olihan hupaisaa katseltavaa telkkarista tässä alkuviikosta kun hikiset kainuulaisturvemöykkymetsästäjät laskeskelivat petokantaa. Ei ole petohysteerikkomaalaistollukka ollut varmasti ikinä parhaimmillaan matematiikan tunnilla ja myt nämä paskalta haisevat punaniskat vasta osoittivat typeryytensä ja petopelkonsa. Kuin pikku pojanvesselit siinä ähistiin, puhistiin ja uhottiin pyssyjen kanssa. Petopelon suorastaan haisto näistä maalaisjunteista ja esim. susien määräksi saatiin moninkertainen määrä oikeaan verrattuna. Ei se kumma ole kun suden jäljeksi lasketaan koirien, jänisten ja rapulapelossaan jopa oravien jäljet. Fiksu, kuten minä luottaa enempi asiantuntijalausuntoihin.
Heh heh,
10
684
Vastaukset
- luku!
sinun jälkiäsi ei viitsi haistella edes kapinen kettu,olet liian vastenmielinen ollaksesi olemassa.
- Hih Hih...
Asiantuntijoita ovat enemmän juuri nämä jotka edes käyvät siellä metsässä.
Nämä metsästäjät uskaltautuvat metsään jopa "petopelostaan" huolimatta toisin kuin nämä susianaalyytikon sivupersoonat...- komposti
On se Susi semmoinen peto että on sitä syytäkin pelätä!! Niinkuin tämäkin tapaus kertoo :D
http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/Uutiset_maakunta/iäkäs_nainen_hätisti_suden_harjalla_pihastaan_enossa_6673108.html - samoilla ehdoilla
Susianalyytikko kirjoitti:
pyssyjen kanssa, isolla porukalla ja räkä poskella päissään.
kun susianalyytikot menevät maakuntiin.
- että saatiin
samoilla ehdoilla kirjoitti:
kun susianalyytikot menevät maakuntiin.
sudet laskettua kuhmosta. toivottavasti kohta päästään metälle.
semmonen susiturkki on komee ja lämmin.
- marjastajaa suojellu
Tuossa pakkotilaoikeudessa on määräys, että uhatun (mumman) hinnan pitää olla arvokkaampi kuin uhrattavan (suurpedon).
Tuon mun mumman arvo ei ole niin suuri kuin valtion suojelamien suurpetojen.
Miten mun pitäis toimia, jos karhu tai susi hyökkää mumman kimppuun, kun mummaraasu kyykkii marjamättään takana koppansa kanssa syksyllä. Mummahan on yhteiskunnalle pelkkiä menoja, eikä sillä ole määritelty edes poron hintaa.
Onko järkevää kääntää selkänsä, jos näkyy noita luita kaluavia petoja, että välttyy turhilta raastupakäynneiltä. - Yrittää
Panna parastaan. Susi vain ei anna.
- Metästelijä 06
On sellainen joka asuu kehä kolmosen sisäpuolella ja on lukenut oppaat sudenjälkien tunnistamiseen... ja mitä niitä laskemaan toimiihan noitten pöljien prosentuaalinen laskutapakin ??? huh huh .
Lisää susia suomeen mutta vain kehä kolmosen sisäpuolelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592