Kiusaaminen on kamalaa

................

Mun luokalla on kolme tyttöä, jotka kiusaa minua joka päivä. Kumpa vaan jonain kauniina aamuna aamunavauksessa rehtori ilmottais, että ne on jääny rekan alle. Ja en muuten pitäis hiljasta hetkeä... Oon ollu kerho/päiväkoti-, eskari-, ja nyt koulukiusattu. 13 vuotta koulukiusaamista, heti päiväkodin ekasta päivästä lähtien. Voitte kuvitella, miten kuljetan veitsen terää ranteella, ja toivon, että ois rohkeutta painaa...

5

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakka69

      now this is how real loser talks :D

      • kokemusta on

        Todella naurettava kommentti kakka69,ltä. Todellisia luusereita ovat kiusaajat, jotka syyttä tuhoavat toisen elämää. Ketjun aloittajalle voimia! Kyllä se kiusaaminen loppuu viimeistään silloin kun kiusaajat aikuistuvat. Älä anna kiusaamisen tuhota omanarvontuntoasi.


      • dsgthyuijhugy
        kokemusta on kirjoitti:

        Todella naurettava kommentti kakka69,ltä. Todellisia luusereita ovat kiusaajat, jotka syyttä tuhoavat toisen elämää. Ketjun aloittajalle voimia! Kyllä se kiusaaminen loppuu viimeistään silloin kun kiusaajat aikuistuvat. Älä anna kiusaamisen tuhota omanarvontuntoasi.

        Tosiasiassa niitä todellisia luusereita on ne, jotka vetäytyy kuoreensa säälimään itseään, kun vois taistella vastaan.


    • Kerro opettajalle

      tasan tarkkaan, mitä sinulle sanotaan ja tehdään ja pyydä ottamaan nämä nimenomaiset asiat puheeksi tyttöjen kanssa ja sanomaan, että näin ja näin ei saa koulussa (eikä muuallakaan) tehdä. Itsekin voit ruveta käyttäytymään vähän siten, että tytöt eivät enää koe sinun lähestymistäsi yhtä turvalliseksi. Asetu vähän niin kuin heidän yläpuolelleen ja kysy, että "Millä luokalla teikäläiset ajatteli ruveta aikuistumaan? Tulee kohta kiire." ja käännä huomio koko ajan heihin äläkä selittele/puolustele itseäsi millään tavalla. Äläkä välitä mistään kommenteista, mitä näistä pissiksistä sen jälkeen irtoaa. Sehän on selvä, että jotain pitää äkkiä keksiä, ettei kasvot mene, mutta huomaat varmasti hermostumisen merkit.

    • Et just ne tytöt vois tykätä susta. Kiusaamiselle on yleensä syy. Mitä kotona, sitä koulussakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1651
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      340
      1244
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      63
      1145
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. 69
      768
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      35
      702
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe