Ompas täälä taas tänään kirjoitettu asiallisia, juuri kun olin lukemassa yhtä ah' niin asiallista aloitusta, ni sinne hävis...en päässyt kuin alkuun...harmi...
Joko olette laittaneet ulos jouluvalot, tuossa olisi hyvä vinkki, jos vielä olette suunnitteluvaiheessa...;)
http://www.youtube.com/watch?v=mTbpuQzMnxA&feature=related
Jouluvaloja.....
92
589
Vastaukset
- Myy-Pikkuinen
Olipa siinä valoja!! =)
- Myy-Pikkuinen
Sikra kirjoitti:
No joo, ei noita kyllä jaksaisi katella, mutta musiikki oli hyvä... ;))
jaksais katsella, jos minun naapurissa olis tuollaiset niin katkoisin kyllä sähköjohdot!! =))))))))))))))))))
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
jaksais katsella, jos minun naapurissa olis tuollaiset niin katkoisin kyllä sähköjohdot!! =))))))))))))))))))
No kyllä varmaan jotain tollasta tulis tehtyä... ;)))))
- Pukeli 1
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
taas on se agressiivinen päivä... hmmm. Kuinka kauan sitä kestää ?
Olet taas esiintynyt palstalla oikein "edustavasti" :((
Olenkin huomannut, että jo hieman ikääntyneet "ystävättäresi" saavat jotain sisäsyntyistä kutinaa edesottamuksistasi.
Heidän tarkoitusperiinhän sinä olet oikea namupala, eli sellainen jojo. - Myy-Pikkuinen
Pukeli 1 kirjoitti:
Olenkin huomannut, että jo hieman ikääntyneet "ystävättäresi" saavat jotain sisäsyntyistä kutinaa edesottamuksistasi.
Heidän tarkoitusperiinhän sinä olet oikea namupala, eli sellainen jojo.sullon housuissas jojo! =)))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Myy-Pikkuinen
Sikra kirjoitti:
No kyllä varmaan jotain tollasta tulis tehtyä... ;)))))
kuitenkin hyvin meni rytmiin ne valot!!
- ainna vaa enämpi
Pukeli 1 kirjoitti:
Heidän tarkoitusperiinhän sinä olet oikea namupala, eli sellainen jojo.Minua naurattaa kovasti
Kirjoittanut: Pukeli 1 19.1.2008 klo 00.24
aina kun huomaan miehessäni jotakin vanhenemisen merkkejä. Sanonkin siintä ja nauran päälle makeasti.
Ilmankos mieheni voivottelee, että miksi juuri hänelle piti näin käydä.
Kaikkein hauskinta minulla on, kun saan työnnettyä jääkylmät jalkani hänen jalkojensa väliin, hänen jo nukahdettua.
Kyllä mun miehellä kävi huono tuuri, vai mitä? - Pukeli 1
ainna vaa enämpi kirjoitti:
Minua naurattaa kovasti
Kirjoittanut: Pukeli 1 19.1.2008 klo 00.24
aina kun huomaan miehessäni jotakin vanhenemisen merkkejä. Sanonkin siintä ja nauran päälle makeasti.
Ilmankos mieheni voivottelee, että miksi juuri hänelle piti näin käydä.
Kaikkein hauskinta minulla on, kun saan työnnettyä jääkylmät jalkani hänen jalkojensa väliin, hänen jo nukahdettua.
Kyllä mun miehellä kävi huono tuuri, vai mitä?iki-oma arkistonhoitaja se taas siellä penkoo mappejaan. Mottonsa onkin: kaikki on tallessa:))))))))))
Pukeli 1 kirjoitti:
Heidän tarkoitusperiinhän sinä olet oikea namupala, eli sellainen jojo.Ei tuo kovin herttaiselta näytä sinunkaan olotilasi, taas oli ihan pakko tulla siihen päätäaukomaan...auttoiko, tuliko yhtään levollisempi olo?
Tollaset olis hieno nähdä livenä mutta kiitos ei omilla nurkilla.
Sopii kuitenkin tään päivän ajankuluun. Leivottiin kökällä yhteen juttuun 350 joulutorttua ja pipareitakin tosi paljon, määrää en tiedä kun olin joulutorttuja väkertämässä.
Tonttulauluja ei soitettu, se olis ollut vähän liikaa.Oho, on siinä ollut vähän väkertämistä tuossa torttumäärässä, montako teitä oli tekemässä noita ?
- Pukeli 1
koko joulu....Hitto vieköön, kun ne joulut sais jo riittää..
Mut arvaas Haukullinen, että mulla on iso kotilo hämähäkki saunan .eteisessä.
Sain yhtenä päivänä puolikuolleeksi litsatun sokeritoukan kiinni ja asetin sen siihen seittiin. Vähän aikaa hämähäkki mietti ja sitten otti hypyn, sekä toisen.
Salaman nopeasti uusi suojattini sieppasi saaliin ja syöksyi lattialistan väliin.
Lemmikki, kun lemmikki, ei mitään väliä :))))))))))))))) - keskisuomalainen...
Pukeli 1 kirjoitti:
Sain yhtenä päivänä puolikuolleeksi litsatun sokeritoukan kiinni ja asetin sen siihen seittiin. Vähän aikaa hämähäkki mietti ja sitten otti hypyn, sekä toisen.
Salaman nopeasti uusi suojattini sieppasi saaliin ja syöksyi lattialistan väliin.
Lemmikki, kun lemmikki, ei mitään väliä :)))))))))))))))aloittaja aloitti keskustelun jouluvaloista. Eikö sinunkin pimeyteesi ois kiva saada vähän valaistusta?
- itätuuli idästä
keskisuomalainen... kirjoitti:
aloittaja aloitti keskustelun jouluvaloista. Eikö sinunkin pimeyteesi ois kiva saada vähän valaistusta?
aito joulun tunnelma ei turhuuksia kaipaa. jouluvalot ovat hömpötystä. jouluvaloja laitetaan naapureiden takia. kilpavarustelua nykyisin kaukana aidosta joulutunnelmasta. keskisuomalainen laittaa rauhassa valoja omaan pimeyteensä.
- tariok
Pukeli 1 kirjoitti:
Lemmikki, kun lemmikki, ei mitään väliä :)))))))))))))))Joskus se vie aikaa, mutta kyllä se jossainvaiheessa aina tulee vastaan se oikea lemmikkieläin, juuri itsensä näköinen ja itselle sopiva, niinkuin sinullekkin nyt kävi. ONNEKSIOLKOON !!!
- 8+4
itätuuli idästä kirjoitti:
aito joulun tunnelma ei turhuuksia kaipaa. jouluvalot ovat hömpötystä. jouluvaloja laitetaan naapureiden takia. kilpavarustelua nykyisin kaukana aidosta joulutunnelmasta. keskisuomalainen laittaa rauhassa valoja omaan pimeyteensä.
Itätuuli idästä ei nyt taaskaan ole ymmärtänyt lukemaansa, eihän tässä aloituksessa ole kukaan laittanut yhtään jouluvaloa minnekkään ?
- Tieto on tuskaa
keskisuomalainen... kirjoitti:
aloittaja aloitti keskustelun jouluvaloista. Eikö sinunkin pimeyteesi ois kiva saada vähän valaistusta?
ensin mollaamalla jonkun kirjoittamaa aloitusta moittien sitä. Joten olisiko sinunkin aika alkaa vihdoinkin myös ajamaan "täysillä valoilla" unohtaa tuo puusilmäisyys ja nähdä totuus kuinka ilkeä ihminen aloittaja oikeasti on ?
Puskissa tuo matami häärii ihan samaan tapaan kun muutkin tuosta "laumasta". - 14+14
Tieto on tuskaa kirjoitti:
ensin mollaamalla jonkun kirjoittamaa aloitusta moittien sitä. Joten olisiko sinunkin aika alkaa vihdoinkin myös ajamaan "täysillä valoilla" unohtaa tuo puusilmäisyys ja nähdä totuus kuinka ilkeä ihminen aloittaja oikeasti on ?
Puskissa tuo matami häärii ihan samaan tapaan kun muutkin tuosta "laumasta".Sä et kuule Sikrasta saa matamii vaik kuin yrität vääntää. Sikra on erittäin tyylikäs kaupunkilaisrouva. Matamit on muualla.
Tieto on tuskaa kirjoitti:
Puskissa tuo matami häärii ihan samaan tapaan kun muutkin tuosta "laumasta".Oletko meedio? Mistä helvetistä sinä tiedät MISTÄ aloituksesta Sikra puhui? Sinä ihan itse nyt(kin) syyllistyi mollaamiseen ja sääntöjen rikkomiseen. Sitäpaitsi, hupaisaa että sinä PUSKISTA kritisoit puskakirjoittelua. Oot tainnut käydä juomassa väärästä vesihanasta, sen on havaittu ennenkin aikaansaaneen sen veden käyttäjille todella vittumaisia käytösmalleja.
- Ulvila rules
Länsi-Suomessa kyllä käytetään lihavasta ja lyhyestä naisesta matami-sanaa.
Sikra kirjoitti:
Oho, on siinä ollut vähän väkertämistä tuossa torttumäärässä, montako teitä oli tekemässä noita ?
Voi helvata miten noilla muutamilla on paha olo taas, jatkuvaa kärttyilyä.Taitaa niillä olla kotiasiat päin elintä kun täällä räkyttävät.
Meitä oli joulutorttujen teossa kolme, pipareita leipoi neljä ja pari aputyttöä teki kaikkea muuta.
Oltiin just hakemassa lisää tarvikkeita, yksi kauppias lahjoitti siihen juttuun lihapiirakkatarvikkeet ja toisesta paikasta saatiin laatikollinen kananmunia joiden kanssa pitää miettiä että mitä niistä tehdään.
Tosi hyvin tulee lahjoituksia kun tietävät mitä ollaan taas puuhaamassa. Yksi leipomo lupasi tummia ja vaaleita joululimppuja ja ihmisille jaettavaksi sämpyläpusseja jotka leipovat tapahtuma-aamuna. Se on lauantai ja leipomon omistajapariskunta tekee omalla ajallaan ne.
Tulee tosi hyvä mieli kun näkee miten paljon ihmisillä on halua auttaa.- 17+18
Mikse sinä alennut arvailemaan ja haukkumaan ketään palleroksi, onko kotiasiat päin elintä vai mikä mättää?
- ........
Haukullinen kirjoitti:
Oletko meedio? Mistä helvetistä sinä tiedät MISTÄ aloituksesta Sikra puhui? Sinä ihan itse nyt(kin) syyllistyi mollaamiseen ja sääntöjen rikkomiseen. Sitäpaitsi, hupaisaa että sinä PUSKISTA kritisoit puskakirjoittelua. Oot tainnut käydä juomassa väärästä vesihanasta, sen on havaittu ennenkin aikaansaaneen sen veden käyttäjille todella vittumaisia käytösmalleja.
' Mistä helvetistä sinä tiedät MISTÄ aloituksesta Sikra puhui?'
Ei kai toi väittänykään tietävänsä!! Totes vaan että sikra aloitti oman aloituksena mollaamalla jonkun toisen aloitusta! Kypsää aikuismaista toimintaa! - +++++++
Ja katos kun pääsit lempiaiheeseesi!!!;))))))))))))))))))))!Ja jo unohtu se joulunilo ja auttaminen,kun pääsee haukkumaan!!!
- ====================
+++++++ kirjoitti:
Ja katos kun pääsit lempiaiheeseesi!!!;))))))))))))))))))))!Ja jo unohtu se joulunilo ja auttaminen,kun pääsee haukkumaan!!!
Haukullinen kirjoitti:
Voi helvata miten noilla muutamilla on paha olo taas, jatkuvaa kärttyilyä.Taitaa niillä olla kotiasiat päin elintä kun täällä räkyttävät.
Meitä oli joulutorttujen teossa kolme, pipareita leipoi neljä ja pari aputyttöä teki kaikkea muuta.
Oltiin just hakemassa lisää tarvikkeita, yksi kauppias lahjoitti siihen juttuun lihapiirakkatarvikkeet ja toisesta paikasta saatiin laatikollinen kananmunia joiden kanssa pitää miettiä että mitä niistä tehdään.
Tosi hyvin tulee lahjoituksia kun tietävät mitä ollaan taas puuhaamassa. Yksi leipomo lupasi tummia ja vaaleita joululimppuja ja ihmisille jaettavaksi sämpyläpusseja jotka leipovat tapahtuma-aamuna. Se on lauantai ja leipomon omistajapariskunta tekee omalla ajallaan ne.
Tulee tosi hyvä mieli kun näkee miten paljon ihmisillä on halua auttaa.No antaa noiden purkaa pahaa oloaan, jospa se sitte helpottaisi edes vähän... Pikkusen mua kyl naurattaa tuo yksikin, kun se näki alotuksessa mun nimmarin niin sehän oli sille kun härälle punanen vaate, hirveän raivoamisen aloitti taas heti aamusta, kunhan ei raukka sekoais kokonaan...
Toi on kyllä tosi kiva että teitä on noin monta kilttiä auttavaa ihmistä tuossa hyväntekeväisyysjutussa, ja lahjoittajat ovat myös noin hyvin mukana...Sikra kirjoitti:
No antaa noiden purkaa pahaa oloaan, jospa se sitte helpottaisi edes vähän... Pikkusen mua kyl naurattaa tuo yksikin, kun se näki alotuksessa mun nimmarin niin sehän oli sille kun härälle punanen vaate, hirveän raivoamisen aloitti taas heti aamusta, kunhan ei raukka sekoais kokonaan...
Toi on kyllä tosi kiva että teitä on noin monta kilttiä auttavaa ihmistä tuossa hyväntekeväisyysjutussa, ja lahjoittajat ovat myös noin hyvin mukana...Täällä on vietävän kylmä tuuli mutta ei lunta tuu, sataako teillä?
Kyllästyin hiljattain hankkimiini kenkiin, kovasti lämmin vuori ja muuta vastaavaa mutta jo näillä asteilla sairaan liukkaat.Jos niillä yrittäis kävellä koiran kanssa reippaasti niin varmaan löytäisi itsensä naamallaan makaamassa maassa. Hain gore-tex-nilkkurit joita kaupassa kehuttiin ja ainakaan ei tuntuneet liukkailta kun testasin äsken.- +++++++
==================== kirjoitti:
Kato myy pääsi kopsaa muidenkirjotuksii:)))!Ja jatkaa mummoin nuolemisii!!YÖK,vastenmielistä!!!
Haukullinen kirjoitti:
Täällä on vietävän kylmä tuuli mutta ei lunta tuu, sataako teillä?
Kyllästyin hiljattain hankkimiini kenkiin, kovasti lämmin vuori ja muuta vastaavaa mutta jo näillä asteilla sairaan liukkaat.Jos niillä yrittäis kävellä koiran kanssa reippaasti niin varmaan löytäisi itsensä naamallaan makaamassa maassa. Hain gore-tex-nilkkurit joita kaupassa kehuttiin ja ainakaan ei tuntuneet liukkailta kun testasin äsken.Kyllä täälä sataa lunta alkoi jo aamuyöllä satamaan, ja tuulee inhottavissa puuskissa, on tosi kylmä vaikka pakkasta on vaan -5 astetta... Mulla on tosihyvät vanhat nilkkurit joita pidän lenkillä jalassa, ei ole liukkaat eikä jäykät ja ovat lämpimätkin...
- Oletko psykiatri?
Sikra kirjoitti:
No antaa noiden purkaa pahaa oloaan, jospa se sitte helpottaisi edes vähän... Pikkusen mua kyl naurattaa tuo yksikin, kun se näki alotuksessa mun nimmarin niin sehän oli sille kun härälle punanen vaate, hirveän raivoamisen aloitti taas heti aamusta, kunhan ei raukka sekoais kokonaan...
Toi on kyllä tosi kiva että teitä on noin monta kilttiä auttavaa ihmistä tuossa hyväntekeväisyysjutussa, ja lahjoittajat ovat myös noin hyvin mukana...näitä omituisia diagnooseja muista? Onko Valvira antanut ammattitaidottomille koti rouville jo senkin oikeuden vai mistä ammennat näitä? Vai puhutko ihan omista kokemuksistasi kun näet jatkuvasti kaikkien sekoavan???
- Hoh hoijaaaa
14+14 kirjoitti:
Sä et kuule Sikrasta saa matamii vaik kuin yrität vääntää. Sikra on erittäin tyylikäs kaupunkilaisrouva. Matamit on muualla.
No eipä minusta. Pirun ilkeä ja itsekeskeinen kyllä.
- Ö-luokkaa olet
Kaukana olen edelleen Turusta ja onko sinulla todellakin jotain rahkeita nimitellä ketään palleroksi tai yhtään miksikään??
Olet perus ilkeä ja katkera B-luokan tangolaulajan tytär muista nyt sitten sekin kun alat esiintyä taas kaikkitietävänä.
Olen lukenut sinun sepustuksiasi joita olet eräille lähetellyt vuosien varrella sähköposteihin.Uskomaton potaskaa miten kuvittelet voivasi hallita toisia kirjoittajia levittelemällä keksimiäsi juttuja muista ja kiletämällä jollekkin palstalla kirjoittelun? No ethän sinä vastaa koska taktiikkasi on aina kiistää kaikki ja vierittää syyt muiden niskoille. Eikö sinua hävete leikkiä tuota omituista leikkiäsi aikuinen ihminen? Olet täällä olevinasi hyvää pataa useamman kanssa ja silti tuosta sikra matamistakin olet puhunut vähemmän mairittelevia asioita.
Kiistä rauhassa useampi on saanut luettavakseen sinun satujasi. Ja tiedoksi ne eivät lähteneet Turusta vaan ihan muualta kiertoon! - en näe, näetkö sä
Oletko psykiatri? kirjoitti:
näitä omituisia diagnooseja muista? Onko Valvira antanut ammattitaidottomille koti rouville jo senkin oikeuden vai mistä ammennat näitä? Vai puhutko ihan omista kokemuksistasi kun näet jatkuvasti kaikkien sekoavan???
Missä diagnoosi ?
- näin se vaan on
Hoh hoijaaaa kirjoitti:
No eipä minusta. Pirun ilkeä ja itsekeskeinen kyllä.
Sitten keskustelemme eri henkilöstä. Et näemmä sitten tunnekaan Sikraa;)). Voi voi.
- Tarkkana nyt
näitä omituisia diagnooseja muista? Onko Valvira antanut ammattitaidottomille koti rouville jo senkin oikeuden vai mistä ammennat näitä? Vai puhutko ihan omista kokemuksistasi kun näet jatkuvasti kaikkien sekoavan???
Ole nyt tarkkana, taas teit tutun virheen ja paljastuit. Et pysy piilossa puskassa jos et ole tarkempi.
- Huomasitko?
en näe, näetkö sä kirjoitti:
Missä diagnoosi ?
Uma taas kuvittelee olevansa piilossa puskassaan mutta paljastui.
Millähän koulutuksella sinä täälä luet näitä viestiä, eihän tuossa viestissä ollut mitään diagnoosia...
Siinähän oli pelko puolestasi ettet vaan sekoa '' kunhan ei raukka sekoais kokonaan... ''- Olet mennyt halpaan
näin se vaan on kirjoitti:
Sitten keskustelemme eri henkilöstä. Et näemmä sitten tunnekaan Sikraa;)). Voi voi.
en tunne ja en takuulla edes hyvän päivän tutuksikaan haluaisi moista ilkimystä. Luulitko ettei Suomessa ole muita villakoirien kasvattajia tai ettei kukaan kertoisi totuutta koskaan?
Voi voi ota selvää ja tule sitten puhumaan. Tuskin itsekään tuota tunnet sehän on jo vuosia luullut olevansa muita parempi kasvattajana ja ihmisenä miehensä rahoilla elävä työtön ei suuria pojoja minulta kyllä saa.
Lohjallakin ,Helsingissä,Muurlassa ja monella muullakin paikkakunnalla on villiksien kasvattajia ota vapaasti ympäri Suomen heihin yhteyttä ja kysy totuus... - Erehdyt aasi
Huomasitko? kirjoitti:
Uma taas kuvittelee olevansa piilossa puskassaan mutta paljastui.
minusta on lähinnä lapsellista yrittää vierittää umalehtisen niskoille kaikki ne kirjoitukset jotka eivät näitä tanttoja ja matameja miellytä.
Minä olen kuule aika kaukana Turusta ja joskus nuorena olen siellä kerran tai pari käynyt Ruisrockissa... - Kuulehan saariston S
Sikra kirjoitti:
Millähän koulutuksella sinä täälä luet näitä viestiä, eihän tuossa viestissä ollut mitään diagnoosia...
Siinähän oli pelko puolestasi ettet vaan sekoa '' kunhan ei raukka sekoais kokonaan... ''pikkuinen kirjoitusvirhe minulta ja kukas se sieltä puskista pomppasi omalla nimimerkillään ojentamaan ja luulottelemaan taas.
Kyllä se on diagnisointia jos olet tietävinäsi ihmisten sekoavan. Sinä olisit aika hiljaa jos kertoisin kaiken mitä sinustakin oikeasti tiedän! Et varmaan halauaisi kaikkien tietävän.... ethän..... - Myy-Pikkuinen
Ö-luokkaa olet kirjoitti:
Kaukana olen edelleen Turusta ja onko sinulla todellakin jotain rahkeita nimitellä ketään palleroksi tai yhtään miksikään??
Olet perus ilkeä ja katkera B-luokan tangolaulajan tytär muista nyt sitten sekin kun alat esiintyä taas kaikkitietävänä.
Olen lukenut sinun sepustuksiasi joita olet eräille lähetellyt vuosien varrella sähköposteihin.Uskomaton potaskaa miten kuvittelet voivasi hallita toisia kirjoittajia levittelemällä keksimiäsi juttuja muista ja kiletämällä jollekkin palstalla kirjoittelun? No ethän sinä vastaa koska taktiikkasi on aina kiistää kaikki ja vierittää syyt muiden niskoille. Eikö sinua hävete leikkiä tuota omituista leikkiäsi aikuinen ihminen? Olet täällä olevinasi hyvää pataa useamman kanssa ja silti tuosta sikra matamistakin olet puhunut vähemmän mairittelevia asioita.
Kiistä rauhassa useampi on saanut luettavakseen sinun satujasi. Ja tiedoksi ne eivät lähteneet Turusta vaan ihan muualta kiertoon!varmaan vammalasta! =))))))))))))))))))
- Myy-Pikkuinen
Kuulehan saariston S kirjoitti:
pikkuinen kirjoitusvirhe minulta ja kukas se sieltä puskista pomppasi omalla nimimerkillään ojentamaan ja luulottelemaan taas.
Kyllä se on diagnisointia jos olet tietävinäsi ihmisten sekoavan. Sinä olisit aika hiljaa jos kertoisin kaiken mitä sinustakin oikeasti tiedän! Et varmaan halauaisi kaikkien tietävän.... ethän.....kukas se taas puskissa uskaltaa vittuilla, tule rohkeesti nickilläsi. Onko sinulla lippu taas vähän salossa!! =)))))))))))))))))))))))))))))))))
Sikra kirjoitti:
Siinähän oli pelko puolestasi ettet vaan sekoa '' kunhan ei raukka sekoais kokonaan... ''Taitaa olla nyöhästynyt toivotus, se itsehän kertoi toisaalla "paikassa jonka nimeä ei mainita" että sillä on hilkulla ollut sekoaminen.Tuli vaan mieleen että se ei tainnut huomata että se harppasi sen pimahdusrajan yli jo kauan sitten. Nyt se häärää tässä aloituksessa vetäen viesteihinsä sun läheisesi, mun läheiseni, sun elämäsi jota keksii, mun elämäni jota myös keksii. Hoitaisi vaan koiraansa eikä kirjoittelisi sääntöjä rikkovia viestejä niinkuin on taas monen viestin verran harrastanut.
- Aavan meren tuolla..
Haukullinen kirjoitti:
Oletko meedio? Mistä helvetistä sinä tiedät MISTÄ aloituksesta Sikra puhui? Sinä ihan itse nyt(kin) syyllistyi mollaamiseen ja sääntöjen rikkomiseen. Sitäpaitsi, hupaisaa että sinä PUSKISTA kritisoit puskakirjoittelua. Oot tainnut käydä juomassa väärästä vesihanasta, sen on havaittu ennenkin aikaansaaneen sen veden käyttäjille todella vittumaisia käytösmalleja.
sen veden alla tai vedessä josta niitä mainitsemiasi " Todella vittumoisia käytösmalleja" ihmisille tulee sitten ikäsi. Osaatko sinä noiden raivonpuuskiesi aikana lainkaan lukea? Minä kirjoitin ;
"...ensin mollaamalla jonkun kirjoittamaa aloitusta moittien sitä..." Ymmärsitkö sanan JONKUN vai onko se sinulle ihan utopiaa.
Älä kuule vaan tee niitä hyväntekeväisyys pipareitasi jos olet pessyt kätesi "sillä vedellä" sinustahan huokuu jo satojen kilometrien päähän heikolaatuisten geenien aikaan saama energia.... Olet mennyt halpaan kirjoitti:
en tunne ja en takuulla edes hyvän päivän tutuksikaan haluaisi moista ilkimystä. Luulitko ettei Suomessa ole muita villakoirien kasvattajia tai ettei kukaan kertoisi totuutta koskaan?
Voi voi ota selvää ja tule sitten puhumaan. Tuskin itsekään tuota tunnet sehän on jo vuosia luullut olevansa muita parempi kasvattajana ja ihmisenä miehensä rahoilla elävä työtön ei suuria pojoja minulta kyllä saa.
Lohjallakin ,Helsingissä,Muurlassa ja monella muullakin paikkakunnalla on villiksien kasvattajia ota vapaasti ympäri Suomen heihin yhteyttä ja kysy totuus...Nytkö sinä alat minulle keksimään elämää, voi luoja minun taustat kyllä kestää päivänvalon, että kyselemään vaan...työtön en ole, jokapäivä teen töitä omassa yrityksessä.
Ja sinun 'pojoja' EN todellakaan kaipaa pysy vaan kaukana pojoinesi...- No lutkuta lutkuta
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
varmaan vammalasta! =))))))))))))))))))
mutta sait näköjään sinäkin nuo karvaiset kätesi irti puskista ja tulit taas siihen älykkäästi keskustelemaan..
Olet oletettavasti Horosta vai oletko sittenkin Kiimanevalta ???
ja jotta yleissivistyksesi hiukan tuosta petraantuisi ole hyvä;
http://naurunappula.com/587619 - Naurettava matami
Haukullinen kirjoitti:
Taitaa olla nyöhästynyt toivotus, se itsehän kertoi toisaalla "paikassa jonka nimeä ei mainita" että sillä on hilkulla ollut sekoaminen.Tuli vaan mieleen että se ei tainnut huomata että se harppasi sen pimahdusrajan yli jo kauan sitten. Nyt se häärää tässä aloituksessa vetäen viesteihinsä sun läheisesi, mun läheiseni, sun elämäsi jota keksii, mun elämäni jota myös keksii. Hoitaisi vaan koiraansa eikä kirjoittelisi sääntöjä rikkovia viestejä niinkuin on taas monen viestin verran harrastanut.
koko matami kööri kera pikku lutkuttajan tuli puskista kommentoimaan. Vai oliko nyt taas "pelkkää sattumaa" että pälähditte siihen kaikki.
Otappa ne karaoke laitteesi ja vedä joku haikea tango ettet ihan vallan sekoa.
Enhän mitä R mitään keksi ihan itsehän sinä olet asiasi levitellyt. Naurettava matami kirjoitti:
koko matami kööri kera pikku lutkuttajan tuli puskista kommentoimaan. Vai oliko nyt taas "pelkkää sattumaa" että pälähditte siihen kaikki.
Otappa ne karaoke laitteesi ja vedä joku haikea tango ettet ihan vallan sekoa.
Enhän mitä R mitään keksi ihan itsehän sinä olet asiasi levitellyt.Sulla on jotain nyt pahasti hätänä, saatko jonkun sinne apuun jos soitat vai pitäiskö sun soittaa 112?
Kuulehan saariston S kirjoitti:
pikkuinen kirjoitusvirhe minulta ja kukas se sieltä puskista pomppasi omalla nimimerkillään ojentamaan ja luulottelemaan taas.
Kyllä se on diagnisointia jos olet tietävinäsi ihmisten sekoavan. Sinä olisit aika hiljaa jos kertoisin kaiken mitä sinustakin oikeasti tiedän! Et varmaan halauaisi kaikkien tietävän.... ethän.....ei se mikään diagnoosi ollut, koita nyt tajuta...ja puskissa en tänäänkään ole ollut vaikka niin taas haluaisit...ite siellä puskissa vikiset kun ei ole kanttia räkättää rekattuna, olet sinä mahtava ,(
Miksi minun pitäisi olla hiljaa, siksikö että sinä saisit täällä jauhaa paskaa ja uhkailla ihmisiä...- näin se vaan on.
Olet mennyt halpaan kirjoitti:
Lohjallakin ,Helsingissä,Muurlassa ja monella muullakin paikkakunnalla on villiksien kasvattajia ota vapaasti ympäri Suomen heihin yhteyttä ja kysy totuus...Sulla se mielikuvitus on huima varsinkin muiden elämää keksiessä. Tutustu ihmeessä tuohon Sikraan, ihan mukava tyyppi se on oikeassa elämässäkin. Tunnen kyllä hänet, olen tuntenut jo vuuuoooosiiiiaaaa, ehkä n. 30vuotta;)). Taidat olla vaan niin kateellinen ja siksi yrität häntä mollata; mutta hupsis, teet itsestäsi naurunalaisen pellen. Hihihih hihh.
Mä tiedän kuka tuo on, se aikoinaan soitti mulle kännipäissään turkulaisen käskystä ja vaati että mun pitäisi totella ja liittyä niiden kimppaan yhteen törkeään juttuun. Kun ehdottomasti kieltäydyin alkoikin paskan heitto jota ovat harrastaneet siitä saakka.
Haukullinen kirjoitti:
Mä tiedän kuka tuo on, se aikoinaan soitti mulle kännipäissään turkulaisen käskystä ja vaati että mun pitäisi totella ja liittyä niiden kimppaan yhteen törkeään juttuun. Kun ehdottomasti kieltäydyin alkoikin paskan heitto jota ovat harrastaneet siitä saakka.
huomioin minäkin...
- -kyllästynyt
Voisitkos ite lopettaa? Onko mahdotonta sulle?
Sikra kirjoitti:
huomioin minäkin...
Taidan jättää sen juttelemaan itsensä kanssa, kai se jonain päivänä ymmärtää että ei sen olisi kannattanut uskoa kaikkia "sairastan keuhkosyöpää ja minua kiusataan silti"-juttuja kun tajuaa että sitä on kuningatar kusettanut reippaasti. Ehkä se häpeää kuuliaisuuttaan mutta ei uskalla lopettaa.
Se siideripäissään on aina kadottanut kokonaan kontrollin tekemisiinsä.On se ennenkin tänne kännissä tunkenut monenlaisia törkeyksiä. Ei tää ole eka kerta eikä varmasti viimeinenkään.
- olet uskottava!!!
Haukullinen kirjoitti:
Ihan totta juu, ja sit soititkin jonkun palstalaisen työkavereille vai miten se meni! ;)))))))
- sulla yksinoikeus?
Miksi sinä saat parjata ihmisiä palstalla? MIKSI SINÄ SAAT PARJATA IHMISIÄ PALSTALLA?
- auh auh auh
olet uskottava!!! kirjoitti:
Ihan totta juu, ja sit soititkin jonkun palstalaisen työkavereille vai miten se meni! ;)))))))
Sit tuli taas sakuli ja sano pst mä olen toi pula-aho mut älä kerro kellekään ja hauku kaikki jotka väittää mua samaks kirjottajaks. Ja sit taas mentiin!
Ja uskottavuus kasvaa kasvamistaan. - Älä itke nyt
sulla yksinoikeus? kirjoitti:
Miksi sinä saat parjata ihmisiä palstalla? MIKSI SINÄ SAAT PARJATA IHMISIÄ PALSTALLA?
Älä huuda.Kenen perhettä hän on sinun mielestäsi parjannut? Hänen isäänsä tuossa juuri herjattiin, sinunko toimestasi?
- en nää
Älä itke nyt kirjoitti:
Älä huuda.Kenen perhettä hän on sinun mielestäsi parjannut? Hänen isäänsä tuossa juuri herjattiin, sinunko toimestasi?
Missä täälä mainittiin kenenkään isä ennenku toi ite mainitsi omansa?
- 4+13
auh auh auh kirjoitti:
Sit tuli taas sakuli ja sano pst mä olen toi pula-aho mut älä kerro kellekään ja hauku kaikki jotka väittää mua samaks kirjottajaks. Ja sit taas mentiin!
Ja uskottavuus kasvaa kasvamistaan.sit oli norjalainen ja ruotsalainen ja virolainen.
- 55+8
en nää kirjoitti:
Missä täälä mainittiin kenenkään isä ennenku toi ite mainitsi omansa?
älä juo enään jos et pysty edes viestejä enään lukemaan, missä missä, lue niin näet missä
- ei oo
55+8 kirjoitti:
älä juo enään jos et pysty edes viestejä enään lukemaan, missä missä, lue niin näet missä
Ei mainita mitään isää ennen ku haukullisen viestissä ja jämpti on näin. Jos muuta väität niin harhoja näät.
- 55+88
ei oo kirjoitti:
Ei mainita mitään isää ennen ku haukullisen viestissä ja jämpti on näin. Jos muuta väität niin harhoja näät.
- 10+13
55+88 kirjoitti:
No ei sieläkään mainittu isää, mut sä nyt sitten paljastat että siinä on isästä puhe, niinkö?
Olet aikas reilu.... - 1+2+1
Ö-luokkaa olet kirjoitti:
Kiistä rauhassa useampi on saanut luettavakseen sinun satujasi. Ja tiedoksi ne eivät lähteneet Turusta vaan ihan muualta kiertoon!Tässähä on vanha kirje muuteltuna;;;;;;;;;))))))))))))))))))))
Kiistä rauhassa useampi on saanut luettavakseen sinun satujasi.
Kyllä koville ottaa, eikä vieläkään usko. Eräällä toisella palstalla yritti samaa sepustaa ja siellä keskustelijat poikkeuksetta käskivät hänen hakea apua ammatti auttajalta. Mutta ei näköjään ole hakenut sitä apua tai hoito ei ole tehonnut.
- Tieto on tuskaa
Jos halusit tuoda tänne jonkun tuubin jouluvalo jutun sinun pitää ensin irviä jonkun poistunutta aloitusta?
Mietis nyt kerrankin jos pystyt kuinka asiallisia itse kirjoittelet? Esimerkkejä sinun jo keski-iän ylittäneen "mummon" epäasiallisista haistatteluista ja muista epäasiallisista aloituksistasi löytyy melkoiset määrät. Onko sinulla oikeasti mitään varaa arvostella täällä muiden kirjoituksia? No EI OLE !!!!!!!!!!!!!- ex-ex
Rauhoitu sakuli, eihän tuossa irvitty eikä arvosteltu mitään vaan kerrottiin, että aloitus hävisi keken hänen lukemisen.
Sinusta tulee kyllä mieleen joku narsistinen itserakas öykkäri, joka on hyväksynyt jonkun hemmetin nihilistisen opin, jossa kaikki pitäisi pyöriä sun mielesi mukaan.
- issu56
meillä laitettiin valot pihalle odottamaan ensin pikkujoulua ja sitte sitä suurempaa ja onneksi tehtiin se eilen, sillä tänään on ollut hirvittävän kylmä tuuli, eikä puhettakaan että oltaisiin niihin hommiin menty.
Tuo tuubin valopaljous on kyllä ihan kaunista katseltavaa, mutta ihan noin paljoa en kyllä itelleni laittaisi...
Tästä palstastahan on tullut ihan käsittämätön...paskaa ja valheita ja enemmän valheita lentää kuin varpusparvi.- issu56
on harrastanut pitkin aikaa...ainakin niin kauan, kuin mitä minä olen S24:n muutamalla palstalla pyörinyt. Eipä kovin äkisti uskoisi kyseessä olevan niinkin iäkkään ihmisen.
Pitää kait mennä kurkkimaan sitä blogia... ;). - 19+12
issu56 kirjoitti:
on harrastanut pitkin aikaa...ainakin niin kauan, kuin mitä minä olen S24:n muutamalla palstalla pyörinyt. Eipä kovin äkisti uskoisi kyseessä olevan niinkin iäkkään ihmisen.
Pitää kait mennä kurkkimaan sitä blogia... ;).Niin on, valehtelijoita täynnä koko palsta!
Sekin joka suureen ääneen julisti että on soittanut erään kirjoittajan työpaikalle, no nyt joutu tunnustamaan julkisesti palstalla että oli valehdellut. Ja toisten liekanarussa kulkee niinku sillon kun oli sen yhen nickivedätyksessä mukana, käskystä sitten haukku kaikki kirjottajat joilla on vielä omat aivot tallella kun ne ei sitä vedätystä uskonu. - issu56
19+12 kirjoitti:
Niin on, valehtelijoita täynnä koko palsta!
Sekin joka suureen ääneen julisti että on soittanut erään kirjoittajan työpaikalle, no nyt joutu tunnustamaan julkisesti palstalla että oli valehdellut. Ja toisten liekanarussa kulkee niinku sillon kun oli sen yhen nickivedätyksessä mukana, käskystä sitten haukku kaikki kirjottajat joilla on vielä omat aivot tallella kun ne ei sitä vedätystä uskonu.nyt vain entistä enemmän. No vaan mikäs ihme tuo, kun tietystä suunnasta on tuullut koko päivän...
- 8+16
issu56 kirjoitti:
nyt vain entistä enemmän. No vaan mikäs ihme tuo, kun tietystä suunnasta on tuullut koko päivän...
perseennuolennan varjopuoli, että paska haisee välillä enemmän välillä vähemmän... meillä ei haise paska tuulipa mistä päin tahansa.
- =======
issu56 kirjoitti:
Pitää kait mennä kurkkimaan sitä blogia... ;).juuh....... Ainaskin yks niistä oli MT-palsta,siellä skrivasit myös.
- issu56
8+16 kirjoitti:
perseennuolennan varjopuoli, että paska haisee välillä enemmän välillä vähemmän... meillä ei haise paska tuulipa mistä päin tahansa.
jo niin tottunut siihen jatkuvaan paskanhajuun, ettet enää tunnista paskanhajua normaalista raikkaasta ilmasta... Mun ei tarvitse nuoleskella ketään, ei missään, eikä koskaan!!!
- issu56
======= kirjoitti:
juuh....... Ainaskin yks niistä oli MT-palsta,siellä skrivasit myös.
mainitsemasi MT-palsta!?!?!
- Oho!!
issu56 kirjoitti:
mainitsemasi MT-palsta!?!?!
mikä on mt-palsta?
- issu56
Oho!! kirjoitti:
mikä on mt-palsta?
OHO...etkö osaakaan kertoa mikä se on???
- 1+5
issu56 kirjoitti:
jo niin tottunut siihen jatkuvaan paskanhajuun, ettet enää tunnista paskanhajua normaalista raikkaasta ilmasta... Mun ei tarvitse nuoleskella ketään, ei missään, eikä koskaan!!!
No hyvä, sit olet varmaan samaa mieltä sen valehtelijan toiminnasta josta tossa edellä kirjotin. Ihme vaan kun et just sen touhuja koskaan paheksu julkisesti, iniset vaan turkulaisesta.
- issu56
1+5 kirjoitti:
No hyvä, sit olet varmaan samaa mieltä sen valehtelijan toiminnasta josta tossa edellä kirjotin. Ihme vaan kun et just sen touhuja koskaan paheksu julkisesti, iniset vaan turkulaisesta.
itsestäsi, vai oletko yksi tuon aivopestyistä tyypeistä???
issu56 kirjoitti:
mutta google anto tälläsiä...
http://www.google.com/search?q=Mt-palsta&rls=com.microsoft:fi&ie=UTF-8&oe=UTF-8&startIndex=&startPage=1- +36747
issu56 kirjoitti:
ummukka keksii lissää valheit
- issu56
Sikra kirjoitti:
mutta google anto tälläsiä...
http://www.google.com/search?q=Mt-palsta&rls=com.microsoft:fi&ie=UTF-8&oe=UTF-8&startIndex=&startPage=1ihan kyllä on mulle outo(ja). Mistähän tuo fiksuuden alaliittymä kaiken oikein keksii...
- issu56
+36747 kirjoitti:
ummukka keksii lissää valheit
ja edestään löytää jokaikisen valheensa!!!
- 19+7
issu56 kirjoitti:
itsestäsi, vai oletko yksi tuon aivopestyistä tyypeistä???
???
Tiedät erittäin hyvin ketä tarkoitin! Et kai ole aivopesty??? - .......
issu56 kirjoitti:
mt-ala? Liittyskö siihen?
- +078+3
19+7 kirjoitti:
???
Tiedät erittäin hyvin ketä tarkoitin! Et kai ole aivopesty???roikut isus kii ko takiaine ????????????????????????????????????????????????
- 2+16
+078+3 kirjoitti:
roikut isus kii ko takiaine ????????????????????????????????????????????????
siinä vinkuu ja kitisee?
Noit on ihan karmeeta,noit jenkkihapatustyyliset o_O
Tuota kun joutuis jossain naapurissa kattelee,niin johan iskis vähintään migreeni,vaikkei sellaista oliskaan...
Itse tykkään suht hillityistä ja värivalot ei iske lainkaan.Niitä on ihan riittävästi bilevuosina tullut kapakoissa katsottua :D
Meillä on tuija-aitaan sisääntuloväylällä " keltainen" ledinauha pujoteltuna ja ulkokuistin etutolppaan on kierretty vähän vaaleampi verkkojuttu.Siinä ne ulkojutut.Loput hoituu sitten niillä elävillä tulilla :)Onhan nuo jenkkivalot ihan hauskoja ohimennen katsoa, mutta ei omaan pihaan eikä naapuriinkaan...johan nuo välkkyy sisällekkin rasittavasti tuolta ulkoa...
Meillä on takapihassa parissa pikkutuijassa (1½m) luonnon väriset pienet ledituikkuköynnökset. ja etupihalla olkkarin ikkunalla on kaksi amppelia jossa on kanervat tuijanoksien kanssa ja siellä seassa on pinet ledivalotuikusarjat...no sitte on tietysti muutama noita lyhtyjä joissa poltetaan oikeita kynttilöitä...
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2522328- 1921704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä501379Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad511057- 41846
- 15827
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23788Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25786Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647