belgi kotona

Luin näitä kirjoituksia.Ensin ajattelin että en kirjoita ajatuksiani mutta toisin kävi.Belgit ovat luonteeltaan aivan mahtavia.Ne kokeilevat kuinka pitkä pinna sinulla on.Ja todella tietävät mikä on viimeinen naru.Olen siis viimeisen päälle koira tai belgi ihminen ja ylpeä maine coon kissan omistaja.Pentujen koulutus kentillä en halua yleistää.Jos penun omistaja että hän on saanut pennun oppimaan esim.luokse tulon jollain muulla tavalla kuin ohjaja niin pennun omistaja tyrmätään.Tämä on on minun kokemus.Minun asenne on kriittinen.Belgi on rotuna niin mhtava minulla ei sanat riitä.Belgi tarvitsee johtajan.Kun belkkari tietää että sinä olet lauman numero 1. koira on tyytyväinen.Koiran koulutus kentällä muista SINÄ tiedät oman koirasi käyttäytymis mallin.Muista kysyä ja vaadi vastauksia jos kouluttajalta pinna kiristyy olet oikeilla jäljillä.Minulla on ollut aivan ihania belgejä.Minun sydän on myyty belgeille.

4

823

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • knops

kirjoitus. Pidä tuo linja. Minullakin ensimmäinen belggari ja tykkään kovasti luonteesta. Aiemmat koirat olleet sakuja.

• Eli.l

Mullon kotona just kaksi belgii.
        oliko muuten koirasi Mali vai joku muu mulla on siis kaksi malikkaa uroksii molemmat ja veljeksiä.

• fargo

Mulla on 3 tervua. Yksi jo edesmennyt. Vanhin narttu täytti keväällä 13 v ja on edelleen hyvässä kunnossa. Uros on 6 v ja nuorin narttu 2.5 v. Kaikki terveitä . Lonkat A,kyynärät ja silmät terveet. Belgi on mahtava harrastuskoira ja lenkkikaveri.

• LateZ201

Meillä 2 belgia ja 3 maine coonia! voin suositella molempia =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 120
      1508
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      202
      1000
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      588
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      221
      501
    5. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      499
    6. 25
      444
    7. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      182
      433
    8. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      10
      432
    9. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      18
      393
    10. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      38
      388
    Aihe