Elikkä peli herjailee jatkuvasti valikoissa. Se herjailee esim. seuraavasti:
-----------------------------------------------------
Internet Explorer komentosarjavirhe
Rivi: 4
Merkki: 2
Virhe: ActiveX-komponentti ei pysty luomaan objektia
Koodi: 0
URL: file://E:\Pelit\NHL 20044\fe\COMMON\html\main_menu.html
-----------------------------------------------------
Oon lukenu joltai englannin kielisiltä keskustelupalstoilta, että vika on jotenki Internet Explorer selaimen suoja-astuksissa, mutta en oo saanu korjattua tota... Elikkäs voisko joku auttaa ja kertoo miten ton herjailun saa lopetettua?
Ongelmia NHL 2004 kanssa
3
1098
Vastaukset
- JaPeVu
Osta alkuperäinen peli!!
Mulla on alkup. ja kokeilin nocd crackkiä ja alkoi toi herjaus.- lammas
Mulla alkuperäinen ja kun menee muokkaa kenttiä niin norton kysyy jotain ja siihe pitää laittaa allow :D Ihme juttu
- quintrose
Moi kaikki!
Ostin juuri NHL 2004-pelin ja seuraava kysymykseni saattaa teitä naurattaa kun ei meikäläisellä ole kovin paljon kokemusta tästä tekniikasta. Peli käynnistyy normaalisti introineen kaikkineen, mutta kun päästään päävalikkoon niin hiiri / näppäimistö, kumpikaan ei toimi. Minulla on siis langaton systeemi. Pitääkö se määrittää jostakin vai mistä on kyse ????????
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595