Annetaan vuokralle valoisa,avara kolmio Käpylässä - myös kimppakämpäksi
Vuodenvaihteessa vapautuu PERUSKUNTOINEN, avara kolmio 77m2 (2 makuuhuonetta, iso, avara olohuone ja parveke, keittiö, wc, kylpyhuone) vehreässä Käpylässä loistavien liikenneyhteyksien äärellä. Läheltä löytyvät kaikki palvelut, Kumpulan kampus on aivan kivenheiton päässä, seutu on rauhallista, lapsiystävällistä ja luontoakin löytyy sekä lenkkimaastoja.
Taloyhtiöön on suunnitteilla putkiremontti, jonka urakoitsijaa ollaan juuri valitsemassa ja aikataulu selvinnee melko pian. Alustavien suunnitelmien mukaan helmikuussa 2011 työt alkaisivat yhtiön D-rapusta, jolloin tämä asunto B-rapussa olisi työn alla mahdollisesti kesällä. Huonejärjestys asunnossa mahdollistanee asumisen tarvittaessa myös putkiremontin aikana, jolloin luonnollisesti vuokrakin olisi ainoastaan nimellinen.
Vuokra tällä hetkellä 1000€/kk , vesimaksu 11€/hlö/kk, sähkösopimus ja kotivakuutus vuokralaisen vastuulla, vuokravakuus 1500€.
asuntokapyla(at)gmail.com
AV: KOLMIO 77m2 KÄPYLÄ, HKI
käpylä,hki
1
719
Vastaukset
- asuntokapyla
Tämänhetkisten tietojen mukaan asunnon putkiremontti olisi työn alla 18.7.-28.10. Vuokraaminen remonttiin asti tai myös pitkäaikaisempi sopimus on mahdollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512