Taas on uusi probleema.
Hommasin reitittimen, ja hyvin siihen loksahtelee kone toisensa jälkeen mutta tään nokialaisen kanssa on ongelmia.
Siis kun siinä reitittimen esiajetussa salasanassa on isoja ja pieniä
kirjaimia, niin miten ma saan tän aparaatin tuottamaan niitä osoja?
Tässä on käytettävissä qwerty kin, mutta ei auta, vain pieniä suoltaa :(
ISOT Ja pienet kirjaimet
6
3600
Vastaukset
- N900 real one
Riippuu puhelin mallista.
N900 saa isot kirjaimet painamalla nuolta ylös päin kahdesti tai pitämällä sitä pohjassa.
ja numerot saa pitämällä ylärivin numero nappia pohjassa tai painamalla sinistä nuolta kahdesti tai pohjassa pitämällä.
Ohjekirja auttaa mikä puhelin sulla lie onkaan.Sinun kannattaa muuttaa salasana semmoseksi, missä ei ole isoja kirjaimia. Reititin kannattaa myös suojata Wpa2 salauksella.
- Nokia N86 8MP
vapunen kirjoitti:
Sinun kannattaa muuttaa salasana semmoseksi, missä ei ole isoja kirjaimia. Reititin kannattaa myös suojata Wpa2 salauksella.
Jos oikein muistan, JU1PP1:lla on E75, jossa saman SHIFT-nappulan takaata saa isot merkit
Nokia N86 8MP kirjoitti:
Jos oikein muistan, JU1PP1:lla on E75, jossa saman SHIFT-nappulan takaata saa isot merkit
Noin selkeähän juttu lopulta olikin!
Piti oikein tutkia asiaa että missä olen päässyt tyhmentymään niin etten mokomaa itse huomannut.
Ja löytyihän siinen selkeä syykin: Nokia on autaomatisoinut tekstiviestin kierjoittamisen tuolla qwerty näppäimistöllä niin, että aloitukseen sekä pisteen ja välilyönnin jälkeen tulee aina suuri alkukirjain. Ei näinollen ole lllut mitään tarvetta etsiä noita shift-näppäimiä.
Tässä tapauksessa teksti kuitenkin syötetään osoitekenttään, ja se taas on automatisoitu niin että isoa alkukirjainta ei tulekaan.
Moinen turha automatisointi tuo mielen karkean, mutta sitäkin osuvamman sanonnan, jota rakennustyömailla ahkerasti käytetään: "teki tekovitun ehjään perseeseen" :s- 19+12
vapunen kirjoitti:
Sinun kannattaa muuttaa salasana semmoseksi, missä ei ole isoja kirjaimia. Reititin kannattaa myös suojata Wpa2 salauksella.
Itseasiassa salasanassa kannattaa olla isoja ja pieniä kirjaimia. Ne vaikeuttavat salasanan murtamista ja arvaamista.
- Anonyymi
Miten saan isot kirjaimet Samsung tvhen, pitäisi kirjautua isoilla kirjaimilla verkkoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126