http://www.omatalo.com/index.php?mID=105&kieli=FIN&mallisto_ID=67&mallisto_ala=kaikki&mallisto_huoneet=kaikki&mallisto_tyyli=Easy&mallisto_tyyppi=rakennus&mallisto_kerros=kaikki&mallisto_nayta=pohjat&mallisto_pohja=2&mallisto_tapa=kaikki
Olisiko tuo hyvä 230 000 e budjettiin?
Tonttia emme ole vielä hankkineet, luultavasti otamme kaupungin vuokratontin. Rakentaminen on ajankohtaista n. puolen vuoden kuluttua.
Asumme muuten Pohjanmaalla
Omatalo- Easy
5
831
Vastaukset
- Ritu haarikko
Meillä täällä Porvoossa 5v. vanha samantyylinen Omatalo.
Jätettiin alakerran makuuhuone pois, saatiin khh-saunaosasto suuremmaksi.
Tyytyväisiä ollaan, ainut että pääsisäänkäynti katos ei suojaa lumelta ja vedeltä. ulko-oven edusta märkä, ulko-ja sisäpuolelta. Kastuu sukat kun menee yläkertaan.
Katettu kuisti , (lämmin) olisi ollut parempi.- torrenttitn
.. paljonko teillä tuli kaikki maksamaan? talo ja tontti ja työt jne. ? paljonko otitte lainaa?
- torrenttitn
torrenttitn kirjoitti:
.. paljonko teillä tuli kaikki maksamaan? talo ja tontti ja työt jne. ? paljonko otitte lainaa?
Laitoitteko takapihalle terassia? jos laitoitte niin minkähintaiseksi se tuli? Laittoivatko he vai teittekö myöhemmin?
- Ritu haarikko
torrenttitn kirjoitti:
Laitoitteko takapihalle terassia? jos laitoitte niin minkähintaiseksi se tuli? Laittoivatko he vai teittekö myöhemmin?
Meillä siis samantyylin Omatalo , yläkerrassa 4-huonetta, aula, vh, wc
neliöitä 173
kustannuksia ei ole laskettu sen tarkemmin , n. 1500euroa neliölle ja tontti päälle
itse tehtiin paljon
Lasikuisti on, sinne käynti olohuoneesta ja khh:sta , 3.3metriä kertaa 6.6 metriä
Lasit asensi Lumon oy jälkeenpäin
Lasiterassin hinta on vielä muistissa , 13800 eur.
Hintava mutta on kyllä hyvä, talvellakin saunan jälkeen voi istuskella .
Hyvää joulun odotusta
- Piippolanvaari...
Onko nämä niitä Finndomon kuuluisia homemökkejä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628