Elikkä peli herjailee jatkuvasti valikoissa. Se herjailee esim. seuraavasti:
-----------------------------------------------------
Internet Explorer komentosarjavirhe
Rivi: 4
Merkki: 2
Virhe: ActiveX-komponentti ei pysty luomaan objektia
Koodi: 0
URL: file://E:\Pelit\NHL 20044\fe\COMMON\html\main_menu.html
-----------------------------------------------------
Oon lukenu joltai englannin kielisiltä keskustelupalstoilta, että vika on jotenki Internet Explorer selaimen suoja-astuksissa, mutta en oo saanu korjattua tota... Elikkäs voisko joku auttaa ja kertoo miten ton herjailun saa lopetettua?
Ongelmia NHL 2004 kanssa
3
1170
Vastaukset 3
- JaPeVu
Osta alkuperäinen peli!!
Mulla on alkup. ja kokeilin nocd crackkiä ja alkoi toi herjaus.- lammas
Mulla alkuperäinen ja kun menee muokkaa kenttiä niin norton kysyy jotain ja siihe pitää laittaa allow :D Ihme juttu
- quintrose
Moi kaikki!
Ostin juuri NHL 2004-pelin ja seuraava kysymykseni saattaa teitä naurattaa kun ei meikäläisellä ole kovin paljon kokemusta tästä tekniikasta. Peli käynnistyy normaalisti introineen kaikkineen, mutta kun päästään päävalikkoon niin hiiri / näppäimistö, kumpikaan ei toimi. Minulla on siis langaton systeemi. Pitääkö se määrittää jostakin vai mistä on kyse ????????
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4051726- 1451121
- 671073
- 871065
- 1011004
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku142822- 94731
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50669En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57644