Sims 3 Wii

tällänentyhmäpelaaja

Tietääkö kukaan vielä niitä koodeja Sims 3 Wii lle ?
Ja miten se koodi laatikko aukeaa,vai miten toimii ? :-D

Kaikkee saa kertoo miten se toimii kun en osaa kunnolla englantia :( :DD Ja sitähän ei vissiin suomeksi saa ? :o

Kiittoos jos vastaat

53

2652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miimii<333

Valitettavasti en tiedä koodeja :( Itse en ole vielä edes saanut koko peliä, mutta tarkoitus olisi.

Sinullakun ilmeisesti jo on kyseinen peli, voisitko vastata muutamaan kysymykseen:
      -Pystyykö simin luontitilassa muokkaamaan hiustenvärejä ja vaatteiden kuoseja rajattomasti, eli siis samalla tavalla kun tietokoneen versiossa? Vai onko siinä vain tietyt hiustenväri yms. vaihtoehdot?
      -Onko pelattavuus hyvä? Olen kovasti miettinyt, kuinka pelaaminen sujuu wii-kapulalla ja epävakaalla kädellä :D

Kiitos!

• sanjamansikka

saatteko sim3 wiille "ukoille" montakin toimintoa peräjälkeen ? itse en saa kuin yhden kerrallaan! eli jos sims o veskissä mu tarvii odottaa että se lopettaa ennen kuin saan sen esim suihkuun ja taas odotan !
      ja kuinka saan ladattua lisä tavaroita ? sain sähköpostiini viestin missä saisin pesukoneen mutta en tiedä kuinka sen saa wiille ????

• Sensitiwe

Öö mun mielestä wiin sims 3: een ei saa netistä ladattua mitään juttuja. Itteläni o sellane, eikä oo onnistunu -,-

• -Laaassii-
        Sensitiwe kirjoitti:

Öö mun mielestä wiin sims 3: een ei saa netistä ladattua mitään juttuja. Itteläni o sellane, eikä oo onnistunu -,-

Pystyyykö tossa Sims3 Wii versiossa rakentamaan ollenkaan omia taloja ?? Vai onko käytettävissä ainoastaan valmistalot?

• kukkakakka
        -Laaassii- kirjoitti:

Pystyyykö tossa Sims3 Wii versiossa rakentamaan ollenkaan omia taloja ?? Vai onko käytettävissä ainoastaan valmistalot?

pystyy oikein hyvin rakentamaan. Ekaks etit vaa tyhjän maa läntin ja sit rakennat sen

• Joku random :)

Minusta sims 3 wii:lle on epäonnistunut täysin! Toteuttaminen on niin hajannaista, ja pelaaminen tuntuu todella hermostuttavalta, joskus vaan saa iloisena paiskata wii-kaukosäätimeet nurkkaan ja koittaa pelata parempaa versiota tietokoneella. Jos mietit wii vai tietokoneelle sims 3, niin ehdottomasti TIETOKONE!
      Ensin ostin sen siinä toivossa siskolleni, kun katsoin pelin takaa että peli olisi useammalle kuin yhdelle palaajalle. Olen aina innostunut, jos sims 3:sta voisi pelata kahdestaan. Näin ei kuitenkaan ollut, sapetti hirveänä koko ostos. Eikä ollut suomenkielistä versiota, vaikka englantilaisellakin tuntui pärjäävän..

• joo moi X)

jospa oltais täs aihees kuitenki viel.
        mua ärsyttää ku oon kattanu joitaki koodei netistä englannin kielisenä (ja minun kenkun kieli on niin loistava :DDD) ja mikään ei ole toiminut!! ei siis mikään. ja sitä paitsi se on toodella surkeasti toteutettu :(((

• erpelerpe
        joo moi X) kirjoitti:

jospa oltais täs aihees kuitenki viel.
        mua ärsyttää ku oon kattanu joitaki koodei netistä englannin kielisenä (ja minun kenkun kieli on niin loistava :DDD) ja mikään ei ole toiminut!! ei siis mikään. ja sitä paitsi se on toodella surkeasti toteutettu :(((

kirjotat googleen paikan jossa koodeja tiedät olevan ja klikkaat käännä tämä sivu. eiköhän sitten ala löytyä XD

• jesbox

JOS sims3: wiille pystyy laittaa koodeja, nii miten sellasen paikan saa mihi niitä kirjotetaa

• :DDDD

Heeei onnetomat Wiille ei ole koodeja vaan sä käytät karmapisteitäs siihen et saan sen hyvin voimaan :)

• simssisisis

eli eikö kande ostaa? näky cittarissa olevan 29.90, ni olin jo ostaas, mut säästin vielä. mietin just tuota pelattavuutta ja sitä et mitä siinä yleensä voi tehdä? siis taloja ei ilm. ainakaan voi rakentaa. kannattaakohan sit ees hommata kun tuommoisia juttuja kerroitte.

• simsriippuvuus

voi rakentaa omie taloja, ite sain pelin eilen ja on tosi raivostuttava, saa miettiä päänsä puhki ! :c

• Sims <3

Miten? En millään tajua miten niitä pystyy itse rakentmaan.. :(

• mt

huonompi ku tietokoneella, mut menettelee ! koodeja todellakin tarvis, ei näköjään muutkaan oo löytäny !

• anskulovesims

jepjep :--) tarviisin kanssa noita koodeja. sain sen tänään, mutta en oo vielä testannut c:: onks pelaaminen helppoa vai tönkköä?

• daadaa 555555

Se o aik vaikeeta vaik osais enkkuu

• simi pellaaja

The sims3 wiille on oikeesti suoraan sanottuna perseestä. Lagii hirveästi, wiiki mennee siinä rikki :< En suosittele!

• jonttu-pelittäjä

mua alko se mietityttää, että onko tuossa autoja tai pyöriä :D

• jonttu-pelittäjä

vastaan itelleni. autoja on, pyöriä ei. "I just found a web site that had a money cheat that worked on the sims 3 for the wii. go to the super market, buy the 3* catfish, 50 or so of them, take them home, put in your fridge, close it, then open it and take them back out and back to the super market. sell them back to the store, selling 50 or so will max your money to $999.999.00 i just tried it and it really works!!! good luck!" en tiedä toimiiko tuo, mutta siinä nyt olis yks koodi.

• i

Häääää ????????????????

• sgghccvkkggdsgd

menee kauppaan ostaa 100 kissakalaa vie ne jääkaappiin ja nukkuu parituntii ja menee myymään ne kauppaan ja saa rajattomasti rahaa mul toimi.

• Sims 3 Käyttäjä

Toimii :D

• sims-mangeetti

vittu sims3 wii on iha perseest!! jumalauta älkää ostako homot!!!!

• Joku (:

"I just found a web site that had a money cheat that worked on the sims 3 for the wii. go to the super market, buy the 3* catfish, 50 or so of them, take them home, put in your fridge, close it, then open it and take them back out and back to the super market. sell them back to the store, selling 50 or so will max your money to $999.999.00 i just tried it and it really works!!! good luck!" Joo toi koodi toimii (:

• sims koodaaja

Siitä tulee vaa 850,000 ei iha 999,999,00

• kemiss

hyvä peli jos vaan osaa pelata ;) ja opiskelkaa siellä koulussa sitä englantia niin osaatte

• wiipelaaja00
    • Inksu

Hei! Nyt kun lueskelin teidän keskustelua, niin The sims 3:sen saa wiille?? Jos saa, mistä kaupasta se pitäisi hankkia?? Tai sitten tietokoneelle, mutta siihenhän tarvitsee sen jonkun alotus-jutun. Vai?

• tuiu

Ei siihen tartte mitää alotusjuttua.

• Simsin pelaaja

No sims 3 wii lle löytyy ih vaikka maxi maksiinista :D

• tyhmä peli

sitä samaa

• sims 3

Onko sims 3 wiille olemassa suomenkielistä versiota?

• hjgre

Ihan surkee ja paskapeli koneella paljon parempi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Nuori tyttö

Ärsyttävää kun heti kun on laittanut pariskunnan tekemään lapsia, niin ne syntyy heti kun ne nousee sängystä, ja ovat saman tien lapsia (eli ei taapero ja vauva vaihetta). Jos simejä ei ohjaa (käskee vaikka toisen simin syömään ja jättää toisen sekunniksi huomiotta), ne lähtevät samantien kaupungille käppäilemään oman tahtonsa mukaan.

• xd T. KAiro

Mite ne saa tekee lapsii?

• Littlethesimsplayer
        xd T. KAiro kirjoitti:

Mite ne saa tekee lapsii?

Eka sun pitäis saada simis seurustelemaan (girl ja -boyfriend) ja sitten klikkaa be romantic -> try for baby. Sitten nainen ootta suunnilleen simien ajassa päivän ja lapsi syntyy. Joka toinen lapsi syntyy heti, ainakin mulla.

• sims3wii

niinpä mulla on sama ongelma

• thesimskolmosenpelaa

Mene ruokakauppaan ja osta 3 Levelin Kissakala/Monni ($9).Sitten mene kotiisi ja laita se jääkaappiisi ja nopeuta aikaa.Nopeuta aikaa 20 sekuntia ja ota Kissakala/Monni sen jälkeen pois jääkaapista,sen jälkeen voit myydä sen takaisin kauppaan.Sen hinta on noussut $17,000.Toivon että tämä auttaa.
      PITÄIS toimii mutta mulla ei oo ihan vielä kyseistä peliä niin en oo vielä kerenny koklaamaan :)

• sims koodi

Tiedoks ostin noita 50 kerral käytin niit jääkaapis ja LAITOIN HETI TAKAS siihe reppuun ja toimi sain yli 850,000

• vitun killer

vittu homojepeli ja maksaa 70e
      pankaa mut paksuks

• vitun killer on oikees IHA PERSEEST

• Nepu

Tietääkö kukaan miksi mun pelissä ei pysty ostamaan mitään vaikka on rahaa on paljon ??

• The Simsseri

Anteeks vaan ketkä ny väittää että sims 3 wiille ei oo koodeja! Kyllä siihe o vähäx pakko ol koodei, sillä sen jonku lappusen takana lukee jotain että siihe saa huijaus koodei O------O

• TheSims2 4ever

Täysin samaamieltä!!!! ;)

• sims koodi

Tiiän yhen sims koodin mistä saa jotain 800,000 simoleonsia eikä sitä laiteta mihinkää koodi laatikkoon jota ei varmaankaan edes ole. Ensin meet kauppaan ostat sieltä 50 kolmen tähden kissa kaloja( cat fish ) ja menen kotiisi, käytät kaloja jääkaapissa ja sitten otat ne takaisin mukaasi, ja palautat ne kauppaan. Sitten sinulla on yli 800,000 simoleonsia, ja voit ostaa paremman talon yms.

• Tommixd

Toimii !

• kukkukuk

Tai ostat muistaakseni 100 v nii iadngipad

• PALOvaara

Saaks siin muute palovaaraa laskee??

• moooi1

tietääkö joku stop growing koodin sims wiihin? mun aikunen kuoli jo toisena päivänä ku pelasin -.-

• asdfghjklöä

sims 3 WIILLE on ihan páska!! en suosittele. lagaa hirveesti, ei voi tehä koodei ja siinä kestää sitte että saa kerättyy rahaa, huonot talot jnee. ite omistan sen ja en oo yhtää tyytyväinen.

• asdfghjklöä

ja ei myös voi pelata kaksinpelinäkään.. ainakaan tietääkseni, jos voi niin kertokaa ko ei ainakaa mun mielestä voi..

• Sims3wii

Voisiko joku kertoa etttä miten saa sims 3 wii alienin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5106
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1828
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1507
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1457
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1204
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1203
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1046
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1025
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      974
    Aihe