Omituinen ajattelutapa?

Natalie95

Niin. Tulinpa vain ajatelleeksi, että rakastan isoveljeäni oikeasti sydämmessäni ihan sisaruksellista rakkautta. Isoveljeni on ollut mulle tosi hyvä roolimalli ja muutenkin rakas, ja ( johtuen varmaankin osaksi siitä, että ajattelen aivan liikaa asioita ) kerran aloin melkein itkeä ajatellessani, mitä tapahtuisi jos isoveljeni kuolisi nyt. Itse kuolisin varmaan suruun.
Onko muka omituista, että on niin läheinen sisarusrakkaus veljeensä?

( ps. En tarkoita mitään seksuaalisia haluja tai sen semmoisia.... )

5

1252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trolling Suomi24

      Miks vitussa sun nimimerkkis on Natalie95?!?!?

      Ootsä joku vitun puskaryssä perkele?!

      • sk1nh34d

        ekaks perkele viiää karjala ja nyt tullaan hakemaan apuja ongelmiinsa suomesta saatana viekää karjala viekää vittu koko maa


      • Jaahas....
        sk1nh34d kirjoitti:

        ekaks perkele viiää karjala ja nyt tullaan hakemaan apuja ongelmiinsa suomesta saatana viekää karjala viekää vittu koko maa

        Onko omituista, jos ihmisellä on ulkomaalainen nimi? Lisäksi Suomestakin löytyy useita Natalie-nimisiä ihmisiä, jotka tuskinpa ovat jokainen muuttaneet ulkomailta. Satutko itse olemaan kenties James? ;)

        Minusta tuo ei ole ollenkaan omituista. Kyllähän on niitäkin lapsia jotka ajattelevat paljon asioita. Nou hätä, ihan normaalia.


      • luumulehmä

        Ja mitenköhän keskustelun aloittajan nimimerkillä on tekemistä sen asian kanssa, josta hän tuli tänne kysymään? Katsopa esim. tuota nimimerkkiä (luumulehmä), jota itse käytän. Kerro ihan täysin rehellinen mielipiteesi jollaisen se sinussa herättää niin saan varmasti hyvät naurut.

        Aloittajalle:
        Liikaa ei kannata vaivata mieltään (jatkuvasti) sellaisilla asioilla kuin läheisen kuolema, pidemmän päälle se voi alkaa vaivata mieltä silloinkin kun ei haluaisi. Jokainen kuitenkin kuolee joskus, sille ei voi mitään. Kirjaimellisesti suruun on vaikeahkoa kuolla, eri asia jos siitä seuraa jotain vakavampaa kuten vaikka masennus tai itsemurha.. Sellaisen sureminen minkä menettää osoittaa kiintymystä ja välittämistä. Siinä ei ole kuitekaan hyvä rypeä lopun elämäänsä. Suuremmastakin surusta voi päästä lopulta irti.
        Maailmassa on montakin omituista asiaa mutta läheinen sisarusrakkaus ei ole kuitenkaan yksi niistä.


    • Muumutuz

      Hienoa että jollain on nin hyvä suhde veljeensä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      83
      6004
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2043
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1805
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe