Vaikuttaa melko mukavalta ja nopealta - maksoi 119 €. Käytän sitä nyt USB:llä, mutta haluaisin sen langattomaksi wlanille.
Olen muutaman kerran kokeillut, mutta vaikuttaa kuitenkin mutkikkaalta.
Osaisiko joku neuvoa, miten sen asentaisin. Koneessa on Vista Home Premium ja mitä minun pitäisi tehdä sille koneelle sen verkon kanssa?
Käytän nettiä mokkulalla, mutta usein myös wlanilla.
Olisin kiitollinen
hp 1102w langaton laser
3
575
Vastaukset
- lotripom
Langattomia tulostimia voi käyttää kahdella tavalla ..
normaaliin tapaan langattomana laitteena jolloin laite näkyy verkon muille koneille tai
ns. ad-hoc verkossa jolloin langaton yhteys muodostetaan tulostimen ja valitun tietokoneen välille.
Tarvitset siis langattoman tukiaseman jossa on langaton verkko käytössä ja suojattu.
Tulostin yhdistetään tuohon verkkoon tulostimen valikon toiminnon avulla (käyttöohje).
Tietokoneeseen asennetaan laitteen ohjelmisto.
Nyt kun laite on ollut usb:llä kiinni koneessa, lienee paikallaan, että teet ohjelmistoasennuksen uudelleen ja määrittelet, että tulostin onkin langattomassa verkossa.- näi o....
.
tietokoneen ohjelmiston pitää olla galvaanisessa yhteydessä tulostimeen jotta asetukset voidaan määritellä
. - lotripom
näi o.... kirjoitti:
.
tietokoneen ohjelmiston pitää olla galvaanisessa yhteydessä tulostimeen jotta asetukset voidaan määritellä
.Ei tarvitse olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389