Kenellä parhaat blondivitsit?

Äänestys

Tämä on kilpailu siitä, kenellä on parhaat blondivitsit ja kenellä huonoimmat. Minusta parhaat vitsit tulevat hanurista ja huonoimmat rautanyrkistä. Hanurilla on hauskoja, nokkelia oivalluksia ja rautanyrkillä vähän yksitotisiä, ei kovin älykkäitä. Tämä on vaan mun mielipiteeni.

5

2001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eLLu

      >Vielä kerran pojat!
      >
      >
      >Vihdoinkin miehisiä blondivitsejä!!!
      >
      >Mies tulee kotiin ja löytää vaimonsa sängystä
      >hikisenä ja huohottavana.
      >Mies kysyy, mikä vaimoa vaivaa. "Minulla on
      >sydänkohtaus", vaimo vastaa.
      >Mies ryntää alakertaan soittamaan ambulanssia. Hänen
      >luokseen tulee perheen
      >nelivuotias ja kertoo, että Veikko-setä on vanhempien
      >vaatekomerossaalastomana.
      >Mies laskee luurin kädestään ja ryntää takaisin
      >yläkertaan.
      >Hän riuhtaisee komeron oven auki ja löytää veljensä
      >komerosta alastomana.
      >"Vaimollani on sydänkohtaus ja sinä kuljeksit täällä
      >alastomana säikytellen lapsia", hän huutaa vihaisena...
      >
      >Mikä on helpoin tapa tappaa mies?
      >Laittaa hänen eteensä alaston nainen ja six-pack
      >olutta ja sanoa,että
      >hän saa valita vain toisen.
      >
      >Mitä yhteistä on miehillä ja sukkahousuilla? Ne joko
      >tarraavat kiinni,
      >juoksevat pakoon tai eivät ole sopivat haaroista.
      >
      >Miksi miehet viheltelevät asioidessaan vessassa?
      >Jotta he muistaisivat
      >helpommin, kummasta päästä pitää pyyhkäistä.
      >
      >Mitä eroa on miehellä ja naisella?
      >Nainen haluaa yhden miehen tyydyttävän hänen kaikki
      >tarpeensa,mies haluaa
      >kaikkien naisten tyydyttävän hänen yhden tarpeensa.
      >
      >Kuinka estät miestäsi lukemasta sähköpostiasi?
      >Nimikoit kansion uudelleen
      >nimellä "Käyttöohjeet".
      >
      >Lähetä tämä samainen viesti kuudelle tuntemallesi
      >hauskalle ja
      >älykkäälle naiselle ja pelasta heidän päivänsä!!!
      >

      • angela_x

        Lisää tälläisiä, kiitos :D


      • Män

        vitsit mutta onko kuitenkin pakko kopsata sama teksti samaan palstaan kysynpähän vaan.


    • teinipervo

      juu nii hanurilla on hyvät vitsit.. rautanyrkillä on sellasii et en ees tajuu niit kaikkii.. esim se joku pikku-kalle vitsi...

    • vitsei

      Miksi blondi ei osaa sanoa lukua 70? – Koska sillä on suu täynnä 69:n jälkeen.
      Mitä eroa on blondilla ja keilapallolla? – Keilapalloon mahtuu vain kolme sormea.
      Mitä yhteistä on blondilla ja sanomalehdellä? – Molempia painetaan yöllä.
      Blondi istui saunan lauteilla vihtoen haarojenväliä vihdalla kiivaasti. Mitä blondi sanoi? -”Ota nyt sitten välillä salaattiakin kun oot lihatavaraa jo niin paljon saanut.”
      Mitä yhteistä on paistinpannulla ja blondilla? – Molemmat kovettavat munan.
      Mitä eroa on hyttysellä ja blondilla? – Hyttynen tajuaa lopettaa imemisen, kun ensimmäisen kerran läpsäyttää.
      Miksi blondi ei voi harrastaa rintauintia? – Heti alapään kastuessa blondi kääntyy selälleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe