Mun luokalla on kolme tyttöä, jotka kiusaa minua joka päivä. Kumpa vaan jonain kauniina aamuna aamunavauksessa rehtori ilmottais, että ne on jääny rekan alle. Ja en muuten pitäis hiljasta hetkeä... Oon ollu kerho/päiväkoti-, eskari-, ja nyt koulukiusattu. 13 vuotta koulukiusaamista, heti päiväkodin ekasta päivästä lähtien. Voitte kuvitella, miten kuljetan veitsen terää ranteella, ja toivon, että ois rohkeutta painaa...
Kiusaaminen on kamalaa
5
605
Vastaukset
- kakka69
now this is how real loser talks :D
- kokemusta on
Todella naurettava kommentti kakka69,ltä. Todellisia luusereita ovat kiusaajat, jotka syyttä tuhoavat toisen elämää. Ketjun aloittajalle voimia! Kyllä se kiusaaminen loppuu viimeistään silloin kun kiusaajat aikuistuvat. Älä anna kiusaamisen tuhota omanarvontuntoasi.
- dsgthyuijhugy
kokemusta on kirjoitti:
Todella naurettava kommentti kakka69,ltä. Todellisia luusereita ovat kiusaajat, jotka syyttä tuhoavat toisen elämää. Ketjun aloittajalle voimia! Kyllä se kiusaaminen loppuu viimeistään silloin kun kiusaajat aikuistuvat. Älä anna kiusaamisen tuhota omanarvontuntoasi.
Tosiasiassa niitä todellisia luusereita on ne, jotka vetäytyy kuoreensa säälimään itseään, kun vois taistella vastaan.
- Kerro opettajalle
tasan tarkkaan, mitä sinulle sanotaan ja tehdään ja pyydä ottamaan nämä nimenomaiset asiat puheeksi tyttöjen kanssa ja sanomaan, että näin ja näin ei saa koulussa (eikä muuallakaan) tehdä. Itsekin voit ruveta käyttäytymään vähän siten, että tytöt eivät enää koe sinun lähestymistäsi yhtä turvalliseksi. Asetu vähän niin kuin heidän yläpuolelleen ja kysy, että "Millä luokalla teikäläiset ajatteli ruveta aikuistumaan? Tulee kohta kiire." ja käännä huomio koko ajan heihin äläkä selittele/puolustele itseäsi millään tavalla. Äläkä välitä mistään kommenteista, mitä näistä pissiksistä sen jälkeen irtoaa. Sehän on selvä, että jotain pitää äkkiä keksiä, ettei kasvot mene, mutta huomaat varmasti hermostumisen merkit.
Et just ne tytöt vois tykätä susta. Kiusaamiselle on yleensä syy. Mitä kotona, sitä koulussakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731651
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3401244- 631145
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html192919- 44878
- 69768
- 49760
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244535702- 119654
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79620