Vaimolle mustaa...

Thomas

Olen pyörittänyt maahantuonti firmaa jo neljä vuotta. Kerron erään tarinan kun olin ostamassa tavaraa turkkilaisilta tummaihoisilta. Usein matkustin ostosmatkoille myyjän luo. Tällä kertaa olin menossa turkkiin, ja kun vaimoni oli kuullut että viivyn vain neljä päivää, oli hän hommannut töistä vapaata ja kiinnostui lähtemään mukaan.
Minä (25v) ja vaalea hoikka ja muodokas vaimoni Jasmin (24) matkustimme kuuman kelin turkkiin kuumaan aikaan.
Pääsimme perille ja majoituimme onnellisesti ilmastoituun huoneeseen ja lähdimme katselemaan kaupungin menoa. vaimoni oli pukeutunut erittäin ohueen ja lyhyeen paitaa, sekä seksikkäisiin tiukkoihin shortseihin. Liikuimme terassilta terassille jutelle paikallisten ihmisten kanssa.
Illalla puuhatessamme jo vähän puisevalta tuntuvaa niin perinteiseksi käynyttä rakastelua, vaimoni paljasti, että haluais kokeilla mustaa miestä! En kommentoinut kummemmin asiaa.
Seuraavana aamuna lähdin yksin neuvottelemaan ja tekemään kauppaa. Tapasin kaksi mustaa tavallisenkokoista miestä. toinen oli iältään 25 vuotias ja toinen jotain 40. mukavia ukkoja molemmat ja juttelimme kaupanteon yhteydessä niitä näitä.
Lopulta kun oli esitelty kaikki tuotteet ja hinnoistakin vähän puhuttu, ajattelin että hinta ei vielä ole ihan kohdallaan ja päätin tarjota ässän hihasta.

Ehdotin pojille että blondi vaimoni olisi käytettävissä, jos "hieman" hintaa tarkistetaan ja saan katsella sivusta. Pojat katsoivat hetken toisiaan ja nyökkäsivät hymyillen ja antoivat osoitteen minne illalla tulla.
Tuli ilta ja palasin vaimoni luo. Vaimo oli valmistautunut iltaa varten ja kaunis iltapuku nuoli vaimoni muotoja. Ehdotin että ajaisimme taksilla ystäviemme luo.
Vaimo ei heti hoksannut kun kerroin taksissa että toteutan suurta unelmaasi nyt.
Taksi pysähtyi komean valkoisen talon eteen ja menimme sisään. Eteisaulassa oli vastassa nuorempi ja huomasin kuinka vaimoni yhtäkkiä hieman punastui ja mittaili katseellaan kaverin vartaloa, pysähtyen mojovan pullistuman kohdalle josta huomasi, että meitä oli odotettu!

Vanhempi asteli tarjottimen kanssa vastaan ja alkumaljat juotuamme juttelimme hetken niistä näistä. Vanhempi herra halusi näyttää hienoa näköala terassia minulle, joten jätin vaimoni nuoremman seuraan ja kävelin vanhemman perässä ulos, poltimme paksut sikarit. Sillävälin tuhti alkujuoma oli saanut vaimoni vapautumaan turhista estoista ja nuorempi kavereista oli ottanut vaimoni syliin, puristellen hänen suloisia rintoja, vaimon imiessä kaulaa.
Vanhempi herra pyysi minua hetkeksi jäämään parvekkeelle ja lupasi viheltää merkiksi kun kaikki on niinkuin suunnittelimme.
Sillä välin nuorempi oli kantanut kauniin vaimoni suureen makuuhuoneeseen ja oli juuri riisumassa vaimoni vähiä vaatteita kun vanhempi astui sisään. Vanhempi otti omatoimisesti vaatteet itseltä ja kurottautui nuolemaan vaimoni herkullista viineriä. Nuorempi suuteli ja pyoritteli sormilla vaimoni jo niin kovia nännejä.
En jaksanut odottaa vihellystä vaan hiivin pikkuhiljaa tämän kolmimetrisen katetun sängyn tykö ja huomasin, että vaimoni vohki jo ihan toisessa maailmassa.
Nuorempi riisui housunsa ja hänen kivikovaksi turvonnut kyrpä ponnahti esiin voimallisesti. kuulin kun vaimo huokasi hämmästyksissään. Nuorempi asettautui vanhemman väistyessä jalkojen väliin ja kuulin kuinka vaimoni puhui itsekseen itsevarmuutta luoden että, mahtuu se, mahtuu se..
pikkuhiljaa nuorempi otta vaimoni jalat olkapäille ja alko survoa suurta kauluaan hänen pieneen pimperoon. Mitä syvemmälle hän meni sitä isompi voihke vaimolta pääsi... Hetken lykittyään vaimon piti sellaista meteliä että tiesin orgasmin olevan lähellä, ja hurjasti huutaen molemmat painautuivat tosiinsa nuoremman urahdellessa ja laskiessa lastinsa sisään.
Vanhempi oli ikäänkuin kiltisti odotellut vuoroa ja nuoremman noustessa otti paikan vaimon vieressä. Hän tunnusteli hieman vaimoni rintoja ja pyysi vaimoani ratsastamaan... vaimoni nousi ja hämmästyksen huokaus kuului taas! 30 senttinen ja kuusisenttiä paksu hevosen kyrpä oli turvonnut täyteen mittaan... Vanhempi otti tiukan otteen vaimoni lantiosta ja ryhtyi ohjaamaan kovaa suurta kalua sisään... viisisenttiä edettyään vaimoni alkoi kiljua.. ja ajattelin että nyt tais paikat revetä, mutta sentti sentiltä kyrpä työntyi vaimoni sisään ja entiset spermat liukastivat koloa niin kivasti... Vaimoni oli saanut pohjaan asti ja näytti että silmät pullistuvat päästä. Vaimoni aloitti hyvin hitaan ja rauhallisen liikkeen ylös ja alas.. hetken.. kunnes yhtä-äkkiä mies käänti vaimoni alleen ja alkoi nopeutuvassa tahdissa naida.. ja vaimoni ulisi ja vonkui sitä kovemmin mitä tahti määräsi... näin pienen pepun heiluvan patjaa vasten. Vaimoni oli ihan suunniltaan ja antoi miehelle sellaisen orgasmin josta minun on ollut turha edes haaveilla! Hetken kuluttua mies nousi päältä lattialle ja vaimoni polvilleen miehen eteen. Näin tomaatin kokoinen terska mahtui vaimoni suuhun ja mies tyhjensi valtavan määrän spermaa vaimoni kiltisti niellessä kaiken. Oli ihan hiessä, sillä minulla oli tullut mällit housuun tätä katsoessa.. ja nyt kun vaimoni oli saanut nuoltua vanhemman kyrvän tyviä myöten puhtaaksi vaimoni huomasi minut ja minä kaappasin hänet syliin.vaimoni kuiskasi korvaan, kiitos Rakas!

Pojat kertoivat menevänsä suihkuun ja pyysivät vaimoani mukaan lähdin myös heidän kanssa, koska mällit housuissa tuntui ikävältä. Suihkun jälkeen jäimme vaimoni kanssa kahdestaan ja vaimoni kysyi mitäs muuta olin suunnitellut. sanoin että eikö tämä riittänyt ja vaimoni pudisti päätään ujosti. Söimme ja joimme yhdessä terassilla, kunnes tuli kotiin lähdön aika. Vanhempi vihjasi minulle että eikö vaimoni voisi jäädä vielä. Mietin hetken ja päätin että lähden yksin ja sovimme että tapaamme huomenna iltapäivällä paikallisessa ravintolassa. Vaimoni suuteli minua kun taksi tuli hakemaan.....

Bisnekset sujuivat mallikkaasti ja sain sovittua sellaisen sopimuksen että siihen ei pysty kukaan ja se on voimassa vieläkin.. Vaimo sanoi nauttineensa kovasti ja kertoili hieman mitä kaikkea he olivat kerenneet. Seksi välillämme piristyi kovasti ja sain minäkin ensimmäisen kerran analiin, jonka olivat pojat venyttäneet valmiiksi.
Kolmenkuukauden kuluttua vaimoni maha alkoi kasvaa ja huomasin hänen kalpeudestaan että taisi olla neste tehonnut ja niin meille syntyi ihastuttava tumma tyttövauva. Aluksi harkitsin eroa mutta vaimoni sanoi että ei enää mustaa kaipaa ja sai minut niin hyvin tyydyttettyä rakastamaalla että jäin isäksi pienelle tytöllemme.. ja nyt meillä on myös poika joka on enemmän isän näköinen!

11

23472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eki

      kirjoita lisää!

    • Poika17

      Anteeksi mutta...

      Olen saanut ymmärtää, että valkoiset naiset käyttävät valkoista miestä vain dildona, jotak uvittelevat joksin muuksi...

      Jep...

      • amispoika pois

        Mene runkkaamaan peitonalle. Komenttisi ovat...


      • fghaoa

        Jos sun ajatusmaailma on toi ni on köyhä ajatusmaailma. Jos sun tyttö ajattelee noin ni minkäs me sille voidaan. Ilmeisesti et ole pystyny tyydyttämään sitä ja joutunu turvautumaan mustaan. Äläkä ala puolustelemaan et mun äiti on arabialainen tai mua ärsyttää stereotyyppit tai jotain muuta paskaa. Valitettavasti toiset pystyy tyydyttämään naisensa sängyssä toisin kun eräät. ei tarvi tyytyä mustaan


      • Poika17
        fghaoa kirjoitti:

        Jos sun ajatusmaailma on toi ni on köyhä ajatusmaailma. Jos sun tyttö ajattelee noin ni minkäs me sille voidaan. Ilmeisesti et ole pystyny tyydyttämään sitä ja joutunu turvautumaan mustaan. Äläkä ala puolustelemaan et mun äiti on arabialainen tai mua ärsyttää stereotyyppit tai jotain muuta paskaa. Valitettavasti toiset pystyy tyydyttämään naisensa sängyssä toisin kun eräät. ei tarvi tyytyä mustaan

        joo alaikäinen, joo kapeakatseinen maailmankuva... jadijadi-jada... mun äiti ei ole arabialainen, jos olet lukenut jostain niin lue uudelleen, se taisi olla "tytöille iltasatu" tällä palstalla, lue se vielä kaksi kertaa ja näät miten sininen taivas on. Mitä vittua niissä mustissa niin isoa on? koska lihakset erottuu paremmin mustalla iholla, vai että läheskään kaikilla mustilla ei ole isoa penistä ja kun yhdellä on, kaikilla mustilla on, koska näkevät ihmiset mustina ja valkoisina eivätkä vain ihmisinä, ja muuta biaatchia... ja tämän takia, pidän näitä tarinoita VITUN tyhminä ja nimenomaan kapeakatseisina, nähkää ihmiset ihmisinä, älkää mustina ihmisinä ja valkoisina ihmisinä.


      • Poika17
        Poika17 kirjoitti:

        joo alaikäinen, joo kapeakatseinen maailmankuva... jadijadi-jada... mun äiti ei ole arabialainen, jos olet lukenut jostain niin lue uudelleen, se taisi olla "tytöille iltasatu" tällä palstalla, lue se vielä kaksi kertaa ja näät miten sininen taivas on. Mitä vittua niissä mustissa niin isoa on? koska lihakset erottuu paremmin mustalla iholla, vai että läheskään kaikilla mustilla ei ole isoa penistä ja kun yhdellä on, kaikilla mustilla on, koska näkevät ihmiset mustina ja valkoisina eivätkä vain ihmisinä, ja muuta biaatchia... ja tämän takia, pidän näitä tarinoita VITUN tyhminä ja nimenomaan kapeakatseisina, nähkää ihmiset ihmisinä, älkää mustina ihmisinä ja valkoisina ihmisinä.

        Minulla ei ole tyttöystävää, syrjähyppäämättömiä on vaikea löytää, katsos, jos haluan SUHTEEN, haluan tytön joka kanssa on lojaali, mutta seksisuhteita... eikös kaikilla nyt niitä ole?

        Mikä helvetti sun pointti tossakin oli, ei voisi vähempää kiinnostaa mitä "tyttöystäväni" tekee tai ei tee, jos suhteemme on vain seksiä, sitä paitsi, ei puhuta yhdestä tytöstä, okei... kaikilla on seksisuhteita, jopa niillä tikuimmilla kyrvillä, ymmärrätkö?

        Mutta näköjään nuo, "LOL" mitä minä täällä luen... joka ikinen on ollut lutka, kunnon "vaimo" ei tee syrjähyppyjä, jos tekee, on se lutka, AIVAN sama onko huono seksielämä, puhumalla ja hajarjoittelemalla asiat hoituu... seksisuhde on eriasia, se on vain seksiä kun tekee mieli ja that's it.

        Okei?


      • harahh
        Poika17 kirjoitti:

        Minulla ei ole tyttöystävää, syrjähyppäämättömiä on vaikea löytää, katsos, jos haluan SUHTEEN, haluan tytön joka kanssa on lojaali, mutta seksisuhteita... eikös kaikilla nyt niitä ole?

        Mikä helvetti sun pointti tossakin oli, ei voisi vähempää kiinnostaa mitä "tyttöystäväni" tekee tai ei tee, jos suhteemme on vain seksiä, sitä paitsi, ei puhuta yhdestä tytöstä, okei... kaikilla on seksisuhteita, jopa niillä tikuimmilla kyrvillä, ymmärrätkö?

        Mutta näköjään nuo, "LOL" mitä minä täällä luen... joka ikinen on ollut lutka, kunnon "vaimo" ei tee syrjähyppyjä, jos tekee, on se lutka, AIVAN sama onko huono seksielämä, puhumalla ja hajarjoittelemalla asiat hoituu... seksisuhde on eriasia, se on vain seksiä kun tekee mieli ja that's it.

        Okei?

        Vittu sulla ole mitään seksisuhteita. Sun ei varmaan tarvi lukea noita juttuja jos sua häiritsee ne. Sä varmaan näät jo otsikosta, että mitä niissä suunnillee on luvassa. Joten sun ei tarvi vaivautua lukemaan ja kommentoimaan, kuinka mustat on tyhmiä tai kuinka iso niil on. Taidat olla homo ku kiinnostaa kommentoida mustista miehistä.


      • Poika17
        harahh kirjoitti:

        Vittu sulla ole mitään seksisuhteita. Sun ei varmaan tarvi lukea noita juttuja jos sua häiritsee ne. Sä varmaan näät jo otsikosta, että mitä niissä suunnillee on luvassa. Joten sun ei tarvi vaivautua lukemaan ja kommentoimaan, kuinka mustat on tyhmiä tai kuinka iso niil on. Taidat olla homo ku kiinnostaa kommentoida mustista miehistä.

        Luetko randomissa mitä kirjoitin? En pidä mustia tyhminä, pidän mustaa tabua NAURETtavana... en välttämättä tyhmänä.

        Ja... niin, lue mitä sanoin, äläkä väitä kirjoittaneeni jotain mitä en kirjoittanut.

        Homo koska kommentoin musitia miehiä? Oletko saanut minkäänlaista ihmistasa-arvo valistusta, oletko EDES, siis EDES käynyt lukiota? en usko... ja jos nainen kommentoi naista, niin se ei ole lesbo sitten? ahaan... En välitä mustista miehistä, sanoin että minulla on niitä ystävinäkin, pidän "mustaa valkoiselle" tarinoita tyhminä, koska se on tyhmää. Nähkää ihmiset ihmisinä, älkää mustina ja valkoisina, koska se on tyhmää!

        Öitä


      • ashash
        Poika17 kirjoitti:

        Luetko randomissa mitä kirjoitin? En pidä mustia tyhminä, pidän mustaa tabua NAURETtavana... en välttämättä tyhmänä.

        Ja... niin, lue mitä sanoin, äläkä väitä kirjoittaneeni jotain mitä en kirjoittanut.

        Homo koska kommentoin musitia miehiä? Oletko saanut minkäänlaista ihmistasa-arvo valistusta, oletko EDES, siis EDES käynyt lukiota? en usko... ja jos nainen kommentoi naista, niin se ei ole lesbo sitten? ahaan... En välitä mustista miehistä, sanoin että minulla on niitä ystävinäkin, pidän "mustaa valkoiselle" tarinoita tyhminä, koska se on tyhmää. Nähkää ihmiset ihmisinä, älkää mustina ja valkoisina, koska se on tyhmää!

        Öitä

        Vi*ttu mihin sä pentu pyrit noille sun valistuksillas jeesus. Ketään kiinnosta jos sä' pidät naurettavina niitä. Tää on seksinovellipalsta pysy poissa täältä jos ei oo kommentoitavaa niistä. Kyl se aika homolta kuulostaa jos viesteissäs puhutaan mustien mulkun koosta.

        Niin et ku lukion on käyny ni on maailman viisain. Hah just joo en oo käyny lukiota, mutta mulla on ikää ja kokemusta paljo enemmän ku sulla. Joten älä jaksa ruikuttaa. Ja en viitsi ees vaivautua lukemaan sun juttujas joten turhaa vastaat tähän.


      • Poika17
        ashash kirjoitti:

        Vi*ttu mihin sä pentu pyrit noille sun valistuksillas jeesus. Ketään kiinnosta jos sä' pidät naurettavina niitä. Tää on seksinovellipalsta pysy poissa täältä jos ei oo kommentoitavaa niistä. Kyl se aika homolta kuulostaa jos viesteissäs puhutaan mustien mulkun koosta.

        Niin et ku lukion on käyny ni on maailman viisain. Hah just joo en oo käyny lukiota, mutta mulla on ikää ja kokemusta paljo enemmän ku sulla. Joten älä jaksa ruikuttaa. Ja en viitsi ees vaivautua lukemaan sun juttujas joten turhaa vastaat tähän.

        Jep... niin, katsos sanoin EDES lukion...!EDES!,
        Jokaisella on mulkku, ja siitä kommentoiminen ei tee homoa.

        Sanoit, että en kommentoi... minähän sanoin alunperin tämän jutun kirjoittajalle "Olet surkea", ja sinä aloit heti selittää kaikenlaista ignoranttia potaskaa. Saa antaa kritiikkiä kuule niin paljon kuin haluaa. "Vaimolle mustaa" on paska tarina!

        Mihin minä pyrin... luetko ollenkaan mitä sanon? Pyrin siihen, että minulla ei ole "mustia" ihmisiä vastaan mitään, mitä väitit toisin.

        Olen homo koska sanoin penis, en saa antaa loistavasti perusteltua kritiikkiä, koska sitten olen rasisti...
        JOO-O, selvästi on ikä-viisaus suhde 80/4 sinulla.

        Ja jos kirjoitat jotain, älä kirjoita joulujen piparkakkutaloista, vaan lue juttu ja ymmärrä se, ja anna olla, MITÄ SINÄ EDES MENET LUKEMAAN MUIDEN KOMMENTTEJA, jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen ja sinä et ole mikään sanomaan, että on vain yksiä mielipiteitä.

        Vaiti!


    • Hugo

      Olihan myös se tyttö isänsä näköinen..;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe