Törmäsin facebookissa buumin mainokseen että angry birds pelin voi ladata ilmaiseksi, näin oli!
http://www.buumi.net/?page=game_order&itemId=1137220
buumi.net jakaa Angry Birds peliä ilmaiseksi!
38
11506
Vastaukset
- nippihiiri
Nyt siellä on uusi versio siitä pelistä jaossa
- Essuux
Siis onko se oikeesti ilmanen?
- oona
lol lol lol lol
- aleksi.lah
toimiiko s5230 samsung
- maskotti
Itselläni on s5230 en tiedä miksi en saanu ladattua siihen.
- kakkiparfyymi
maskotti kirjoitti:
Itselläni on s5230 en tiedä miksi en saanu ladattua siihen.
sama juttu! Oikeesti se on ihan epäreilua! Sama puhelin on mullakin!
- miimmoossaa
haluun agry birts pelin kännykkään
- ...hmm...
saako agry birdsin nokia c5-03:een?
- aapeli
ei saa nokia c5:03meen mut mä latasin ovi kaupasta ilmasen angry birds pelin ja maksulliset rion ja seasonin nokia 700 puhelimeen
- h
mä haluun ilmasen koko pelin koneelle
- hanimuna
jep
- Believe it or not
Ei toimi Samsung s5230 -puhelimella.
- NAKIA
ei varmaan toimi Nokian X3 huono puhelin ei varmasti toimi
- scarita
toimii noikian x3:ssa itse latasin nokian sivuilta angry birds pelin
- its me
toimisko tosa samsung s5230 star -kännykäs? Koska Angry Birds peliä vajaa puhelin on yksinäinen xd
- Miemiemiemimeiemieme
Toimisko Huawei Ideos X1:kkösessä? (U8180)
- JOKKE231
MITEN MIE VOIN LADATA ANGRY BIRDSIN GOGEAR ARIAZILLE ILMASEKSI.
- jokke231
vastatkaa
- Angry
No sitä en osaa sanoa
- jo epätoivoinen...
Ilmaiseksi hyvää angry birdsiä ei varmaankaan saa mistään. Olen nimittäin yrittänyt etsiä sitä, mutta tosi halvalla sen saa täältä osoitteesta ei maksa juuri mitään ja toimii hyvin... Itse en ole vielä viitsinyt ostaa mutta ehkä sitten joskus (:
http://shop.angrybirds.com/products/angry-birds-pc- jo epätoivoinen...
ja muuten minulla on tämä samsung s5230 star eikä siihen saa sitä angry birdsin oikeaa versiota... Mobile9 haen aina puhelimeeni sen 47-tason birdsin... Rasittavaa kyllä aina hakea uusi kun on saanut kaikki kentät läpi mutta oikeana angry birds fanina sen jaksan aina uudestaan hakea ja pelata (I:
- torztai
jo epätoivoinen... kirjoitti:
ja muuten minulla on tämä samsung s5230 star eikä siihen saa sitä angry birdsin oikeaa versiota... Mobile9 haen aina puhelimeeni sen 47-tason birdsin... Rasittavaa kyllä aina hakea uusi kun on saanut kaikki kentät läpi mutta oikeana angry birds fanina sen jaksan aina uudestaan hakea ja pelata (I:
Mistä löysit ton 47-tason hommelin? Mulla valittaa jopa tästä: Tiedoston kuvaus: Angry BIrds 1.1 for Samsung s5230. Mistään ei tunnu löytyvän toimivaa AB:ä s5230
- epävarma
Onks se oikeesti ilmai??
- jo epätoivoinen...
Kyllä on ainakin minulla toiminut hyvin ja minulla myöskin ollut ilmainen.
- wk
mul on samsung s5230 star niin lataan angrudirds pelin mobile 9 stä mut sitten tulee et muistia ei käytetävissä ??
- jo epätoivoinen...
No ehkä sulla on sit muisti täynnä tai jotain?
- wk
vastatkaa!!!!
- pelokas
mua vaa pelottaa se ku mulle on käynyt usein niin että kun olen tuolla tavalla tilannu t niin se ottaa joka kuukaus tietyn määrän rahaa saldostani niin en uskalla lähettää viestiä tuonne koska en luota että se ei oikeasti maksa mtn, ehkä se ei nyt ottanu teiltä rahaa mutta saattaahan se vaikka seuraavassa kuussa ottaa? ;o
- jo epätoivoinen...
On kyllä ehkä jotain 20 centtiä lähteny saldosta kuusssa en oo ihan varma mutta ei ole paha hinta siihen että saa ilmaisia sovelluksia mielin määrin... Maksaahan netinki käyttö puhelimella nykyään ties mitä... Mutta ei maksa ainakaan minulla yli 50 cent.
- angrybirdsfan
latauslinkki tolle angry birdsille jos toi buumin linkki ei toiminu. tuolta voi valita mille vehkeelle sen ottaa (kännykkä/kone)
http://www.clicksia.com/index.php?ref=aapol - :(
se ei toimi nokian puhelimiin :(
- Taikku
Mistä saa tietokoneelle angry birtsin??????
- m
"Mistä saa tietokoneelle angry birtsin??????"
http://shop.angrybirds.com/eu/games/pc-games.html
Tuoltahan niitä saa. Ostin juuri Spacen. Eikä ole kyllä kovinkaan kalliita pelejä. - tero nurmi Angry Bir
mulla on samsung gt s5360 niin siinä toimii kyllä Angry Birds
- mitä ihmettä ?
latasin ton nii ei peliä näkynyt missään !?
- birdien pelaaja
peli on ilmainen mutta peli tulee tekstiviestillä ja viesti maksaa yli 5€... pöljät google play kaupasta latasin kaikki ILMAISEKSI!
- t
Saaks nokia x3?
- Täällähä
angry birdsit lentelevät konkreettisesti :)
http://www.youtube.com/watch?v=FyQ9UjqH1vU&feature=plcp
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070