Annetaan vuokralle valoisa,avara kolmio Käpylässä - myös kimppakämpäksi
Vuodenvaihteessa vapautuu PERUSKUNTOINEN, avara kolmio 77m2 (2 makuuhuonetta, iso, avara olohuone ja parveke, keittiö, wc, kylpyhuone) vehreässä Käpylässä loistavien liikenneyhteyksien äärellä. Läheltä löytyvät kaikki palvelut, Kumpulan kampus on aivan kivenheiton päässä, seutu on rauhallista, lapsiystävällistä ja luontoakin löytyy sekä lenkkimaastoja.
Taloyhtiöön on suunnitteilla putkiremontti, jonka urakoitsijaa ollaan juuri valitsemassa ja aikataulu selvinnee melko pian. Alustavien suunnitelmien mukaan helmikuussa 2011 työt alkaisivat yhtiön D-rapusta, jolloin tämä asunto B-rapussa olisi työn alla mahdollisesti kesällä. Huonejärjestys asunnossa mahdollistanee asumisen tarvittaessa myös putkiremontin aikana, jolloin luonnollisesti vuokrakin olisi ainoastaan nimellinen.
Vuokra tällä hetkellä 1000€/kk , vesimaksu 11€/hlö/kk, sähkösopimus ja kotivakuutus vuokralaisen vastuulla, vuokravakuus 1500€.
asuntokapyla(at)gmail.com
AV: KOLMIO 77m2 KÄPYLÄ, HKI
käpylä,hki
1
732
Vastaukset
- asuntokapyla
Tämänhetkisten tietojen mukaan asunnon putkiremontti olisi työn alla 18.7.-28.10. Vuokraaminen remonttiin asti tai myös pitkäaikaisempi sopimus on mahdollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163345Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3713069Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772908Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362759Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582268- 491899
- 861816
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141799Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181779- 571669