loppuu`
tällaista huhua liikkuu?
onko perää?
kpo voi kyllä tehdä mitä vain, eikö se niiden ole?
harmi vaan ku vielä kauan aikaa sitten oli huippu paikka
vitsari shell
59
3867
Vastaukset
- epätietoinen*
ei kai loppumassa`??
- gtrsd
Paikka syö ABC:n kannattavuutta, ja loppuihan sieltä jo aikanaan se ruokapuolikin...
Taitaa pitkäaikainen vuokrasopimus loppua piakkoin Shellin kanssa, joten jotain tapahtuu kyllä. - alas ajo
paljon eritoten se että kyseisellä asemalla on varmaan kokkolan kalleimmat polttoaineet ja ottaen huomioon sen,että vitsarin shelliltä ei kovin pitkästi ole kokkolan keskustaan ja tosille esim hakalahden st1 lle jossa polttoaineet maksavat jo vähemmän puhumattakan siitä että shell ketju kaikkineen vähentää Suomessa asemiaan taitaa tulla ne kylmäasemat niinkuin kaikilla muillaki on ainoastaa ilta 21 pidetään asemia auki joista saa öljyä ja lasin pesunestettä ja muuta pientä.Sitäpaitsi kun lähdetään helsingistä niin jokaisella huoltoasemalla on kylmäasema niissä kylmäasemissa on vain se vika että mikäli se mittari ei toimi niin mistä saa polttoainetta kun seuraava mittari saattaa olla jopa 100km päässä? itse otan aina autoon pitkälle matkalle lähtiessä varakanisterin vähintään 10l polttoainetta mukaan Suomea kun uhkaa autiotuminen ja kaikki palvelut alasajetaan säästösyihin vedoten,mutta ulkomaille ne kokoomulaiset isänmaanpetturit kyllä lainaa antaa
- tehtyjä syitä
KPO on tarkoituksella alasajanut Vitsarin Shelliä jo monta vuotta. Helppoahan se on, kun nostaa hinnat ja lopettaa ruokatarjoilun. Harmi, se oli huippupaikka, jonka ruokakaan ei pettänyt koskaan.
Shell omistaa tontin, ja se ei KPO:lle sovi. Teki tarkoituksella ABC:n vähän matkan päähän.
Kaksi kertaa olen käynyt ABC:llä, ja se riitti. Kolkko paikka, ruoka mautonta mössöä. - Skortilla
tehtyjä syitä kirjoitti:
KPO on tarkoituksella alasajanut Vitsarin Shelliä jo monta vuotta. Helppoahan se on, kun nostaa hinnat ja lopettaa ruokatarjoilun. Harmi, se oli huippupaikka, jonka ruokakaan ei pettänyt koskaan.
Shell omistaa tontin, ja se ei KPO:lle sovi. Teki tarkoituksella ABC:n vähän matkan päähän.
Kaksi kertaa olen käynyt ABC:llä, ja se riitti. Kolkko paikka, ruoka mautonta mössöä.Loppuu varmasti heti kun vuorasopimus loppuu, nyt katsotaan vain myykö Shell (ST1) tontin vai jyrääkö KPO paikan alas.
Ruoka on muuten samaa kuin ABC:lläkin ja bensa on Shellin ja KPO haluaa myydä ABC:n bensiiniä, siitä hintaero. - Kuspää
Skortilla kirjoitti:
Loppuu varmasti heti kun vuorasopimus loppuu, nyt katsotaan vain myykö Shell (ST1) tontin vai jyrääkö KPO paikan alas.
Ruoka on muuten samaa kuin ABC:lläkin ja bensa on Shellin ja KPO haluaa myydä ABC:n bensiiniä, siitä hintaero.Vuokrasopimus päättyy v. 2015. Ja eiköhän KPO:lle tulisi noin taloudelliselta ajattelutavalta edullisemmaksi luopua asemasta purkamatta sieltä mitään ja myymällä asemakiinteistön eteenpäin St1:lle. Mutta on sitä ennenkin nähty, kun periaatteesta tehdään jotakin vastoin maalaisjärkeä. Isojen poikien Monopoli-peli, leikitään oikeilla rakennuksilla. Ja asiakasomistajat maksais koko lystin tässä tapauksessa. Heil kepu!
- Tuhansia kertoja ohi
tehtyjä syitä kirjoitti:
Kaksi kertaa olen käynyt ABC:llä, ja se riitti. Kolkko paikka, ruoka mautonta mössöä.Kerran kävin pian avajaisten jälkeen ja se riitti.
Oli jotenkin kolkon ja tympeän tuntuinen miljöö... - John Rambo
oletko huomannut, että kannattaa vaihtaa rambo-puukon tulitikut myös aina ennen matkaa!!??
- blackwildcatman
Kaffeella vois käydä kuitennii :)
Makso mitä makso, omisti kuka omisti.
Tahdon. - Tosirealisti Kokkola
Kertakäynti riitti. Oli tosi synkkä ja luotaantyöntävä paikka.
Keskellä ei mitään.
Ihme, että sinne joku erehtyi menemään... - tyytyväinen kävijä
Tosi hyvä paikka! Toivottavasti ympäristössä asuvat tajuavat käyttää palveluita, joita yrittäjä tarjoaa.
- Tosirealisti Kokkola
Älä poika perkele runkkaa joka viestissä.Etkö tiedä että se on syntiä.
- mee norsujen kaa
ekkö keksi ittelles omaa nimimerkkiä saatanan nimmarin kopioja pedofiili !!
painu Afrikkaan lähetyssaarnaamaan ko olis jo !!
- misukat73
Vitsarin Shell on palvelut minua erinomaisesti vuosikaudet. Ruokaahan sieltä ei enää saa eli se ei voi olla samaa kuin ABC:llä! Kaiken kaikkiaan tympii KPO:n monopoli ja se, että se tarkoitushakuisesti ajaa alas paikkaa, jolloin joku tosirealistikin pääsee laukomaan muka teräviä ja muka näppäriä kommenttejaan.
- kop kop kpo
Eihän Kpo pidä kannatomia paikkoja
- Eikö muka?
kop kop kpo kirjoitti:
Eihän Kpo pidä kannatomia paikkoja
Tuskin kysymys on ollut siitä, etteikö Vitsarin Shell olisi aikanaan kannattanut. Osuuskaupan ja Shellin herrojen sukset vain taisivat mennä aikanaan ristiin. Ja kun tietää ainakin tämän pohjalaisen kansanluonteen, niin kepuvaltainen "meidän kauppa" oli tuskin se, joka olisi ollut se solidaarisempi osapuoli.
- ei ei ei eikä ei
Lestaatiolaisten kakaroitten miehittämä. Ei kiitos.
- krhm...
voi kop kop kun et nyt oikein tajunnut mistä on kyse. KPO siis on tehnyt Virsarin Shellin suhteen sellaisia ratkaisuja, joilla paikan kannattavuus saadaan huonompaan suuntaan ja sen jälkeen on sitten helppo perustella, että toi voi kun on pakko sulkea mutta kun ei kannata. Did you get it?
- Autoilija Aaltonen
Harmillista, jos loppuu. Itse tosin asioin enemmän Heinolan ABC:llä, kun sattuu olemaan lähempänä.Vitsarin asema olisi hyvällä paikalla, mutta liittymä on erittäin huono ja varsinkin raskaalle kalustolle.
Harmikseni täytyi todeta sekin, että ruokaahan sieltä ei saanut, kun jokin aika sitten oli tarkoitus mennä sinne syömään. Nakkisämpylöitä jne. tosin oli. - asikaskato
Oisit ostanu enemmän ruoka-annoksia että ois kannattanut pitää kokkia töissä
krhm - krhm1
lisää ymmärtämättömiä!Koko kuvion ydinhän on se että oli pihvinpurijoiden määrä mikä tahansa niin kpo ajaa vitsarin shellin alas keskittääkseen toiminnan abc:lle. ei muuta kuin sinne teollista "herkkuruokaa" syömään. shellillä sentään leikkeetkin oli leikkeitä.
- ABC ABC
Onneksi pärjäämme ilman Vitsarin Shelliä
- perhorysä
ABC ABC kirjoitti:
Ko. paikassa on henkilökunnan "parasta ennen" päiväys mennyt ohi jo ajat sitten. Porukka on niin tympeää, että hyvä ettei korville tule. Viimeksi kävimme panniinilla. Rahastettiin yli hintaa ja kun valitettiin, rahat paiskattiin kuin koiralle. Ruoka tuotiin "hieman ylikypsennettynä" kuin kostoksi. Järsiessämme palaneita käppyröitä, päätimme, että ei koskaan, ikinä Vitsariin. Sitä paitsi, siellä on niin likaista,että jalat tarttuvat lattiaan ja vessojen siisteys on mallia vanha neukkula.
- kusin ohi voi juku
perhorysä kirjoitti:
Ko. paikassa on henkilökunnan "parasta ennen" päiväys mennyt ohi jo ajat sitten. Porukka on niin tympeää, että hyvä ettei korville tule. Viimeksi kävimme panniinilla. Rahastettiin yli hintaa ja kun valitettiin, rahat paiskattiin kuin koiralle. Ruoka tuotiin "hieman ylikypsennettynä" kuin kostoksi. Järsiessämme palaneita käppyröitä, päätimme, että ei koskaan, ikinä Vitsariin. Sitä paitsi, siellä on niin likaista,että jalat tarttuvat lattiaan ja vessojen siisteys on mallia vanha neukkula.
eikös tuo ole ajoittain aivan normaalia sama mihin paikkaan menee?
jos kaikki negatiiviset asiat jotka voivat olla mahdollisia niin sattuuu juuri yhdelle henkilölle yhtenä päivänä, niin voi voi. ja siitäkös pitää pitää yleistää koko saitin ideologiaa.
Weeceessä voisikin olla joku hovipalvelija seisomassa rätit kädessä ja pyhkimässä joka asiakkaan sikailut heti pikimmiten. - Hyi helskutti
ABC ABC kirjoitti:
Onneksi ei ole tarvinnut poiketa ABC:lle, kun on olemassa oikeita huoltoasemiakin. Sellaisia jopa, joissa ei tunne tulleensa rosvotuksi.
- Virsarin Shell
Meeppäs pyyhkinään niitä kusirantuja ku otat noin nokkiis saahan tällä palstalla jokainen sanoa mielipiteensä.
- 35
meneppäs itse pyyhkimään..? ja otit siis nokkiisi mitä kerroin.
Saanhan minäkin sanoa mielipiteeni? - nokka pystyssä
Ootkos siellä töissä ku noin hermoon ottaa ???
- hernepyssymies
en. oletko itse paikan vastustaja kun noin nyppii?
- Ilo irti
Hep hei mulle on aivan sama mitä siellä tapahtuu ja yritä Sinäkin nauttia kesästä ja älä murhehdi suotta!
- 25
enhän minä murehdi kun huvikseni kirjoittelen, mielikin on vähän mukana, täällä sisätiloissa on nyt juuri kesäfiilis kaukana, aamulla taas jatkuu ulkoilut.
- Räkänokat uhoo
Joillaki näkkyy olevan kusta nupissa enemmänkö pää vetää, buahahaaaa.
- 7
perustelut poikaseni, perustelut.
- Ja näin heiluu lanne
7 kirjoitti:
perustelut poikaseni, perustelut.
Se lotina rakkaani, se lotina.
- valtatie 8
Ja näin heiluu lanne kirjoitti:
Se lotina rakkaani, se lotina.
Saisi työntää Perhojokeen koko paikan. Tällä palstalla jotkut kehottavat ASIAKKAITA SIIVOAMAAN HUOLTOASEMAN VESSATILOJA!?!?! Kaikki käy näille näppärille, jotka ovat itse etunenässä sotkemassa paikkoja. Eikö henkilökunnalla ole kirjoittajien mielestä mitään velvotetta edes asianmukaiseen asiakaskohteluun.... Mutta just joo, tämähän on Kokkolan yleinen linja.
- tosikko 7
valtatie 8 kirjoitti:
Saisi työntää Perhojokeen koko paikan. Tällä palstalla jotkut kehottavat ASIAKKAITA SIIVOAMAAN HUOLTOASEMAN VESSATILOJA!?!?! Kaikki käy näille näppärille, jotka ovat itse etunenässä sotkemassa paikkoja. Eikö henkilökunnalla ole kirjoittajien mielestä mitään velvotetta edes asianmukaiseen asiakaskohteluun.... Mutta just joo, tämähän on Kokkolan yleinen linja.
Missä sun huumorintaju on? Täällä palsatalle kaikki jutut ei ole aivan pääkireellä luotuja.
- 20
valtatie 8 kirjoitti:
Ja sulle näppärälle käy se että "HUOLTOASEMAN VOI TYÖNTÄÄ PERHOJOKEEN" tosi näppärää, oi joi :D
- 36
valtatie 8 kirjoitti:
Sinun "Kokkolan yleinen linja" on siyvällä sinun omassa päässäsi, etkä varmaan hetkeen oivalla että asian voi ajatella toisinkin.
- hörönauru
tosikko 7 kirjoitti:
Missä sun huumorintaju on? Täällä palsatalle kaikki jutut ei ole aivan pääkireellä luotuja.
huumorintaju taitaa olla iteltäs hukassa?
- lukihäiriökö-kö-kkö
36 kirjoitti:
Sinun "Kokkolan yleinen linja" on siyvällä sinun omassa päässäsi, etkä varmaan hetkeen oivalla että asian voi ajatella toisinkin.
"siyvällä" on oma pääsi. sen kun menet itse paikan päälle toteamaan- tunnelma voipi olla toinen sen jälkeen.
- Ärjys
Vai palvelua... Mistä sitä Kokkolasta ylipäätänsä saa?!? Ainakaan huoltoasemilta...
- tronteri
Rouva Hansson ja hänen tyttärensä eivät sovi asiakaspalveluun.
- Kans son
Älä nimittele !
- uiopå
Kans son kirjoitti:
Älä nimittele !
Minä en mitään nimittele. tämä on fakta.
- Bensan tankkaaja
Vitsarissa on ihan hyvää bensaa, auto kulkee edelleen.
- Lapsellista
Täällä taitaa määrätyt tyypit käydä haastamassa vain riitaa...Jää itse aihe huomioimatta kun saa jollekin vain sanoa ilkeästi !
Äkkiä vaan viestiä vaikka ei osata edes oikeinkirjoitusta. - ei vits
Puution tyttö ei sovi asiakaspalveluun.
- jkopå
Vitsarin shellillä työskentelevä miesmyyjä käyttäytyy erittäin huonosti ja tökerösti. Mies ei sovi asiakaspalveluun. hänellä on lasit.
- joutavaahöpinää
Eli siis jos ei ole laseja niin sopii asiakaspalveluun. Todella mielenkiintoista rotuoppia, onnittelut!!!
- paaaappapoika
Minusta on ihan hyvä että kun asiakas käyttäytyy sikamaisesti ja jalat pöydällä tulee hänelle sanoa suorat sanat. Onko se huonoa palvelua. Näitäkin tapaauksia näkee asemilla. Herne meni asiakkaalta nenään kun ei isi ole koskaan kieltänyt.
- Perävanne
Tuli tosi soppa
- se on siten että...
haluan nuolla anaalirauhasiasi samalla kun piereskelen..........
- rvahansson
vai niinkö haluat onpa sulla erikoinen tauti
- rouvasimpukka
hahaaaaa
- frt6yh
onko siellä nykyään paljon väkeä kun se on auki 6-24
- koira
Aika hiljaista.mut silti saa odottaa että palvellaan..
- abcsimpukka
joo ei niillä kiirettä ole
- Anonyymi
siellä on se tympeä akka joka oli ennen nukkumatissa
- Anonyymi
kauheita ämmiä siellä kyylää aina niinkuin vierasta sikaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882148
- 1321812
- 1751435
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161321ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191215- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3191045- 541003
- 781003