Ennen joskus ysikyt luvun puol välissä jokaisella enturo miehellä oli Hanx varusteet, mutta nyt on kadonnut johonkin ainakin näiltä ihan huippu nimiltä. Mitä kokemuksia siis näistä nykyisistä tuotteista?
Ajaaks kukaa Hankseilla?
4
836
Vastaukset
- lojottaja
Rouhiai tuolt jostai Lusist vai mist Heinolast se olikaa ni ajelee tai on siis ajellukkii jo pidemmän aikaa. Tietee hyvii kamoi on ku ei muil oo ajaa alkanu.
- Kokkosen Nalle
Hyvii ne on. Mut hei, ei tot Skrouhiaist voi sanoo kovin huipuks. Oliks se nyt sil 500 yampil Lahreskii mukan nyt ni jäi piikki pemari miehille puhumattakaa muista! Ja tää sälli ajaa ammatiksee joo joo -.-
- Esa #113
Kokkosen Nalle kirjoitti:
Hyvii ne on. Mut hei, ei tot Skrouhiaist voi sanoo kovin huipuks. Oliks se nyt sil 500 yampil Lahreskii mukan nyt ni jäi piikki pemari miehille puhumattakaa muista! Ja tää sälli ajaa ammatiksee joo joo -.-
Joo niin ajaa toi Rouhiaisen Riku ammattilaisena. Päivätöistä ei kuulema näe untakaan `=D
- elämäonkuinsuklaaras
Tom hanks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606264- 1003232
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252546- 212188
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271686
- 251470
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2251403- 491382
- 301341