Tietääkö kukaan missä Lappeenrannan lesbot ja bi-seksuaalit käyvät viettämässä iltaa? Olen vasta muuttanut tänne enkä vielä oikein tunne paikkoja. Kiitos jo etukäteen : )
Lappeenrantalaiset!
18
866
Vastaukset
- 3+7
Itsekään en ole niin kauaa asunut Lappeenrannassa.
Taitaa Wiltsu olla eniten suosittu.
Opiskeletko kenties yliopistossa? :)- ootoi
Itse asiassa ammattikorkeakoulussa, mutta kohtahan myö sinne yliopiston alueelle muutetaan ; )
- 12+2
ootoi kirjoitti:
Itse asiassa ammattikorkeakoulussa, mutta kohtahan myö sinne yliopiston alueelle muutetaan ; )
Okei. Minäkin opiskelen ammattikorkeakoulussa! :)
- 19+3
ootoi kirjoitti:
Täällä kanssa yksi ammattikorkeassa opiskeleva.
Jos tahdot tutustua paremmin, niin pistä vaikka meseä/s-postiosoitetta! :)
- 7+7
Wiltsussa oon pari kertaa käynyt, ja house of barsissa istumassa iltaa (tai no parissa niistä kaikista)...
Eipä sitä oikein tule yksinään lähdettyä kun ei hirveesti ihmisiä vielä tunne ja näin...
Lappeenranta ei oo mikään sateenkaarevankansan taivas ainakaan, tarjontaa kun ei tunnu olevan, vaikka luultavasti asiakaskuntaa olisikin.- ootoi
Mie oon huomannu saman asian. Yksin ei tosiaankaan huvita lähteä, miula kun ei oikein oo sellasia ystäviä joiden kanssa vois lähteä
- pirunen
No heii... eiköhän beibet jäjestetä joku tapaaminen johkuu, ku meit tuntuu kuitekii täält suunnalt löytyvän, mut ei silti tunnuta toisiamme löytävän... :)
Mie vasta äskettäine tänne suunnalle muuttan ja ei oikee ketää täält tunne. Ja kiva se ois kaltaistansa seuraa löytää... tämmöne 24 wee neitonen kaipais jotai vastapainoa lasten kans kotona olemiselle. :)- 14+19
Tapaaminen kuulostais hyvältä, itsekin vasta tänne muuttanut, enkä ketään tunne oikein :D
- ootoi
Voitais oikeesti joskus järjestää joku tapaaminen, että tapais samanhenkistä porukkaa. Millon teille oikein kävis?
- pirunen
ootoi kirjoitti:
Voitais oikeesti joskus järjestää joku tapaaminen, että tapais samanhenkistä porukkaa. Millon teille oikein kävis?
Kiva ku on innostuneita muitakin. :) Miu mahikset päästä on aika pitkälti viikonloppusin.
Mut missä ihmees sitä sitten tapais? Ja mistä me tiedetään sit paikan päällä, et ollaa toisiamme tapaamassa? Ku ei miul ainakaa kokemust tämmösest... :D
Heittäkääs nyt porukka ideoita kehiin!!! - ootoi
pirunen kirjoitti:
Kiva ku on innostuneita muitakin. :) Miu mahikset päästä on aika pitkälti viikonloppusin.
Mut missä ihmees sitä sitten tapais? Ja mistä me tiedetään sit paikan päällä, et ollaa toisiamme tapaamassa? Ku ei miul ainakaa kokemust tämmösest... :D
Heittäkääs nyt porukka ideoita kehiin!!!Miulekin sopis parhaiten viikonloput. Mie en itse asiassa oo koskaan wiltsussa käyny, joten sielä ois ihan kiva käydä joskus pyörähtämässä. :)
- gaytar
Lappeenranta on kuihtunut ja sosiaaliton paikka.Ei Mummolaaksoa, ei Setan toimintaa. Ei edes tapaamisia.Johtuisikohan saamattomuudestakin
Kaikkihan tapahtuu vaan pääkaupunkiseudulla.Rahaa tai kiinnostusta ei ole muille lääneille.Kyseltyäni asiaa Setalta ja muualtakin, vastaus oli enemmän kuin ympäripyöreä. Se kyllä tuli selväksi että ainakaan Seta ei halua lohteä jakamaan pennosia Lappeenrannan vähemmistölle.Pysykööt lesteissään ja menkööt marssimaan vaikka Pietariin. Näin se vaan on.kielteinen vastaus siis Setalta.
Juuri kun ite tässä pohdiskellu, että oliskohan taas aika jotain toimintaa viritellä näille kulmille. Eli tukea ei oo tiedossa...
Onnea opiskelijatytöille tapaamisiin! :)- amoramor
itseasiassa seksuaalivähemmistöt täällä lpr alueella kokoontuvat joka toinen maanantai monarille viettämään iltaa, enemmän tietoa esim facebookissa kun laitat hakusanaksi "Sateenkaareva nuortenryhmä Lpr" ja ei pidä antaa ton "nuortenryhmän" hämätä, kyllä meitä siellä on ihan kaiken ikäisiä, tervetuloa joukkoon mukaan :)
- saattohoitaja
Eiks se oo see viimeinen steissi johon lesbo joutuu ennen manalaa? Jessus siel mitään bileitä enää oo ku kaikki vaan vetää pillereitä ja viinaa tuskaansa!
- karunlakasija
Me nääs pantiin yks luuttu täältä sinnen ku alko olla harmiksi koko kaupungille. Ny on kunnossapitolaitoskii tyytyväinen ku saavat karunvarret lakastuu ku se möykky ei enää estä raktorilla luomista. Ollaan saatu koko kaupungin karut kertaheitolla puhtaaks nääs.
- lpr 36
karunlakasija kirjoitti:
Me nääs pantiin yks luuttu täältä sinnen ku alko olla harmiksi koko kaupungille. Ny on kunnossapitolaitoskii tyytyväinen ku saavat karunvarret lakastuu ku se möykky ei enää estä raktorilla luomista. Ollaan saatu koko kaupungin karut kertaheitolla puhtaaks nääs.
Iha totta! No mut mist päi sie oot ja mist tää eukko lähi et myö tiietää et mikä hää on tulijoitaa ettei a iha sui päi suven suuhu jouvuta?
- Nekalan sonni
Turtolan höyläpenkki se on vissiin tämän tarinan tähti? Taudit jäi mutta lehmä lähti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256510Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604112Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503366Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902924Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2831916Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341606- 871436
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141413Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741399Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386