Onko kukaan lähdössä tammikuussa 2011 au pairiksi australiaan? olen keskusttelut muutamien perheiden kanssa, jotka asuvat alueilla: Perth, Brisbane ja Melbourne ja tarkoitus olis lähteä tammikuussa johonkin noista kaupungeista. Olisi kiva tutustua vaihtaa kuulumisia samassa tilanteessa olevien kanssa :) ja australiassa olevat au pairit: vinkkejä ja kokemuksia otetaan mielelläään vastaan :)
Australiaan tammikuussa au pairiksi
10
904
Vastaukset
- katyaaa
Minä oon lähdössä tammikuussa Australiaan :) Oon au pairina 3kk Melbournessa tammikuun lopusta huhtikuun loppuu ja olisi myös tarkoitus vähä kierrellä ympäri maata. Eli jos oot Melbourneen päin tulossa, niin olisi kyllä mukava tutustua!
- oz89
ookei..löysin perheen Perthista, joten en ainakaan au pair työn aikana Melbourneen asti reissaa, mutta ehkä sen jälkeen saatan Melbourneekin eksyä :) tarkoitus on siis lähteä kiertelemään au pair jakson jälkeen...
- land of oz
Brisbaneen lähden tammikuun puolessavälissä au pairiksi, jos reissaat sinnepäin niin matkaseura on tervetullutta! Ja onnee perheen etsimisen kanssa! :)
- oz89
löysin perheen Perthin kaupungista mutta voi olla että au pair jakson jälkeen eksyn Brisbaneenkin :)
- Laurav
moi!
minne päin brissyy oot menossa au pairiks?
ite oon ollu täällä syyskuun puolesta välistä ja asun brisbane cbd:n kaakkois puolella.
- jansuuhhh
Moikka ! Mä oon lähdössä perthiin kans lokakuun puolessa välissä !
- australiaforever
kateus iski, iten oon lähössä vasta about 2014....... sitä odottellessa!
- aupairau
Moi! Mä oon lähdössä myös au pairiksi Perthiin kahden viikon päästä!! Mikä päivä lennät?
- Pamska
Heips! :) Ma oon ollu Perthissa jo kohta 3kk, tulin au pairiksi mut ei menny kaikki ihan suunnitelmien mukaan joten nyt asustelen valiaikasesti poikaystavan luona :D
- curious..
Pamska, mitäs perheen kanssa tapahtui? :O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302602- 111272
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3331012- 45902
- 45854
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20839Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61754- 44730
- 44726
- 46656