Tämä on kilpailu siitä, kenellä on parhaat blondivitsit ja kenellä huonoimmat. Minusta parhaat vitsit tulevat hanurista ja huonoimmat rautanyrkistä. Hanurilla on hauskoja, nokkelia oivalluksia ja rautanyrkillä vähän yksitotisiä, ei kovin älykkäitä. Tämä on vaan mun mielipiteeni.
Kenellä parhaat blondivitsit?
5
2001
Vastaukset
- eLLu
>Vielä kerran pojat!
>
>
>Vihdoinkin miehisiä blondivitsejä!!!
>
>Mies tulee kotiin ja löytää vaimonsa sängystä
>hikisenä ja huohottavana.
>Mies kysyy, mikä vaimoa vaivaa. "Minulla on
>sydänkohtaus", vaimo vastaa.
>Mies ryntää alakertaan soittamaan ambulanssia. Hänen
>luokseen tulee perheen
>nelivuotias ja kertoo, että Veikko-setä on vanhempien
>vaatekomerossaalastomana.
>Mies laskee luurin kädestään ja ryntää takaisin
>yläkertaan.
>Hän riuhtaisee komeron oven auki ja löytää veljensä
>komerosta alastomana.
>"Vaimollani on sydänkohtaus ja sinä kuljeksit täällä
>alastomana säikytellen lapsia", hän huutaa vihaisena...
>
>Mikä on helpoin tapa tappaa mies?
>Laittaa hänen eteensä alaston nainen ja six-pack
>olutta ja sanoa,että
>hän saa valita vain toisen.
>
>Mitä yhteistä on miehillä ja sukkahousuilla? Ne joko
>tarraavat kiinni,
>juoksevat pakoon tai eivät ole sopivat haaroista.
>
>Miksi miehet viheltelevät asioidessaan vessassa?
>Jotta he muistaisivat
>helpommin, kummasta päästä pitää pyyhkäistä.
>
>Mitä eroa on miehellä ja naisella?
>Nainen haluaa yhden miehen tyydyttävän hänen kaikki
>tarpeensa,mies haluaa
>kaikkien naisten tyydyttävän hänen yhden tarpeensa.
>
>Kuinka estät miestäsi lukemasta sähköpostiasi?
>Nimikoit kansion uudelleen
>nimellä "Käyttöohjeet".
>
>Lähetä tämä samainen viesti kuudelle tuntemallesi
>hauskalle ja
>älykkäälle naiselle ja pelasta heidän päivänsä!!!
>- angela_x
Lisää tälläisiä, kiitos :D
- Män
vitsit mutta onko kuitenkin pakko kopsata sama teksti samaan palstaan kysynpähän vaan.
- teinipervo
juu nii hanurilla on hyvät vitsit.. rautanyrkillä on sellasii et en ees tajuu niit kaikkii.. esim se joku pikku-kalle vitsi...
- vitsei
Miksi blondi ei osaa sanoa lukua 70? – Koska sillä on suu täynnä 69:n jälkeen.
Mitä eroa on blondilla ja keilapallolla? – Keilapalloon mahtuu vain kolme sormea.
Mitä yhteistä on blondilla ja sanomalehdellä? – Molempia painetaan yöllä.
Blondi istui saunan lauteilla vihtoen haarojenväliä vihdalla kiivaasti. Mitä blondi sanoi? -”Ota nyt sitten välillä salaattiakin kun oot lihatavaraa jo niin paljon saanut.”
Mitä yhteistä on paistinpannulla ja blondilla? – Molemmat kovettavat munan.
Mitä eroa on hyttysellä ja blondilla? – Hyttynen tajuaa lopettaa imemisen, kun ensimmäisen kerran läpsäyttää.
Miksi blondi ei voi harrastaa rintauintia? – Heti alapään kastuessa blondi kääntyy selälleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644