Oikea jalka puuttuu kokoajan

uniikki,

Tunnen sellaista inhottavaa pistelyä oikeassa jalkapohjassa, jalkapöydässä ja varpaissa kokoajan, tuntuu että jalka olisi puutunut, mutta voin kuitenkin liikuttaa sitä ihan hyvin. Pohje tuntuu myös jäykältä. Minulla on ollut selkä on pidemmän aikaa jumissa voiko johtua siitä?
Fysioterapeutti aikaani on vielä kuukausi, mikä neuvoksi?

4

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsekin sairas

      Tuntuu että sulla on selkä jumissa.Itse oli autokolarissa kesällä ja venäytin niskani,se eteni kipuna/jumituksena selkälihaksiin.Nyt kipu säteilee reisiin,voimattoman tuntuiset ja aina aamuisin "lähden käyntiin" hitaasti,siis jäykkyyttä.Nyt kuitenkin ortopedi sanoi,että töihin ja kuormittaa pitää selkää ja syödä kipulääkkeitä...KIVA!Jotain alkavaa spondyloosia oli kaularangan kuvassa eli kaikki saattaakin olla jo kehossani ennen onnettomuutta ollutta vaivaa,joka mahdollisesti paheni kolarin ansiosta.Voiko olla näin,jos joku tietää,VASTATKAA???

    • auttaako siihen jalan liikkuttelu..ylös,alas??
      iitselläni on kolme välilevynpullistumaa ja hermojuuripuristuksissa
      niin mulla sen aiheuttaa ne...?
      Kannattaisi ehkä kokeilla selkään jotain sirdaludia tms et sais sen lihasjännityksen auki...

      • cdeopiuk

        tossa varttuessa sitä fyssari käydä vaikka hoitamassa asiat kuntoon asian osaavalla kuntohoitajalla, manuaaliterapeutilla taikka kansanparantajalla
        goglettamalla nimikkeet löydät kyllä heidät.
        lääkkeitähän on turha syödä 3 nappia enempää, suolistossa alaa välitön verenpurkaus kun otat vaikka aspiriinin. saatikka vahvemman

        mun jalkojen puutuminen jäi manuaaliterapeutin mynämäellä käyntien jälkeen pois

        kerro tähän keskustelu´n perään milloin olet menossa hoitoosi.
        jokaisella on mahdollisuus parantua, eri asia on haluaako jokainen sitä.


    • Loukannut oikean jalkasi. Esim.murtanut sen. Se voi olla seurausta siitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe