Onko kukaan lähdössä tammikuussa 2011 au pairiksi australiaan? olen keskusttelut muutamien perheiden kanssa, jotka asuvat alueilla: Perth, Brisbane ja Melbourne ja tarkoitus olis lähteä tammikuussa johonkin noista kaupungeista. Olisi kiva tutustua vaihtaa kuulumisia samassa tilanteessa olevien kanssa :) ja australiassa olevat au pairit: vinkkejä ja kokemuksia otetaan mielelläään vastaan :)
Australiaan tammikuussa au pairiksi
10
901
Vastaukset
- katyaaa
Minä oon lähdössä tammikuussa Australiaan :) Oon au pairina 3kk Melbournessa tammikuun lopusta huhtikuun loppuu ja olisi myös tarkoitus vähä kierrellä ympäri maata. Eli jos oot Melbourneen päin tulossa, niin olisi kyllä mukava tutustua!
- oz89
ookei..löysin perheen Perthista, joten en ainakaan au pair työn aikana Melbourneen asti reissaa, mutta ehkä sen jälkeen saatan Melbourneekin eksyä :) tarkoitus on siis lähteä kiertelemään au pair jakson jälkeen...
- land of oz
Brisbaneen lähden tammikuun puolessavälissä au pairiksi, jos reissaat sinnepäin niin matkaseura on tervetullutta! Ja onnee perheen etsimisen kanssa! :)
- oz89
löysin perheen Perthin kaupungista mutta voi olla että au pair jakson jälkeen eksyn Brisbaneenkin :)
- Laurav
moi!
minne päin brissyy oot menossa au pairiks?
ite oon ollu täällä syyskuun puolesta välistä ja asun brisbane cbd:n kaakkois puolella.
- jansuuhhh
Moikka ! Mä oon lähdössä perthiin kans lokakuun puolessa välissä !
- australiaforever
kateus iski, iten oon lähössä vasta about 2014....... sitä odottellessa!
- aupairau
Moi! Mä oon lähdössä myös au pairiksi Perthiin kahden viikon päästä!! Mikä päivä lennät?
- Pamska
Heips! :) Ma oon ollu Perthissa jo kohta 3kk, tulin au pairiksi mut ei menny kaikki ihan suunnitelmien mukaan joten nyt asustelen valiaikasesti poikaystavan luona :D
- curious..
Pamska, mitäs perheen kanssa tapahtui? :O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti29246039Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!5311504Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy24311099Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump449898Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla938725Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2936797Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka133867Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j43585Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti33460Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle83379