itselläni tapetoitavaa olisi 3 makuuhuonetta, olohuone, neliöitä aika paljon.
itse en osaa.
soitin johonkin firmaan ja kysyin, niin vastasivat, että 35e/m2 huh huh..
onko näin?
paljonko maksaa tapetointi rakennusfirmalla?
17
5841
Vastaukset
- Opinahjot
Kyllä se niin on rehellinen työ maksaa Suomessa . Mutta tapetointi on senverran yksinkertaista onnistu jokaiselta joka viitti vähänkin vilkaista ohjeita. Muurarin hommissa ei tarvi muistaa kun kaksi asiaa laasti ja tiili . Sähkö miehen hommissa on varottava kahta asiaa sähkö isku ja sähkölasku. Ja oppinut ei ojaa kaiva .
- kari789
Oliko ihan varmasti 35 € / m2 ???
Epäilen vahvasti, että hinta oli 35 euroa rullalta tai tunnilta eikä neliöltä.- saahan sitä pyytää
Mestarinikkareilla on hyvät katteet.
- Anonyymi
Just juuri näin,siis tuntihinta!
- erwasdfg
no jopas oli tarjous.
Jos seinien neliö ala on vaikka 100 m2 niin silloinhan hintaa kertyisi 3.500 euroa
huh huh
Ei voi pitää paikkaansa.
Itse tapetoin kaverin kanssa Olohuoneen ja makuuhuoneen ja meiltä meni yhteensä 6h
ei tapettimies voi laskuttaa enempää kuin 35 eur/h- Oivara Oy
Ainakin meillä 36 €/hlö/h, sis. Alv 23%, Turun alueella.
Tunnissa tapetoi tapetista ja pohjista riippuen 3 - 5 vuotaa, joten tuosta voi neliöhintaa hieman haarukoida.
www.oivara.fi - handyman69
Oivara Oy kirjoitti:
Ainakin meillä 36 €/hlö/h, sis. Alv 23%, Turun alueella.
Tunnissa tapetoi tapetista ja pohjista riippuen 3 - 5 vuotaa, joten tuosta voi neliöhintaa hieman haarukoida.
www.oivara.fiOnpas hinnat oivaralla ja hidas työtahti. Itse kun tapetoin meidän ison makuuhuoneen niin tapetointiin ei mennyt kun vajaa 3h ja rullia taisi olla 6 tai 7. Jälkikin oli ihan yhtä hyvää ellei jopa parempaa kuin ammattimiehellä!
- Oivara Oy
handyman69 kirjoitti:
Onpas hinnat oivaralla ja hidas työtahti. Itse kun tapetoin meidän ison makuuhuoneen niin tapetointiin ei mennyt kun vajaa 3h ja rullia taisi olla 6 tai 7. Jälkikin oli ihan yhtä hyvää ellei jopa parempaa kuin ammattimiehellä!
Onhan se mahdollista.
7 rullaa, 4 vuotaa / rulla = 28 vuotaa.
3 tunnissa jos nuo tapetoi jää aikaa vuodalle noin 6,5 minuuttia.
Ilmeisesti tarvikkeiden tuomista työmaalle, suojauksia, siivouksia, pohjatöitä jne. ei ollut esimerkissäsi laskettuna.
T.Koskinen / Oivara Oy - handyman69
Oivara Oy kirjoitti:
Onhan se mahdollista.
7 rullaa, 4 vuotaa / rulla = 28 vuotaa.
3 tunnissa jos nuo tapetoi jää aikaa vuodalle noin 6,5 minuuttia.
Ilmeisesti tarvikkeiden tuomista työmaalle, suojauksia, siivouksia, pohjatöitä jne. ei ollut esimerkissäsi laskettuna.
T.Koskinen / Oivara OyOliko tohon oivaran 3-5 vuotaa/h laskettu tarvikkeiden kuletukset, suojaukset?? :) ja pohjatyöt?
- määmy
handyman69 kirjoitti:
Oliko tohon oivaran 3-5 vuotaa/h laskettu tarvikkeiden kuletukset, suojaukset?? :) ja pohjatyöt?
Hinta on neliöltä, joten pitäis kuulua.
- Anonyymi
handyman69 kirjoitti:
Onpas hinnat oivaralla ja hidas työtahti. Itse kun tapetoin meidän ison makuuhuoneen niin tapetointiin ei mennyt kun vajaa 3h ja rullia taisi olla 6 tai 7. Jälkikin oli ihan yhtä hyvää ellei jopa parempaa kuin ammattimiehellä!
Typerys,tuo kaikki riippuu monesta tekijästä,tee tollo vaan ite sutta!
- janne_____
Suoritamme tapetointi ja maalaustyöt.
29€/tunti/mies
Turun seutu.
Kotitalousvähennys.
Janne/046-6860765 - ajsaneeraus
ammattitaitoista kosteus mittaus ja kuntokartoitusta pks seudulla edullisesti. myös remonttityön valvonta ja remonttisopimusten teko asiakkaan eduksi joten et voi tulla huijatuksi.
kilpailutamme puolestasi jopa luotettavan urakoitsijan jolla tiedot kunnossa ja hyvät suositukset sekä titenkin paras kädenjälki ja hinta.
myös. tee se itse ihmisille maksullista konsultointia ja työ ohjeen tekoa edullisesti..!!
ja kaikki on tietenkin kotitalous vähennys kelpoista..!!
ota yhteyttä ja pyydä tarjous: [email protected] - ABC Remontti Oy
Teemme erilaisia remontteja aina pienistä kohteista suuriin vaativiin kokonaisuuksiin. Päätavoitteenna meillä on hyvä lopputulos ja tyytyväinen asiakas.Uusimaa.
- reiskaremppaa
Mä voin tulla auttaa edullisesti! Mikäli pk-seudulla...
[email protected]
0453403131 - J-Guru
Tapetoinnit, maalaus, listoitus, lattiahommat, keittiö kaapit, perinne rakentaminen ja korjaus jne. Lisäksi esim maansiirto/ kaivuu hommat pihamailla pienellä koneella kymenlaakson alueella Kotka Hamina
Jon 0400647325 - messuvieras..
Itse kyselin muutama vko sitten vastaavaa keikkaa yhden huoneen osalta Myyrmäen Remonttimessuilla. Meinasin todella pudota persiilleni kun ihan pokkana nuori poika leikki hetken laskimellaan ja sanoi ihan pokerina " Se on viikon työ, työt 2000€ plus materiaalit päälle".
Maksaa se rehellinen työ,kyllä minä sen ymmärrän mutta ei tuo voi enää olla totta. Joku raja se pitäisi olla. Tolla menolla itäduunarit kyllä valtaa markkinat. Nyt aloin tehdä itse niin katsotaan mitä siitä tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293547- 851845
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151641Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1111180- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k88928Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20897