Tunnen sellaista inhottavaa pistelyä oikeassa jalkapohjassa, jalkapöydässä ja varpaissa kokoajan, tuntuu että jalka olisi puutunut, mutta voin kuitenkin liikuttaa sitä ihan hyvin. Pohje tuntuu myös jäykältä. Minulla on ollut selkä on pidemmän aikaa jumissa voiko johtua siitä?
Fysioterapeutti aikaani on vielä kuukausi, mikä neuvoksi?
Oikea jalka puuttuu kokoajan
4
748
Vastaukset
- itsekin sairas
Tuntuu että sulla on selkä jumissa.Itse oli autokolarissa kesällä ja venäytin niskani,se eteni kipuna/jumituksena selkälihaksiin.Nyt kipu säteilee reisiin,voimattoman tuntuiset ja aina aamuisin "lähden käyntiin" hitaasti,siis jäykkyyttä.Nyt kuitenkin ortopedi sanoi,että töihin ja kuormittaa pitää selkää ja syödä kipulääkkeitä...KIVA!Jotain alkavaa spondyloosia oli kaularangan kuvassa eli kaikki saattaakin olla jo kehossani ennen onnettomuutta ollutta vaivaa,joka mahdollisesti paheni kolarin ansiosta.Voiko olla näin,jos joku tietää,VASTATKAA???
auttaako siihen jalan liikkuttelu..ylös,alas??
iitselläni on kolme välilevynpullistumaa ja hermojuuripuristuksissa
niin mulla sen aiheuttaa ne...?
Kannattaisi ehkä kokeilla selkään jotain sirdaludia tms et sais sen lihasjännityksen auki...- cdeopiuk
tossa varttuessa sitä fyssari käydä vaikka hoitamassa asiat kuntoon asian osaavalla kuntohoitajalla, manuaaliterapeutilla taikka kansanparantajalla
goglettamalla nimikkeet löydät kyllä heidät.
lääkkeitähän on turha syödä 3 nappia enempää, suolistossa alaa välitön verenpurkaus kun otat vaikka aspiriinin. saatikka vahvemman
mun jalkojen puutuminen jäi manuaaliterapeutin mynämäellä käyntien jälkeen pois
kerro tähän keskustelu´n perään milloin olet menossa hoitoosi.
jokaisella on mahdollisuus parantua, eri asia on haluaako jokainen sitä.
Loukannut oikean jalkasi. Esim.murtanut sen. Se voi olla seurausta siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283939- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 106477