 37715
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23692Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627