Äänestyskusetus

kjbkjbjk

Yllättävää että tilanteet taas vaihtuu salamannopeasti ja että kaikki asukkaat ovat muka 5 prosenttiyksikön sisällä (ja nyt 3 prosenttiyksikön sisällä.)

Ihan niinkuin Noora olisi muka yhtä suosittu kuin muut asukkaat (kolmen prossan sisällä), ja muka Nikon, Petrin ja Marikan tilanteet vaihtuisivat niin nopeasti kuin ne nyt taas yhtäkkiä muuttuivat.

Koko äänestys on typerien kusetusta ja se paljastuu siinä ettei tuotanto ymmärrä kahta asiaa, eli sitä että ihmisillä loppuu rahat, ja että mitä enemmän ääniä tulee yhteensä, sitä harvemmin tilanteet muuttuvat!

7

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin se vaan on

Tämänkin BBn voittaja on jo valittu

• oipo

Kyllä, olen samaa mieltä. Räiskäle on jo voittajansa valinnut.

Helvetin valmiiksi junailtua showta koko roska ja tänä vuonna se on tullut niin selväksi ettei puhettakaan että enää ensi vuonna 247:aa tähän huusholliin hankitaan.

• mamma KaKa

haisee tulos!!!! Jos joka ainoa gallupi mitä lukee, Niko roikkuu 70% erolla viimeisenäja tässä BB:n omassa yllättäen onkin ekana tai tokana! Kummastuttaa mistä kannattajat löytyy!
      Toki, voihan olla että kansa jo kyllästyi kun tajusi miten meitä pannaan halvalla, ääniä antaa vain ihan muutama perheenjäsen tai sydänystävä, joten matematiikan lakien yhden äänen vaikutus prosenttieroon on suuri.
      ps. ihan sama kuka voittaa kunhan ei N N

• bgfbjgfb

takia noisa sunnuntai illan äänestyksissä ei vois lopulta näyttää kun jo selvinny kuka lähtee pois äänien määriä eli monta kpl kukakin saanu ääniä eikä pelkästään prosentteja

• qweuytre
        bgfbjgfb kirjoitti:

takia noisa sunnuntai illan äänestyksissä ei vois lopulta näyttää kun jo selvinny kuka lähtee pois äänien määriä eli monta kpl kukakin saanu ääniä eikä pelkästään prosentteja

Monta % on yksi ääni?

• en äänestä,,

Kaikkiin äänestyksiin,missä rahastetaan, pitäis saada virallinen valvoja,kuin lotossakin on. Noitahan voi laitella ihan miten vaan tuotannolle paraiten käy ja tuo rahaa..

• tuмputtaja

äänestämään kiihottavat viestit ole vaan BB-tuotannon keino hankkia lisää rahaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3145
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      2862
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2260
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1896
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1731
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      108
      1585
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1186
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1140
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1099
    Aihe