Suomi24 Etusivu uudistuu!

Hei!

Olemme uudistamassa Suomi24 Etusivua. Uuden etusivun suunnittelussa on kiinnitetty erityisesti huomiota monipuolisuuteen, käytettävyyteen ja selkeyteen. Olemme tuoneet etusivulle lukuisia uusia elementtejä, joiden myötä etusivun käyttömahdollisuuden kasvavat. Käyttäjien yksilölliset tarpeet on pyritty ottamaan entistä paremmin huomioon. Tavoitteenamme on luoda jokaiselle Suomi24:n käyttäjälle oma personoitu etusivu, joka palvelee parhaalla mahdollisella tavalla juuri tätä käyttäjää. Uusi etusivu on vielä kehitysvaiheessa, mutta voit käydä jo tutustumassa sen beta-versioon.

Tärkeimmät uudistukset etusivulla ovat:

• Kaikki etusivun nostot on koottu Tästä Suomi puhuu nyt –palkkiin. Olemme myös lisänneet etusivun keskustelunostojen määrää. Uudella etusivulla näet kolmen pääotsikon sijasta viisi päivittäin vaihtuvaa otsikkoa. Pääotsikoiden alle on lisätty useita muita päänoston aiheeseen liittyviä keskusteluita.

• Etusivun muokkausmahdollisuuksia on lisätty. Jatkossa kuka tahansa voi tehdä etusivusta omansa näköisen siirtämällä, järjestämällä ja piilottamalla etusivun sisältöjä mielensä ja tarpeidensa mukaan. Tehdyt muutokset tallentuvat kirjautuneille käyttäjille automaattisesti ja kirjautumaton käyttäjä voi ne tallentaa kirjautumalla sisään.

• Suomi24 Uutiset: Olemme tuoneet päivän tuoreimmat uutisotsikot osaksi uutta etusivua. Reaaliaikaisesti päivittyvän uutispalvelun avulla näet uusimmat uutisaiheet kotimaasta ja maailmalta.

Muita uusia ominaisuuksia:

• Kalenteri ja nimipäivät
• Laajennettu sääpalvelu
• Päivän kysymys
• Horoskoopit

Etusivun kehittäminen jatkuu edelleen, ja siksi käyttäjiltä saamamme palaute on meille erittäin tärkeää. Palautetta voit lähettää meille kirjoittamalla viestin tämän tiedotteen jatkoksi, tai käyttämällä palautelomaketta.

Toivottavasti viihdyt uudella Etusivulla!

Ystävällisin terveisin,
Suomi24

128

13603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Posti 3vk toimimaton

      Voi voi, kun uudistuksia vain pukkaa koko ajan. Järkevämpäähän olisi laittaa ensin tämä "vanha" systeemi toimimaan. Luotettavuus kuntoon ensin! Miksi näin ei tehdä?

      Tässä on nyt koko ajan viat pahentuneet ja pahentuneet jokaisen uudistuksenne myötä. Miksi on tarve koko ajan uudistaa, kun ei tosiaan vanhakaan toimi?

      Eikö olisi aika keskittyä toiminnallisen puolen korjaamiseen sen sijaan, että ulkokuorta väsäillään nätimmäksi? Toimivuuden pitäisi olla se ykkösjuttu tällaisessa palvelussa eikä se näyttääkö se niin hienolta.

      • ihmetteleehän

        olen täysin samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, olisi todella parempi, jos keskittyisitte korjaamaan ja parantamaan tämän nykyisen toimivuutta ja ennenkaikkea stabiiliutta!
        kai tämäkin on vain yksi keino, että tietyt tyypit pystyvät esimiehiään vakuuttamaan tarpeellisuudestaan.
        jokainen "uudistuksenne" on huonontanut toimintaa, joka taholla.
        täytyykö facebookiin perustaa sivu kiinnittämään päättäjienne huomio epäkohtiin, ennenkuin kuuntelette käyttäjiä?
        eikös sellainen ollut jo jossakin vaiheessa perusteilla??


      • PÖLLISTYNY

        Niinpä olisi syytä selvittää ensin mikä mättää??
        Ja saada sivut pelittämään, sitten keksii uutta.


      • vahtiville
        ihmetteleehän kirjoitti:

        olen täysin samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, olisi todella parempi, jos keskittyisitte korjaamaan ja parantamaan tämän nykyisen toimivuutta ja ennenkaikkea stabiiliutta!
        kai tämäkin on vain yksi keino, että tietyt tyypit pystyvät esimiehiään vakuuttamaan tarpeellisuudestaan.
        jokainen "uudistuksenne" on huonontanut toimintaa, joka taholla.
        täytyykö facebookiin perustaa sivu kiinnittämään päättäjienne huomio epäkohtiin, ennenkuin kuuntelette käyttäjiä?
        eikös sellainen ollut jo jossakin vaiheessa perusteilla??

        kuten jo moneen kertaan on todettu, uusi versio ei toimi! Tämä malli kerää tietoja koko ajan lisää, eikä niitä voi poistaa, josta seuraa että ohjelma hidastuu koko ajan!!!! Voi voi teitä suomen tytöt ja pojat!!!Oppikaa jo tekemistänne virheistä, älkääkä koko ajan tehkö niitä lisää!!!!!


      • Aku Vankka
        ihmetteleehän kirjoitti:

        olen täysin samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, olisi todella parempi, jos keskittyisitte korjaamaan ja parantamaan tämän nykyisen toimivuutta ja ennenkaikkea stabiiliutta!
        kai tämäkin on vain yksi keino, että tietyt tyypit pystyvät esimiehiään vakuuttamaan tarpeellisuudestaan.
        jokainen "uudistuksenne" on huonontanut toimintaa, joka taholla.
        täytyykö facebookiin perustaa sivu kiinnittämään päättäjienne huomio epäkohtiin, ennenkuin kuuntelette käyttäjiä?
        eikös sellainen ollut jo jossakin vaiheessa perusteilla??

        Uudistua täytyy Vanha ei kelpaa, mut ans oll mitäs sanoin vanha s janottaa, lopettakaa tohina sanoo Krapumerta !


      • lastupuu
        ihmetteleehän kirjoitti:

        olen täysin samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa, olisi todella parempi, jos keskittyisitte korjaamaan ja parantamaan tämän nykyisen toimivuutta ja ennenkaikkea stabiiliutta!
        kai tämäkin on vain yksi keino, että tietyt tyypit pystyvät esimiehiään vakuuttamaan tarpeellisuudestaan.
        jokainen "uudistuksenne" on huonontanut toimintaa, joka taholla.
        täytyykö facebookiin perustaa sivu kiinnittämään päättäjienne huomio epäkohtiin, ennenkuin kuuntelette käyttäjiä?
        eikös sellainen ollut jo jossakin vaiheessa perusteilla??

        Jo hyvin pitkään on sivustot olleet epävakaita eikä mitään toimi, pitäisi todellakin ottaa käytäntöön tietopuhdistus jatkuvana toimena mikä säästää kapasiteettia ja edesauttaa toimivuutta. Tällä sivustolla kuten olemassa olevakin vain kerätään liikaa roskaa jolla loppukäyttäjä ei tee mitään. On ryhdytty apinoimaan facebook sontaa koska itselle ei järki sano mitään. Siinä kun idea perustuu liikemassa erottuvaisuuteen, tämä suomi sivusto junnaa vuosikausia perässä älyllään. Erottuvaisuus ei tarkoita toisten sivujen apinointia vaan aivan muuta, mutta ei sitä tajua ne jotka tuijotta sokesti johonkin.
        EHDOTANKIN: Jokainen rekisteröitynyt joka tuntee ettei tarvitse vähääkään palveluja,POISTAA jäsenyytensä välittömästi, esimerkkinä poistan itseni ensimmäisenä tämän kirjoituksen jälkeen. Koska olen olen huomannut hyvin usein, sillä ei tee yhtään mitään ja minua ei kiinnosta jatkuvasti takkuilevat sivustot.


    • Toivoton tilanne!

      Uudistukessanne valitettavaa vaan on, että minulta veitte sähköpostini ja näin ollen sinne kerääntyneet postit ovat siellä ja pysyvät. Postini: [email protected]
      Teille on kaksi kertaa tätä asiaa kysytty, mutta vastaust han ette anna, eikö niin?

      • Hei Pirre!

        Sähköpostia koskevissa ongelmatilanteissa voit ottaa yhteyttä Suomi24 Käyttäjätukeen. Voit soittaa numeroon 0600 0 1234 (2,0014 euro/min mpm tai pvm.) ma-pe klo 8-20 ja la 10-17 tai käyttää oheista palautelomaketta.
        http://www.suomi24.fi/palaute/lomake/

        Terveisin,
        Suomi24


      • Postiton
        suomi24 kirjoitti:

        Hei Pirre!

        Sähköpostia koskevissa ongelmatilanteissa voit ottaa yhteyttä Suomi24 Käyttäjätukeen. Voit soittaa numeroon 0600 0 1234 (2,0014 euro/min mpm tai pvm.) ma-pe klo 8-20 ja la 10-17 tai käyttää oheista palautelomaketta.
        http://www.suomi24.fi/palaute/lomake/

        Terveisin,
        Suomi24

        *nauraa makeasti* Tuo numero vie vain rahat.....ei muuta..sekään ei toimi....siellä kiva kiltti tyttö vastaa...ei voi mitään, että se siitä avusta :((


      • edelleen odotetaan
        suomi24 kirjoitti:

        Hei Pirre!

        Sähköpostia koskevissa ongelmatilanteissa voit ottaa yhteyttä Suomi24 Käyttäjätukeen. Voit soittaa numeroon 0600 0 1234 (2,0014 euro/min mpm tai pvm.) ma-pe klo 8-20 ja la 10-17 tai käyttää oheista palautelomaketta.
        http://www.suomi24.fi/palaute/lomake/

        Terveisin,
        Suomi24

        kertokaapa nyt rehellisesti miksi sokkorehffit hävisi pois kuvioista??????


    • muuta väriä kiitos.

      Tämä kokoomuslainen värimaailma näyttää tylsältä. Voisi välillä vaihtaa tätä väritysmaailmaakin toisenväriseksi.
      Näitä sinivalkoisia keskustelupalstoja on netti täynnä.

      • juujuuuu

        Sininen on neutraali väri, mutta aika kyllästyttävä loppupeleissä. Uusia värejä kiitos!


      • Lypsyniemi

        Taas minä olen sit mieltä EI VÄREJÄ lisää,liika väri "häiritsee keskittymistä" itse asiaan.
        JK:nämähän ovat karuja asiapalstoja.


    • SAATANAN MUNAPÄÄT

      SOKKOTREFFIT TAKAS JA HETI
      SOKKOTREFFIT TAKAS JA HETI
      SOKKOTREFFIT TAKAS JA HETI
      SOKKOTREFFIT TAKAS JA HETI
      SOKKOTREFFIT TAKAS JA HETI
      SOKKOTREFFIT TAKAS JA HETI
      SOKKOTREFFIT TAKAS JA HETI
      SOKKOTREFFIT TAKAS JA HETI
      SOKKOTREFFIT TAKAS JA HETI
      SOKKOTREFFIT TAKAS JA HETI
      SOKKOTREFFIT TAKAS JA HETI
      SOKKOTREFFIT TAKAS JA HETI
      SOKKOTREFFIT TAKAS JA HETI
      SOKKOTREFFIT TAKAS JA HETI
      SOKKOTREFFIT TAKAS JA HETI
      SOKKOTREFFIT TAKAS JA HETI

      • terereteret

        jotku helvetin treffit,minä,ym skeida riittää jonkun linkin taakse eikä m,uuta


      • Ahdistaa jo nyt
        terereteret kirjoitti:

        jotku helvetin treffit,minä,ym skeida riittää jonkun linkin taakse eikä m,uuta

        Just ,kun jotenkin ehtii tottua tähän aneemiseen versioon,niin taas pukkaa uutta.
        Se alkuperäinen mikä oli tätä nykyistä "uudistettua "sivua ennen oli näin ikänäön kanssa kamppailevan
        mielestä hyvä ja mistä sai selvää,niin nyt sitten taas "uudistetaan ".Toivottavasti niin ,että sivuista sais jotain tolkkuakin ja ne jopa toimisi !


      • joikunen

        paras palvelu mitä oli :(


      • vituntreffejätarviik

        ei ikinä onnex


    • harhaakoko

      teette uudistuksia kun kaikkien henkl.kohtaiset sivutkaan eivät toimi aina, Sähköpostit eivät löydä perille ja monta muuta puutetta on myöskin. Minun mielestäni tuo UUTTA osio on ihan turha.

    • leikitään vaan

      Tämä teidän järjestelmänne vuotaa kuin seula. Kaikkien rekisteröityjen henkilötiedot ovat vaarassa.
      Joku häirikkö pystyy keskustelupalstalla kirjoittamaan toisten rekisteröidyillä nimimerkeillä. Nyt ei vielä ole varmuutta, pääseekö hän profiileihin. Luultavasti ei, koska nämä kirjoitetut häirikköviestit eivät näy profiileissa. Tästä asiasta on valitettu ylläpidolle lukuisia kertoja, mutta mitään ei ole tapahtunut asian hyväksi. Kyseessä on selkeä rikos. Tehkää ensin järjestelmästänne turvallinen ja muuttakaa sitten etusivua, koska tietoturva on paljon tärkeämpi asia, kuin joku etusivu.

      • joikunen

        Niissäkin näki päivittäin toisten kirjoittelua tahtomattaan. :(


      • ex-käyttäjä

        EI ylläpidolle kannata valittaa. Ateismi-palstalla tuo kyseinen häirikkö melskaa myös. Esimerkiksi herjaa muita käyttäjiä, tekee valekutsuja toiseten tahjonen nimillä sekä levittelee Jumalan Sanaa... kaikki nämä EIVÄT kuulu hyviin forumien käytöstapoihin ja kuormittaa servereitä roskaviesteillään..


        Kun häirikön turhat avaukset (huomaa avaukset, ei vastaukset ketjuihinsa) lasketaan yhteen, on saldo jopa yli 50 päivässä. Mukaan ei lasketa vastauksia omiin viesteihinsä.

        TÄmäkin häirikkö haluaa esiintyä toisten nimillä yms.

        Ja on saanut jatkaa toimintaansa ylläpidon suosimana..


      • ent. ylläpitolainen
        ex-käyttäjä kirjoitti:

        EI ylläpidolle kannata valittaa. Ateismi-palstalla tuo kyseinen häirikkö melskaa myös. Esimerkiksi herjaa muita käyttäjiä, tekee valekutsuja toiseten tahjonen nimillä sekä levittelee Jumalan Sanaa... kaikki nämä EIVÄT kuulu hyviin forumien käytöstapoihin ja kuormittaa servereitä roskaviesteillään..


        Kun häirikön turhat avaukset (huomaa avaukset, ei vastaukset ketjuihinsa) lasketaan yhteen, on saldo jopa yli 50 päivässä. Mukaan ei lasketa vastauksia omiin viesteihinsä.

        TÄmäkin häirikkö haluaa esiintyä toisten nimillä yms.

        Ja on saanut jatkaa toimintaansa ylläpidon suosimana..

        Vahva epäilys että on ylläpidon porukasta toi tyyppi


    • oceansoul0

      Onko etusivulle pakko pistää niin järjetön määrä tavaraa? Ei kovin käyttäjäystävällistä, vaikka noita nyt saakin osittain piiloon.

      • ??????

        ei tule toimimaan tää niin sanottu uudistus.. kannattas laittaa ensin koko sivu toimintkuntoon ennen kun alkaa tekee jotain helvetinmoista .. sano mun sanoneen?? ei tule toimimaan.. mieluimin koko sivut pitäs lopettaa,, yks sähköposti osote on muistaakseni mulla täs paskas mut enpä ole käyttänyt


      • IdaMarel

        Siinä uudella sivullahan saa piilotettua ne mitkä ei kiinnosta, eli saa vähänniinku muokattua sellasen ku itse haluaa?


      • mnbn
        IdaMarel kirjoitti:

        Siinä uudella sivullahan saa piilotettua ne mitkä ei kiinnosta, eli saa vähänniinku muokattua sellasen ku itse haluaa?

        Silti ne "palkit" jää näkyviin.

        Ja vaikka ne piilottaisi, niin tavaraa on silti liikaa. :|


    • Pikalinkit ylemmäs sivulle, kuin ne olivat ennenkin. Muuten loppuu suomi24.sen käyttö hakupaikkana...jopa etusivuna. Ja mitä ihmettä mu oman minäsivun jutut on hinattu etusivulle....miksi , kysyn vaan.

    • voittehaistaa_SEN !

      Koittaisitte runkkarit ensin saada taustajärjestelmä vakaaksi ennen kuin jälleen alatte sorkkia estetiikan kanssa !

      Ulkoasu EI ole tärkeä niin kauan kun muu systeemi pykii.

      Miten se on niin vaikea tajuta. Pitääkö jatkaa viestien lähettämistä kaikille mainostajillenne etteivät ole missään tekemisissä S24n kanssa niin kauan kuin systeeminne ei pelaa. Se antaa myös mainostajista epäluotettavan kuvan kun toimivat aloittelijoiden kanssa.

      Ehkä se raha puhuu kun asiakkaitanne TE ette kuuntele !

    • !!

      uudistakaa vaan kaikkea kokoajan "parempaan suuntaan"!! Minä poistun koko suomi24:sta!! Ootte sössiny nyt pikkasen liikaa...Heippa vuan..

    • sssaa

      Sekavammaksi vaan menee... Ei tule mitään.

      • joulukuusenpallo

        Ei tuu mitään täytyy poistaa koko suomi24 etu sivu ja alkaa käyttämään jotain muuta,menee liian sekavaksi.Nyt on löytynyt kaikki tarvittava helposti.


      • Ben. Won.Perätuhnu.

        Kyllä teidän uudistuksenne tiedetään,PERSEESTÄ KOKO TEIDÄN TUOHU.


    • mietin vaan

      Entä jos systeemi jumii kun taas jotain muutellaan? Varsinkin jouluna ei ole kiva jos sivut jumiintuisi.

    • Kun nyt teette näitä uudituksia, niin koittakaa panostaa siihen että ne myös toimivat! Suututtaa suunnattomasti, kun uudistusten jälkeen menee viikkoja ennen kuin sivu toimii edes siedettävästi.
      Toisaalta miksi pitää uudistaa, jos toimii hyvin?

    • .

      Sekava visuaalinen ilme tulee pikku kilkkeistä, joita on tiputeltu koko sivustolle. Kehittäkää vielä visuaalista ilmettä ennen kuin julkaisette päivityksen.

    • Kyösti II

      ..vitun hienoa!! Jotenkin tuli heti mieleen, kun uudistuksesta luin että älä vaan paina mitään uutta nappia kun heti menee profiili yleiseen jakoon tai vähintään tyhjenee tai jotain ongelmia seuraa.

      No, kokeilin kuitenkin etusivulla mainostettua uutta etusivun beta-versiota, minkä seurauksena en enää pääse kirjautumaan sisään. Oli kiva taas olla epäilyksineen oikeassa. :[

      Ja varmaa on se, etten ala tuhlaamaan S24:n ryssimisien takia kahta euroa minuutille jonottelemalla johonkin palvelunumeroon.

    • jj

      menee joka uudistuksen myötä, pitää harkita sivun vaihtoa :-(

      • kyllästyttää

        TAAS uudistus?? No johan edellisestä onkin aikaa... Ja tietoturva vuotaa, häiriköt pääsee toisten nimimerkillä kirjoitteen?? No samaa läppää oon kyllä itekin kuullut.. Ja näillä jollain tunnuksilla, mitkä on tän yhteisön sisäpiirin(sefut ja niiden kaverit) hallussa(kyllähän kaverille voi aina parit tunnukset heittää, eikä kertoo pomolle mitään...), pääsee lukeen esim. kaikki chatin yksityisviestit. Ja mitähän muuta vielä..? Sit täällä on jotain teinityttöjä sefuina, ja sit ne vastaa täällä sananvapauden toteutumisesta ja poistelee mielivaltaisesti esim. kokonaisia viestiketjuja, mikäli sisältö esim. jollain tapaa mustamaalaa esim. heidän rakasta rottweiler-harrastusta....

        täytyy taas miettiä palvelimen vaihtoa... ja nyt entistä vakavammin.


    • ulkoasu

      ...josta ei saa mitään kunnon tolkkua. Tekstiä tyrkätty enemmän kuin tarpeeksi ja ei todellakaan selkeästi!
      Rauhoittakaa tila ja parannelkaa värimaailma selkeämmäksi. Tai oikeastaan ihan sama, kunhan systeemit toimivat, eivätkä aina tarvitse päivittää!

    • Harmistunut

      Laittakaa noi peukalopainikkeet (äänestä) toimimaan. Ei suostu ottamaan vastaan ääntä. Päivitettäessä annettu ääni katoaa :(

      • sinisirkku-

        Uutiset hyvä, Uutta-osio viesteineen nopeutuu, kuvallinen nimimerkki, sais tulla myös keskusteluketjussa. Eroittaisi tutut jo kuvasta, eikä olisi sidottu kirjaimiin, mihin tämä kommunikaatiomuoto niin paljon perustuu.


    • Hei

      Kivalta näyttää etusivu uusi. Paljon hyvää ja kätevää.

      Yksi puuttuu:

      - Jossakin olisi kiva olla sellainen osio jonne saa itse ohjelmoida suosikkilinkkejään ja klikkaamalla sisään.
      Tarpeeksi paljon- että etusivu voi näin toimia siten kaikessa mihin tavallisesti asiaa ja jatkuvasti asiaa.

      yst terv
      jari

    • Vanhempi käyttäjä

      Oikeastaan aika mahdotonta näistä on antaa kunnollista arviota. Vasta pidemmän käytön myötä selviävät edut ja haitat.

    • te ja uudistuksenne

      Juttu on niin - huonosti kävi siinäkin kun tuhositte vanhan Gallerian.
      Tämä (MINÄ) palsta on sekava suorastaan vastenmielinen,ei sitä monikaan viitsi käyttää.

      Vanhoilla vuosia sitten rekisteröidyillä nimimerkeillä ei pääse sisään esim:keskustelupalstoille
      edellisen uudistuksenne jälkeen.

    • tyytyväinen jäsen

      Näin nopsaan katsottuna. Pikkuista totuttelua taitaa vaatia. Nyt ei ainakaan liian kirkkaat värit häikäise, mutta sillä jolle näkö ei pelaa kunnolla voi olla liian himmeä. Suomen värihän on sinivalkoinen ja tässä olette sen ottaneet huomioon . . . mutta jospa kuitenkin hieman kirkastaisitte sinä sinistä.

    • kun te teette "uudistuksia" niin metsään menee. Just kun on tottunut miten kuten ulkoasuun, niin ei kun te lähdette räpläämään uutta, joka ei tietenkään toimi!

      "• Etusivun muokkausmahdollisuuksia on lisätty. Jatkossa kuka tahansa voi tehdä etusivusta omansa näköisen siirtämällä, järjestämällä ja piilottamalla etusivun sisältöjä mielensä ja tarpeidensa mukaan. Tehdyt muutokset tallentuvat kirjautuneille käyttäjille automaattisesti ja kirjautumaton käyttäjä voi ne tallentaa kirjautumalla sisään."

      Mitä tuokin tarkoittaa? Kuvitteletteko te tosiaan siellä, että kaikki ovat jotain nörttejä? Kun olisitte nyt edes keskittynyt siihen häirikköjen poistamiseen palstoilta, mutta kun ei! Teille on ihan sama vaikka millainen multinikki häiriköi palstoja, mitään ette poista!

    • RS

      En ymmärrä todellakaan miksi taas. Edelliset sivut oli paljon paremmat ja näiden tämän hetkisten sivujen uudistuksen mukana tuli mm. sähköpostin kanssa erilaisia ongelmia kuten myös kaikenlaisten "treffi"palstojen kanssa mm. oli perustettu profiili jota poistettiin parhaimillaan kolme kertaa viikossa. Siis en ollut perustanut kyseistä profiilia lainkaan, siitä sitten tuli ja tulee edelleenkin ilmoituksia poistamisesta.
      Olen miettinyt siirtäväni koko sähköpostin pois käytöstä.

    • hatsikeuhko

      Mä haluan tarkastaa mun sähköpostin. MIKS MÄ EN SAA TARKASTAA MUN SÄHKÖPOSTEJA?!

    • ......vituttaa .....

      suoraan sanottuna että jatkuvasti uudistatte sivujanne. Suunnilleen puolen vuoden välein, ellei tiheämmin. Onko työntekijöillä tylsää??????? Ärsyttää, että useimmiten kehitys on huonompaan suuntaan: sivuista tulee sekavat, jokapuolella on pientä tekstiä, mauttomia mainoksia vilkkuu siellä täällä ja selkeät otsikot viedään pois. Kuten nyt ärsyttää, että palstanimiä on karsittu niin radikaalisti. Ennen sai helposti napsautettua musiikkipalstan näkyviin. Nyt se pitää hakea monen mutkan kautta. Käyttäkää järkeä!!!!!!!! >:(

    • Ahneen paskane loppu

      että saadaan mahtumaan lisää mainostajia, ja siten rahaa.

    • Peruskäyttäjä

      Hei !

      Sinällään kiitettävää, etivuston tä pyritte kehittämään sivustoa. Minusta olisi kuitenkin parempi, että edellinen, so. nykyinen versio saataisiin ensin toimimaan ongelmitta, tai edes joten kuten ennen uudistusta. Edellisen "uudistuksen" jälkeen tilanne kohdallani on ollut se, että posti menee "jumiin" aina vähän väliä - ja suostuu jälleen toimimaan ainoastaan ulos- ja uudelleenkirjautumisen jälkeen. Suomi24:n helpdesk on yrittänyt auttaa, mutta ainakin toistaiseksi tuloksetta. Ymmärrän, että ainoastaan minun ongelmieni vuoksi uudistusta ei pidä lykätä. Koska oletan, että ongelmia on monella muullakin, kysyn kuitenkin, että oletteko uudistuspäätöstä tehdessänne painottaneet riittävästi sivuston häiriöttömän toiminnan tärkeyttä. Menestystä ja voimia joka tapauksessa! Uskon, että ainakin yritätte tehdä parhaanne.

      • .........

        Ei suitsutusta pahemmin tipu! Surkein on tilanne ruokapalstalla, jossa muuan mielenvikainen tarjoilee jatkuvasti anuspuolen tarinoita, etenkin kala ja äyriäiset osastolla, ylläpidon mitenkään puuttumatta asiaan!
        Aikaisemmin melko mielenkiintoinen ruokapalstat on muuttunut solvauskentäksi jota ylläpitää tietty isojölliksi itseään kutsuva moukka!


    • ++++

      Lisä leveys on mukava uudistus mutta enemmän kontrastia kaipaa, se tuo merihevos prohfiilli on melko selkee.
      Ja ainahan sitä on nämä 'nuoriso' foorumit pelkkää baschaa ja trollia täynnä niinkun tästäkin ketjusta huomaa

    • tupatytto

      Minua vaivaa, kun en pääse rekatulla nikilläni suomi24 chattiin,
      mutta galleriaan pääsen. Mistä tämä mahtaa johtua???

      Jos yritän chattiin, niin sanoo, että nimimerkki on jo toisen käytössä.

      Olen ihmetellyt tätä asiaa,,on vanha mun nikki,,,2007 rekattu.

      Minun aivot ei riitä tätä ratkomaan,,,olisiko joku viisas täällä.

      • Päin peetä

        Just samoin kävi meikäläisellä,oli kuulemma serverin kanssa vaikeuksia kun nikissä on ääkkösiä. No viimein saivat homman toimimaan ja nyt pääsen chattiin mutta senjälkeen hävittivät profiilisivuni, sen tilalla tulee vaan teksti että sivua ei ole olemassa. Että näin täällä uudistetaan.


    • PAPUS

      Näyttää ihan HYVÄLTÄ!

    • Käyttäjä vaan

      Mainokset pois kiitos. Ne on todella turhia ja vie olennaisesta turhaa huomiota.

      • yksjukkis

        että uudistus mikä uudistus????? en muuta huomannut että toimimattomuus on nyt parempi kun ennen.


    • veräjä

      sivun moukkausmahdollisuus on hyvää varinkin jos ne saa tallennettua.

      • YksKäyttäjä

        Entinen on selkeämpi.


    • Kyllästynyt käyttäjä

      Tunkekaa oikeesti noi mainoksenne.......sinne minne ei aurinko paista, RAIVOSTUTTAVAA kun sivuilta ei muuta näe !!

      • fiksuaa

        ..ja mainokset eivät näy.
        Tai ainakin kannattaa asentaa FlashBlock, niin ei ärsyttävimmät mainokset pompi silmille, jos ei sitten niin erikseen halua.


    • H..O

      HELVETTI TAAS NE UUDISTAA SUOMI 24 SIVUA VITTUJEN VITTU

      • tv-opas

        On erittäin kätevää,helppoa,mukavaa kattao tv-ohjelmat etusivulta miksi nyt uudessa versiossa näin ei ole HARMI


    • Kotisivu vaihtuu!?!

      Pikalinkkivalikko sivun yläreunaan ettei tarvii puolta sivua rullailla ennen kuin löytyy!!!

    • Varma kokemus

      Täyttä PASKAA touhunne. Nörtit säätää sivuja säätämisen vuoksi uuteen muotoon ja usein menee vaikeammaksi. Juuri kun ihmiset ovat omaksuneet vanhan. Tämä ilmiö koskee muuten kaikkia palveluntarjoajia.

    • uskollinen jos...

      Voi, ei! Ei lisää rojua! Takkuaa jatkuvasti niin sähköposti kuin aukaisukin nykyiselläkin. Kaverit on jo vaihtneet gmailiin postiosoitteensa. Hävinneet postit, missä?

    • t++

      edeööinenkään versio ei toimi latautuu liian hitaasti joka kerta . keskitykää nopeuteen latauksessa ja lisätkää kapaiteettia että ei tuu ruhkia ja koneet tökkii. kaikki tueha poissa sivuilta.

      • ärsyyntynyt

        joo hieno uudistus ku chatti heittää ulos ja sisälle pääset ehkä puolen tunnin päästä, lataa sivuja tosi kauan
        tämäkö on sitä uudistusta ja palvelua


      • missä vika..
        ärsyyntynyt kirjoitti:

        joo hieno uudistus ku chatti heittää ulos ja sisälle pääset ehkä puolen tunnin päästä, lataa sivuja tosi kauan
        tämäkö on sitä uudistusta ja palvelua

        Millakin ei päästä chattiin lataa vaan, mutta pääsee nopeasti näihin keskustelupalstoille,, onpa kummallista..


    • SättiÄijÄ

      Hauskaa leikkiä. Perusjutut ei toimi, värkki vuotaa ja takkuaa kuin seula. Nää liputtaa hienoista uudistuksista ja kaipailee kommentteja. Täällä on kommentteja, lähes yksinomaan kielteistä palautetta. Pässinpäät vaan jatkaa tuunaamistaan vaikka pitäis laittaa kokonaisuus edes jotenkin luotettavasti toimimaan. Mitä vitun väliä on jollain värillä kun laitos ei toimi minkään värisenä. Hieman pitäis laittaa asioita tärkeysjärjestykseen. Mikään saitti valtakunnassa ei varmaankaan saa näin paljoa kielteistä palautetta. Nää vaan toitottaa, ettei sivustossa pitäisi olla pahempia ongelmia!
      Kuten tuolla on havaittavissa, ylläpidolle on ihan turha valittaa. Mikään ei korjaudu. Tai sanotaan, että jotain korjaantuu, mutta tilalle tulee ihan uudenlaisia ongelmia.
      Tänäänkin sätittimet on ihan hukassa vaikka niiden pitäis olla IT maailman peruskamaa ja toimia kuin junan vessa. Hölmöjä Suomi24 täynnä? Ei ehkä hölmöjä, korjaan, ammattitaidottomia nyplääjiä.

      • sveduille pisteet

        Ymmärtäähän tuon kaiken kun käsittääkseni tämä sivusto on ruotsalaisessa omistuksessa. Korjatkaa jos olen väärässä.


    • SinnE AstI PääSiSi!!

      suomi24 chattiin meinaan ... Suorana 24h ???
      Suoli24 on jälleen iskenyt ala-arvoisuudellaan... Nämä keskustelut eivät kiinnosta pidemmän päälle, vaan se chatin vuorovaikutus oli tarkoituksena hakea. MUTTA EI, EEI NYT...KÄÄN!!!

      Listalla ensimmäisenä voisi olla... Luotettava Toimintakyky ennen turhanpäiväisiä uudistuksia. Chatit toimintaan ja HETI, ettei tarvitse ikuisuutta odotella sivun latautumista...PROXY ERROR!!!

    • :(

      Samaa mieltä myös, ei ole varmaan yhtään päivää että sivut olisivat toimineet.
      Tänään taas kaikki oikuilee, korjaisitte vanhat puutteet ensin ja sitten vasta uusia palveluita.

    • Nim.Suomi24 kotisivu

      Mainosrahat/mainostajat määräävät teidän sivujenne ulkonäön eikä käyttäjät!Kuitenkaan teidän rahanne eivät tule riittämään sivujen turvallisuuden ja toimivuuden ylläpitoon.Harkitkaa todella tarkkaan uudistuksenne,ei ulkonäön vuoksi vaan käyttäjän hyvien käyttökokemuksien takia saatte pysymään entiset käyttäjät sivuillanne ja toivottavasti saatte uusiakin.

      • Savon ukko

        Aika mahdotonta meille vanhoille höppänöille.


    • Gilda22

      Hyviä kommentteja, uudistuksia pitäisi pystyä perustelemaan ja uudistus olisi hyvä tähdätä yksinkertaistamaan käyntikokemusta. Tai jotenkin niin että voisi klikata featureita ja mainoksia päälle ja pois. Itse luen/kirjoittelen ja käytän hakutoimintoa. Eipä paljon muuta.

      • SIELTÄ LÖYTÄS

        esim. aiemmin helposti bongattavan sivuston KUNNAT JA KAUPUNGIT - Kertoisiko joku?


    • 10+16

      Suomi24 koodaajat saa tehdä jotain helpompaa, kuin laittaa Suomi24 muut uudiustukset toimiviksi.

      Siksi uudistetaan etusivu, että Suomi24:n palvelu on täydellisempi eli siis Suomi24:n tapauksessa täydellisemmin epäonnistunut!

    • 5+2

      tämä uusi.

    • e-mailin ja nemin takia tätä sivustoa vielä käytän. Edellinen versio oli kotisivunakin. Keskusteluja olen joskus koittanut seurata, mutta aina joku idiootti kääntää ne sivuraiteelle, eikä niistä ole mitään iloa.

    • Galleria takas,,,

      Suomi24 moi, mihin hävis vanha kunnon GALLERIA?? Sivun aukas näki heti kuka on vieraillu tai lähettäny postia,laittakaa se takas,varmaan suurin osa Gallerian käyttäjistä on samaa mieltä,,mukavaa viikon jatkoa,,

    • mainokset pomppii silmille ärsyttävästi, voisiko ne saada johonkin alareunaan tai jotenkin niin että sivulta löytää sen haluaakin heti. Mainoksia liikaa!!
      Voisiko olla vaihtuvia ja vain määrätty paikka, oikea sivu tai alareuna??? Mainostajat ei tietty tykkää, mut minä tykkäisin kun ei tarvis niit perkeleen mainoksia katella ekana ku sivun aukasee.

      Nykyinen etusivu on sekava ja tylsä.
      vois olla joku valikkohissi tms, minkä voi avata jos haluaa enemmän näkyviin asioita, että sivulla olis vähemmän tavaraa.

      Keskusteluihinkin vois kiinnittää huomiota, ettei siel olis sekopäisiä juttuja vaan vastaukset olis kysymykseen liittyviä jne..

      Se muokattavuus oman näköiseks on hyvä asia, jos saatte sen vaan toimimaan ja helppokäyttöinen, ettei tarvii kuluttaa aikaa turhaan räveltämiseen tai etsimiseen..
      Tää nykyinen ei minua ainakaan innosta paljoa tääl käymään.
      Asiakaspalvelukaan ei toimi teillä!! Kun kukaan ei vastaa!!!

      • nettinörttä

        Asiakaspalutteenne kannattaa lukea,ihmiset kaikkoavat sivuiltanne ja se jos jokin rassaa mainostulojanne,inffomointi mainosfirmoille saattaa kapsahataa omaan jalkaanne.Sivut eivät toimi kunnolla,joten minä ainakin häivyn näiltä palstoilta jos ei tule muutosta.


      • fiksuaa

        Niin tai ainakin FlashBlock-laajennus, niin ei vammasimmat mainokset hypi silmille.


    • Ei voi Enään sekavampi olla !
      Sivu on täysin P******ä

    • Nature75

      Uusi etusivu näyttää ihan kivalta, ja profiilia koskevat tiedot ovat mukavia, mutta silti etusivulle on laitettu aivan liian paljon tavaraa. Etusivun huomattava selkeyttäminen yksinkertaisempaan muotoon on tervetullutta. On parempi, että panostatte huomattavasti enemmän toimivuuteen kuin jatkuvaan ulkoasun muutteluun.

    • Muutoksiin kyllätyny

      Uusi etusivu on mielestäni lapsellinen. Nykyinen käyttäjäkunta on taatusti jo ylittänyt leikki iän.Osamme kyllä pitää huolen synttäreista ja muista merkkipäivistmme ilman nettiäkin.

      Miksi sivua pitää olla koko ajan muuttmassa vielä huononpaan suuntaan? Eikö nykyisestä sivusta voisi poistaa yli isot mainokset ja varata enenmmän tilaa asillisille uutisille ja yhteystiedoille. Deitti ja muut chat linkit voisivat olla saaatavissa yläpalkista. Erityisesti kaipaan valikkoa, jossa oli linkit A:sta Ö:hön kaikkiin mahdollisiin elämässä tarvittaviin kohteisiin. Esim. aiakausilehdet, matkailu, verottaja jne.

    • Toivottavasti viihdyt uudella Etusivulla!

      Toi oli hyvin sanottu,

      KYLLÄHÄN TÄÄL VIIHTYIS JOS NÄMÄ SIVUT TOIMIS NIIN KUIN KUULUISI,,,
      JA MAINOKSIA HYVÄKSI KÄYTTÄISIN,, HARMI VAAN,KUN NIISTÄKÄÄN EI SELVÄÄ SAA,,
      ET,
      MAINOSTAJAT,, AIVAN TURHAAN OSTATTE MAINOSTILAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!
      EI TOIMI EI-

      • voivoiii

        ... ne eivät hyppisi ärsyttävästi silmille flash-muodossa. Siistit tekstimainokset sivun reunassa esimerkiksi eivät haittaa, mutta koska vammaisia flash-mainoksia on liikaa joka paikassa, olen estänyt _kaikki_ mainokset. Tätäkö toivotte?
        Lisäksi mainokset voisi kohdentaa paremmin... Ei minua kiinnosta, mitä Helsingissä olevassa liikkeessä x on tarjouksessa, mutta sen sijaan oman alueeni tarjoukset saattaisivatkin kiinnostaa (tämä esimerkkinä nyt vain). Tai vaikkapa, että mitä työpaikkoja tällä alueella on avoimena.


    • piijo

      Vastahan näitä sivuja muutettiin eikä tuo paljon ole muuttunut tästä entisestä nytkään, joten mitä järkeä jatkuvasti muuttaa vai eikö teillä siellä ole muuta tekemistä?
      Sähköpostia voisi kyllä tehdä toimivammaksi. Se on jurnuttanut aina muuten paitsi roskapostin kohdalla.

      • voivoiii

        Kuka hullu suomi24:n postia edes käyttää...


    • voivoiii

      Miettikääpä, jos tällaista etusivua selailee vaikkapa kännykällä... huhhuh.

    • Kysynpä taas

      Kirjoitin keskustelupalstalle.

      Laitoin nimimerkin.
      Joka kerta kone väitti, että se on jo käytössä.

      Keksin mitä oudoimpia nimiä. Kaikki muka käyutössä.

      En saanut kirjoitustani sivulle.
      Miksi?

    • ST

      Laittaisitte ihan ensiksi toimimaan tuon "minä" profiilin ja jatkaisitte uudistuksia sen jälkeen kun " minä" toimii moitteettomasti! Viestejä ei voi poistaa,laskurit vierailijalistassa ei toimi alkuunkaan.Olen seurannut vierailijoita ja heidän käyntejään,tänäänkin on käynyt sivullani ainakin 20 vierailijaa eikä listalla näy kuin 7 Ettekö tosiaankaan halua tehdä näille kiusallisille asioille juurikaan tämän enempää?

    • Käyttäjävaa

      Tota...laittakaapa galleriakirjautumiset AJANTASALLE, näyttää onlinea vaikka on jo aikoja sitten kirjannut itsensä ulos. Parantamisen varaa siis toooooodella paljon.

      • Toivottavasti saatte pikaisesti kilpailijan. Sivunne ovat huonot, toimimattomat ( kuten aina), ette vastaa asiakkaiden kysymyksiin, yhteystietonne ovat yhtä tyhjän kanssa.
        Postini tyhjeni myös, mutta onneksi en ole siihen luottanut koskaan, vaan käytän tietenkin gmailia.
        HUONO, HUONOMPI, SUOMI24.....


    • braitsu

      Proxy Error

      The proxy server received an invalid response from an upstream server.
      The proxy server could not handle the request GET /premiumUser/stories.do.

      Reason: Error reading from remote server

      Korjatakaa nyt eka tää serverinne!!!!!!!!!!!!!!!

      • '''''''

        Joo, suomi24 pitäs ennen uudistuksia saada sivunsa toimiin.


    • P

      Miksi se palsta poistettiin, siihen ei ole kukaan vaivautunut vastaamaan

      • joopa joo

        Tuskin vastaavat näihin kysymyksiin täällä, on näköjään turhaa kirjoitella ja huomautella tästä toimivuudesta! ihan on peestä koko touhu!


    • hitaastihitaasti

      minä vuonna....

    • OLIS IHAN SUOTAVAA ET EKAN SIVUN SAIS AUKI ALTA PUOLEN MINUUTIN,.. jopa MoKKULALLA.

    • Hermonsa menettänyt

      Error error joka sivulla error ja jos jostain linkistä, joskus johonkin pääseekin niin kylläpä kestää sivun latautuminen. Vika ei voi olla nettiyhteydessä, koska muut sivut toimivat moitteettomasti. Jospa siis uudistaisitte sivustonne TOIMIVIKSI, kiitos.

    • Ärtynyt käyttäjä

      nettisvun latautuminen kesti turkasen kauan.
      Haluan toimivan, enkä "hienoa" nettisivua".
      Seuraaavan vastaavanlaisen muutoksen tapahtuessa lopetan "palvelun" käytön.

    • kallevk

      Onko mainostajat huomanneet, miten Suomi24 toimii?

    • Turhautunut2

      Parin päivän tutustumisen jälkeen, se mihin olen useinmiten törmännyt näillä sivuilla on "proxy error" sen lisäksi, että ovat aivan älyttömän hitaat. Toivottavasti uusi etusivu toimii paremmin ja tulee pian käyttöön ja sisältää vähemmän tavaraa suoraan etusivulla. Tosin vähän tuntuu, että täällä on jonkin sortin perustavan laatuinen ongelma, joka ei pelkällä hienosäädöllä parane.

    • kkkkkkkikklllionbo

      Treffit-palvelu ei toimi tänäänkään.

    • ällötys

      Ällöttää nuo tyrkyllä olevat naamat: Pois etusivulta, muita palstoja on tuota tarkoitusta varten.

    • ab1

      Taannoin kauan sitten oli itsellä vielä Suomi24 aloitussivuna mutta kun pukkaa noita mainoksia niin että googlella kerkee jo etsiä sen mitä etsii ennen kuin suomi24 on vasta ladannut kilometrien kokoiset mainoksensa valmiiksi. Suosittelen lämpimästi googlea, täällä käyn vain tarkistamassa ns. roskapostit, ja sillä reissulla nytkin tähän keskusteluun eksyin. Tärkeäähän se mainosrahakin on mutta kun menettää asiakkaat menee ne manit siinä sivussa ja ei tämä kauan elä tämäkään sivusto kunnes joku perustajista joutuu aloittamaan alusta ja kevyimmillä versioilla kunnes taas ahneus iskee ja pilaa koko lypsävän lehmän. Eli... suosittelen kaikille aloitussivuksi GOOGLEA. Se vielä puuttuisi jos Suomi24 tekisi oman selaimen... siinä jäisi Microsoftikin toiseksi hitaudessa. ...ja voihan se olla että ennen kuin tämäkään kirjoitus on ehtinyt julkaisuun, Suomi24:n palvelin putoo pelistä... investoisi niitä mainoseuroja niihin palvelimiinsakin. Kiitos näistä kärsimyksen vuosista Suomi24:lle ja hyvää Joulun odotusta kaikille... jopa Suomi24:lle. :)

      • ab1

        ellei sivusto muutu kevyemmäksi ja suoria yhteydenottoja sivuston mainostajiin että boigotoimme myös heitä jos mainostaa näin kehnoilla sivuilla... Tehkää nyt toimitus jotakin sivuille!!!


    • khuhjukh

      Mistähän syystä ne keskusteluiden "nostonne" keskustleuiden etusivuilla ovat usein viitteitä asiattomiin teksteihin, jos saan kysyä, eli että keskustleuidenne etusivulla saattaa olla viite johonkim asialliseen yhteiskunnalliseen aiheeseen/ ongelmaan, mutta kun sitä klikkaa, on siellä aina jotakin häiriintynyttä provokaatiota ka kuka niistä keskustelunostoista päättää?

      Ja ei millään pahalla, mutta mistä syystä ette siivoa esimerkiksi kuvottavaa keskustelupalstaanne "Miehen logiikka", jolla olen usein yrittänyt keskustella, ja jossa ei mielestäni ole asiallista keskustelua koskaan ja ollenkaan?

      Kannattaisi ehkä laittaa sitä rahaa mieluummin keskustelemassa käyvien keskusteluturvallisuuden varmistamiseen, kuin etusivujen muokkailuun, jos valita voitte. En haluaisi arvostella, mutta minua pelottaa lukea tätä foorumia, tämän sisältöä. Mikäli uudella etusivullanne tulee jatkossa näkymään "viisi päivittäin vaihtuvaa otsikkoa", niin pitkäkää huoli, että ne ovat viittauksia verbaallisesti sisällöltään asiallisiin teksteihin - kukaan ei halua lukea mitään sairasta provokaatiota, ei mitään käänteistä vihaa ja kansankiihotusta. En minä ainakaan. Kannattaa lukea ne tekstit, joita fooruminne kirjoittajilta esille nostatte.

      Ja yhtenä vinkkinä: kun teillä kerran ei ole ennakkomoderointia, niin voisitteko ystävällisesti kieltää fooruminne säännöissä mauttoman linkittelemisen muilta uutissivustoilta, jollei kirjoittajalla ole omakohtaista aiheeseen esitettyä mielipidettä ja tarkkaa lähdeviittausta keskustelun aloituksessaan? Fooruminne sadat häiriköt harjoittavat havaitusti lähinnä ainoastaan sellaista viestintää, enimmäkseen, että linkittävät joltakin uutissivustolta jonkun linkin ja laittavat aloitustensa oheen vaan vaikkapa yhden lauseen kysymyksen ilman mielipidettä: Pidättekö sellaista mielipidekirjoittamisena, kun ette sellaisten "kirjoittajien" viestejä poistattele?

      Minun itseni taas on pakko lopettaa kirjoittelu tälle foorumille: olen joutunu aivan mielisairaan herjaamisen kohteeksi tällä foorumilla ja vaikka melkoisen henkisesti terve olenkin, ei mun kantti enää kestä lukea sitä, eikä kohta psyykekään, kun sen verran turvatonta on keskustella tällä teidän keskusteleusaitillanne, jossa kokee olevansa ihan yksin ja ilman mitään järkevien keskustelijoiden, saatika keskusteluita valvovien vastuullisten, apua kys. minulle tyystin tuntemattomilta herjaajilta, jotka vääristelevät sanomisiani. En tiedä onko herjaani joku sheriffi, ulkopuolinen nettikyttäri vaiko kuka ja mikä, mutta kyllästyttää olla jatkuvan vääristelevän ahdistelemisen kohteena, enkä yritä arvostella teitä, jos todella vilpittömästi pyritte pitämään huolta turvallisuudesta tällä foorumilla. Ja mua on herjattu sen verran asiattomasti tällä keskustelufoorumilla jo vuosikausia, ettei mulla enää ole mitään intoa rekisteröityä tän foorumin jäseneksi, vaikka aikoinaan sellaista harkitisinkin, koska ainakin eräällä arvon keskustelupalstallanne foorumiltanne, ovat muut kirjoittajat omavaltaisesti jo itseäni ennen "päättäneet", että mitä mukamas olisin.

      Poistattakaa foorumiltanne nimikkeiltään provosoivat palstanne, poistattakaa anonyymit palstat, joissa ihmiset voivat kysellä kaipaamiaan nimillä ja tunnistetiedoilla, koska niillä heiluu ainoastaan häiriköt, älkää paisuttako foorumianne uusilla palstoilla, jollei entisillekään riitä riittävän valvonnan resursseja ja laittakaa nyt ihmeessä joku näkyvästi valvomaan edes niitä(!) palstoja, joissa eniten herjaamista ja perättömien pulisijoita esiintyy.

      Tätä teidän foorumianne pidetään julkisuudessa mediana.

    • zorbuz

      On se nyt helewetti , ku saa odottaa 1-2 min. että sivulle edes pääsee jonkun vitubn soneran kokoseinän mainoksen takia ... saatana !!!

    • metsäherra

      haluan vanhan systeemin TAKAISIN. En ole saanut avattua postiani aikoihin.

    • mark_-

      pitäkää vaab entisellä ei siitä uudesta etusivusta tahdo saada mitään selkoa. pitäkää yksinkertaisena ja selkeänä niin ei hajoo pää kuin koittaa kayttöö

      • Maria*

        Miksi uskonnot-aihe on kokonaan poistettu keskusteluista? Seurasin sitä aktiivisesti vuosikausia, mutta nyt en enää viitsi tulla koko foorumille, koska keskustelut k.o. asiasta on poistettu.


    • KAHELIT!!!!!!!!!!!!!

      Ennen oli helppoa mennä uutisiin katteleen iltapäivälehtiä. mutta nekin piti piilottaa, VITTU

    • edellinen uudistus sotki pahasti.Tämä on jo katasrofi. Eikö teillä raukoilla ole muuta thekemistä.Kortistoon vaan turhat työntekijät...

    • Durak

      Aivan sekavaksi ovat mennytnämä uudet suomi24 sivut. Minkälainen nörtti on tehnyt tämän

    • Potkut persielle

      Antakaa hyvät Suomi24 sivujen tekijälle oikein kunnon potkut persielle. Eihän tämä pelaa ollenkaan. Ennen pelasi jotenkuten

    • herr52v

      älkää nyt hyvät suomi24 helppoheikit suunnitelko miltä etusivu näyttää, vaan suunnitelkaa mistä saisitte taidon laittaa sivunne toimimaan kunnolla. julkinen salaisuus on että kukaan sivujenne käyttäjä ei ole halunnut teidän alkavan uusimaan mitään, vaan itse sen olette päättäneet. huomaa kyllä kuinka paljon suomi24:ssä välitetään musta kun omasta idioottimaisesta asenteesta muka sivujen uudistamisista, ei ole eka kerta kun siellä puupäät lyö yhteen.

    • fgyhuik

      "Etusivun kehittäminen jatkuu edelleen, ja siksi käyttäjiltä saamamme palaute on meille erittäin tärkeää. Palautetta voit lähettää meille kirjoittamalla viestin tämän tiedotteen jatkoksi, tai käyttämällä palautelomaketta."

      Ha hah haa. Paskat te välitä käyttäjistä pätkääkään. Peukku perseessä ja toinen suussa te siellä kehittelette älyvapaita ideoitanne, joista kukaan käyttäjä ei pidä.

    • miksei sivu pysy etu sivulla avautumisen jälkeen rullaa etenpäin itsekseen

    • tapsu7

      haluaisin poistaa tapi1 profiilin ja kaikki tiedot pois mutta se ei onnistu serkkuni oli nähnut sen kuvat ja tiedot miten se poistetaan kun ei muista salasanaa enää kertokaa se miten se profiili poistetaan kokonaan kuvat ja kaikki tiedot uudistus on aivan huono juttu ennen se toimi mutta ei enää mikään toimi muutkin on aivan varmaan samaa mieltä kanssani jotka haluavat poistaa profiilinsa pois

    • meeriamanda

      MITEN on mahdollista että 9.9 tänävuonna on sallittu rekisteröinti
      meeriananda14.9.2011 09:37
      0 Avaa
      Sulje Hihii vanhana hippinä kokeile tukevampia lääkkeitä sillä kai sä vanha hippi oot kun hunksikin on tervaa kannattaa juoda litra kerrallaan simmottis siitä saa täyren hyöryn ittellens
      muutama pikanen sutisuti muuripadan pohjal parantaa romuskan ja monta muutakin kippeetä juttua

      Tälle nicille`? Siis eihän näin lähelle voi tulla... vain m -kirjain puuttuu. Olen BB:n lumoissa Sub-kanavalla, vaan sain viestin et joku leikkii minuna! Nyt jo ihmetystä herättänyt! Haluan joko oman nikkini poistoon tai tämän jäljittelijän ...oletan olevan kiusaa tekevä... entisen kerhon jäänteirä... jompi kumpi poistuu... KIITOS!

    • vaihdan pian

      Pelaako tämäkään?

      Siirto näppylä ei toimi

    • Näkyykö kaikilla suomi24 etusivulla nuo e-kontakti.fi ja match.com mainokset vai pitääkö niihin rekisteröityä että näkyy?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe