Huomattiin koiralla mustia pisteitä/pilkkuja nännien ympärillä. Vaikka suurennuslasilla katsoisi niin ei niistä saa selvää onko kyseessä vain lika vai joku loinen. Märällä talouspaperilla kun pyyhki niin ei jäänyt punaista väriä. Jostakin luin että jos märkään talouspaperiin jää punaista, olisi kyseessä joku loinen esim. kirppu.
Onko kenelläkään kokemuksia moisista pilkuista?
Kirppuja vai mitä?
4
1723
Vastaukset
- likaa
Veikkaan että se on likaa, kokeile pyyhkiä kostealla uudelleen. Kai olette pesseet koiran rotunsa mukaisesti? Ei ne kirput pelkästään nänneihin pesiydy, onko madotettu ja rokotettu?
- ervasti2
...kokeillaanpa pesua huolellisemmin noista kohdista.
- bgfvbf
ervasti2 kirjoitti:
...kokeillaanpa pesua huolellisemmin noista kohdista.
kka yön yli, kattoon vaan että perusravaa (hajustamotonta ym) ettei koira syö sitä ja putsaa sitten varovasti esim topsilla.
- MIKÄ SYY POISTOON ??
bgfvbf kirjoitti:
kka yön yli, kattoon vaan että perusravaa (hajustamotonta ym) ettei koira syö sitä ja putsaa sitten varovasti esim topsilla.
Kerroin aloittajalle muutaman sanan niin kirpuista kuin täistäkin,joita ei varmasti hänen koiransa nisissä ole.Ketään en loukannut sillä,mutta siitä huolimatta joku katsoi asiakseen poistaa kirjoituksen.Se olisi ollut pientä tietoa ulkoloisia epäilevälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 47750
- 40731
- 39698