Las Vegasin häistä täällä on keskusteltu, mutta onko vihkiminen Amerikan muissa osavaltioissa yhtä jouhevaa? Tarkoitan, että Las Vegasiin ei tartte suomesta papereita lainkaan vaan siellä paikalla haetaan vihkilupa apostilta ja vihkimisen jälkeen postista tulee kotiin todistus, joka lähetetään maistraattiin. Onko kaikissa osavaltioissa sama käytäntö? Miten esim Floridan-, Kalifornian-, Texasin- ja San Fransiscon osavaltioissa on käytäntö?
Kumpikaan ei halua kirkkohäitä ja laumaa pelkkiä sukulaisia häihin. Molemmilla isot suvut. Meinattiin kiertää käytäntöä ja karata rapakon taakse vihille ja sitten järjestää kuivat alkoholittomat kakkukahvit pakollisille sukulaisille mokillä ja myöhemmin kavereille omat bileet.
Tulee hääpuku käytettyä kolmeen kertaan :)
Amerikan häät
Karkulaiset
1
893
Vastaukset
- Ex-Pat
Itse menin naimisiin Hawaijilla ja siellä vaadittava paperisota ja muodollisuudet ovat myös hyvin pienet. Käytännössä passi riittää ja muut paperit saa paikanpäältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291300
- 1181137
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97944- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa275826- 48715
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19711- 52699
- 28637
- 49599