Siskoni 6 vuotias poika kyseli, miksi erosin exästäni.. Kerroin, ettei meillä ollut enää hauskaa yhdessä. Tähän poika totesi, että "Höh, olisitte menneet huvipuistoon"! Nykyinen avopuolisoni oli samassa pöydässä kuuntelemassa keskustelua, eikä hänkään pystynyt pidättelemään naurua :) Niin, voi kun elämä olisikin noin yksinkertaista.
Huvipuistoon
Mä vaan
3
860
Vastaukset
Elämän pitää olla helppoa ja mukavaa, eikä sitä saa pilata millään.
- Anttijoki
Niin, kumpa olisikin. Tuossa se esille tulee, kuinka se vielä tuossa iässä on helppoa. Ei ole vielä aavistustakaan elämän karikoista ja vastoinkäymisestä. Vielä ei tuossa iässä voi edes kuvitella, että aikuisiällä voi tulla sellaisiakin ongelmia, jotka eivät huvipuistokäynneillä korjaannu. 6 vuotiaallehan ne tuovat ilon ja onnen pitkäksi aikaa.
- .,.,- =
Mikä kumma teitä nykynuoria oikein piinaa ?
Kärpäsen paskastakin tehdään eroasia !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244