Matkabudjetti?

losangeles85

Heippa!
Millaisia summia olette varanneet matkabudjetiksi 2 viikon reissulle? en halua kitsastella reissussa joten kiinnostaisi tietää millaisia summia ihmiset varaavat tuonne? tarkoitus olisi kierrellä hollywoodia yms ja haluttaisiin ehkä tehdä muutamia päiväreissuja kauemmas.. Esimerkiksi onko jollain kokemusta Laguna beachistä? sinne olisi tosi kiva tehdä reissu.. :)

Auto varmaan pitää vuokrata mitä olen aiempia keskusteluja lukenut? miten siellä pärjää navigaattorin kanssa jos ei paikat ole ennestään tuttuja? :) kertokaa myös mitä mielestänne on ehdottomasti käytävä katsomassa? Mikä hotelli olisi hyvä jos haluaa nähdä samalla reissulla hollywoodia santa monicaa beverly hillssiä laguna beachiä ehkä las vegasia?

ja vielä mikä vuodenaika on paras matkustaa? koska siellä on vihreää ja vehreää? ja kuitenkin lämmintä :) en mitään kauheita helteitä kaipaa mutta lämmintä saisi olla.. ja vihreää ettei kuivaa ja ruskeaa :)

kiitos vastauksista!

2

888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • losangeles85

      jokuuu??

    • jep jep

      Matkabudjetin voi helposti tehdä, niin että etsit netistä sellaisen hotellin missä viettäisit 2 viikkoa ja katsot hinnan. Samoin katso mitä auto maksaa kahdelle viikolle, sillä ilman autoa et siellä pääse liikkumaan. Sitten vaan lisäät siihen ostokset ja muut käyttörahat.

      Kannattaa kyllä käydä muuallakin kuin LA:ssa, jos sinne asti lähtee. Itse en ole ollut LA:ssa kuin yhden päivän, joten en osaa siitä kaupungista paljon sanoa, moottoritietä ja savusumua koko kaupunki. Mielenkiintoisempia kaupunkeja siinä lähellä ovat San Francisco ja Las Vegas. Myös San Diegoa on kehuttu. LA:sta taas ei ole kehuja näkynyt netissä.

      Ilman navigaattori pärjää kyllä, jos vaan ostaa hyvän kartan. Autovuokraamosta lentoasemalta saa varmaan jonkinlaisen LA:n kartan ja sitten ostat paremman vaikka Targetista. Ajaminen siellä on helppoa. Kun ensin pääsee sisälle siihen liikenteeseen, niin ajaminen sujuu paremmin kuin Suomessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe